voiko alaikäinen tilata kondomeja netistä
kysymys
5
3388
Vastaukset
- Järki käteen
pyydä iäkkäämpää kaveriasi asialle kauppaan.
Minä en luota nettipuoteihin.- katuva setä
En minäkään. Kerran tilasin hiustenkuivaimen netistä ja päädyin palauttamaan sen Turkissa sijaitsevaan emoyrityksen pääkonttoriin vaimoni Marjan kanssa. Asuimme Kuusamossa tuolloin. Oli ehkä kuumimpia kesiä vuonna 1995. Hiukseni olivat paksut ja ilmeikkäät, pidin niitä usein poninhännällä mutta seksin aikana vaimoni aina halusi että pitäisin tukkaani auki. Hiukseni olivat käytännössä aina saunaillan jälkeen kolme päivää kosteat. En koskaan ajatellut että olisin hommannut hiustenkuivaajaa - luin Kotiliedestä niiden säteilyvaikutuksista, tai kännyköiden. Kirjastoomme ilmestyi värinäytöllinen IBM.
Kirjastonhoitaja kertoi minulle avuliaasti kuinka tällä Tieto-Koneella pääsisi Internetiin. Internettiin! Olin aina halunnut selvittää kirjastoni ip-osoitteen vuonna 1995 joten olin TODELLA innoissani tästä. Olinhan ammatiltani kaapelioitsija ja verkkoasentaja.
Ajattelin: tässä minä istun, ajan ja tiedon valtatiellä! Olin juuri selvittänyt paikalliskirjastomme julkisen ip-osoitteen (se oli neljä), ja pohdin mitä Internetillä olisi tarjottavaa minulle. Päädyin turkkilaisen, mutta luotettavan oloisen verkkokaupan sivuille. Innostuin! Kirjoja, seksikirjoja, levyjä, äänikirjoja ja C-Cassetella ruotsalaisen death metal -orkesterin Brugrhtorin demoja! Hiustenkuivaimia! Hiustenkuivaimia?
Niitä juuri!
Tilasin näitä 1000 kappaletta.
Sanomattakin on selvää ettei talouteni kestänyt moista pelleilyä. Vaimoni Tuula jätti minut ja menin 80-luvulla uusiin naimisiin Marjan kanssa. Tapasimme tanssilavalla oksennettuani neljän kaljan jälkeen. Hänen isänsä oli urkuri ja tatuointitaitelija. Hän polttomerkitsi meidät rakkautemme merkiksi.
Marjan kanssa pääätimme hiihtää Turkkiin ja erinäisen ryypiskelyn ja oksentamisen ohessa palauttaisimme jäljellä olevat 1 hiustenkuivaajainta.
Sanomattakin on selvää että panttasin hiustaenkuivaajan ostaakseni neljä suklaamunaa ja ponin ripulipaskaa. Hieroin ripulia kasvoilleni ja Marja jätti minut.
En enää koskaan tilaa nettikaupasta. - Annonuumi
katuva setä kirjoitti:
En minäkään. Kerran tilasin hiustenkuivaimen netistä ja päädyin palauttamaan sen Turkissa sijaitsevaan emoyrityksen pääkonttoriin vaimoni Marjan kanssa. Asuimme Kuusamossa tuolloin. Oli ehkä kuumimpia kesiä vuonna 1995. Hiukseni olivat paksut ja ilmeikkäät, pidin niitä usein poninhännällä mutta seksin aikana vaimoni aina halusi että pitäisin tukkaani auki. Hiukseni olivat käytännössä aina saunaillan jälkeen kolme päivää kosteat. En koskaan ajatellut että olisin hommannut hiustenkuivaajaa - luin Kotiliedestä niiden säteilyvaikutuksista, tai kännyköiden. Kirjastoomme ilmestyi värinäytöllinen IBM.
Kirjastonhoitaja kertoi minulle avuliaasti kuinka tällä Tieto-Koneella pääsisi Internetiin. Internettiin! Olin aina halunnut selvittää kirjastoni ip-osoitteen vuonna 1995 joten olin TODELLA innoissani tästä. Olinhan ammatiltani kaapelioitsija ja verkkoasentaja.
Ajattelin: tässä minä istun, ajan ja tiedon valtatiellä! Olin juuri selvittänyt paikalliskirjastomme julkisen ip-osoitteen (se oli neljä), ja pohdin mitä Internetillä olisi tarjottavaa minulle. Päädyin turkkilaisen, mutta luotettavan oloisen verkkokaupan sivuille. Innostuin! Kirjoja, seksikirjoja, levyjä, äänikirjoja ja C-Cassetella ruotsalaisen death metal -orkesterin Brugrhtorin demoja! Hiustenkuivaimia! Hiustenkuivaimia?
Niitä juuri!
Sanomattakin on selvää ettei talouteni kestänyt moista pelleilyä. Vaimoni Tuula jätti minut ja menin 80-luvulla uusiin naimisiin Marjan kanssa. Tapasimme tanssilavalla oksennettuani neljän kaljan jälkeen. Hänen isänsä oli urkuri ja tatuointitaitelija. Hän polttomerkitsi meidät rakkautemme merkiksi.
Marjan kanssa pääätimme hiihtää Turkkiin ja erinäisen ryypiskelyn ja oksentamisen ohessa palauttaisimme jäljellä olevat 1 hiustenkuivaajainta.
Sanomattakin on selvää että panttasin hiustaenkuivaajan ostaakseni neljä suklaamunaa ja ponin ripulipaskaa. Hieroin ripulia kasvoilleni ja Marja jätti minut.
En enää koskaan tilaa nettikaupasta.4/5
- nyymiano
katuva setä kirjoitti:
Niitä juuri!
En enää koskaan tilaa nettikaupasta.en usko
- a.nyymi
Ei alaikäinen voi tarvita kondomia koska raskaaksi voi tulla vasta 21-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat12021939Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1837558Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."984117Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k273039Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani242756Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve772749Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1062637"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1062209Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1312205Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382052