Heii! Auttakaahan mua kun laitoin ton hormonikierukan 25.2.2010 ja on tullut niukkaa ja runsasta vuotoa..ja viime kuukautiset oli aika runsaat ja olin menkkojen aikaan yhdynnässä ja ne loppu ku seinään ja sit olin uudestaan yhdynnässä ja yhdyntä sattui ja sieltä tul epämääräistä verenvuotoa, mut ei paljoa...ja nyt sitten menkkoja ei kuulu eikä näy! Nyt jo 30pv viime menkoista...Ollut tässä välillä rintojen arkuutta, alavatsakipua alaselkäkipua..Ajattelin että ounou oonko raskaana ja tein kaksi kotiraskaustestiä. toinen näytti negaa ja toinen epäonnistui, sitten menin labraan ottamaan raskaustestin ja sekin oli nega, mut nää oireet vaan jatkuu ja toi vuoto on v. ruskeaa..alaselkään sattuu ja alavatsaan...vai onko tää vaan jotn stressiä vai voinkohan olla raskaana..???!! Mulla on kontrollikäynti vasta 2vkn päästä...
Laittakaa omia kokemuksia, kiitos!! =)
Mirena hormonikierukka ja outo ruskeahko valkovuoto
4
14363
Vastaukset
- piupau123
Ruskea valkovuoto nyt ainakin kuulostaisi tiputteluvuodolta... verta tulee just niin vähän että valkovuoto jää hitusen rusehtavaksi :) ja hormonikierukka voi viedä kuukautiset kokonaan pois, joten en heti huolestuisi jos ei mekkoja kuulu (ja mikäli raskaustesti näyttää negaa!).
- miemiemää
ihan sama homma mut alavatsa ja alaselkäkivut on suht kovia ja ruskeaa limaista vuotoa tulee nyt melkeenpä joka päivä raskaus oireita ollu testit tehty ja jotain viivanpaikkoja näytti... millasta sun vuoto on... kun mulla se muistuttaa hieman limatulppamaista vuotoa ja välillä ruskeita suikaleita... ihme mömmöä kuitenkin...
- .
nyt ihmeessä gynellä, tuo alaselkäkipuilu ja vuoto viittaa tulehdukseen!!
- Mirenan käyttäjä
Siis mulla tulee vuotoa koko ajan! Sitä tulee vähän, mut välilsellasta ihan valkovuotoa ja välillä v.ruskeeta ja sit ruskeeta...Ja alavatsa alaselkäkipuja on...ihan outoa..Mietin vaan et vaikka tein 3 raskaustestiä niin voi olla että sitä hormoonia ei ole tarpeeksi, et se näkyis kun ensim. raskaus näkyi vasta 5-6 vklla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901