Oisko kellään heittää veikkauksia, mistä voisi johtua pari viikkoa kestänyt silmäkipu tuossa luomissa ja silmien takana ja silmän ympärillä (kulmakarvat yms). Enemmän oikeassa silmässä..
Poski, otsa yms. ontelot kuvattu. Ei ollut mitään
Yksityisellä tutkittiin silmät perinpohjin eilen. Lievää taittovikaa ja jotain "näppylöitä" silmän luomen sisäpuolella. Määräsi kyllä antibioottia tipoissa sekä kaikenmaailman muita silmätippoja, mutta kivusta ei tiennyt.
Oiskohan kellään veikata mitään ? Mitä enää voisi olla!? Silmät ovat kipeät, mutta lääkärit ei osaa sanoa mitään syyksi.. Ja tämä kipu ei oo mitään pientä kipua, silloinkun kovimmilleen iskee niin joutuu kiskomaan särkylääkettä välillä kuin ruokaa, eikä silti helpota. Välillä onneksi vähän lievittää, mutta siellä se alituisesti juilii..
Terv. Parinkympin paikkeilla oleva mies.
Silmäkipu
3
4270
Vastaukset
- Ehkäpähkä
Ei ehkä sovi sinun tapaukseesi, mutta osoittaa asioiden monimutkaisuutta kun on kyse elollisesta olennosta.
Minulla joskus yllättää jomotus toisen silmän alueella, ehkä voisi sanoa silmän takana päässä. Olen huomannut sen olevan yhteydessä kaularankaan. Hyvin jäykkä niska monivuotisen ryhtivirheen takia. Fysioterapeutti koettaa varoen lisätä nikamien liikkuvuutta, mutta vartoittaa tietyistä liian rajuista liikkeistä. Myös hierontapöydällä niskan käsittely tuntuu silmässä. Olisiko sinulla niskajäykkyyttä esim tietokoneella työskentelyn takia?
Minulla säryn tullessa auttaa hiukan kun nostan päätä käsillä ylöspäin kallonpohjasta kannatellen. Jos olo edes hetkeksi helpottaa tuolloin, syy löytyy niskasta.- Kipusilmä
Niskat ovat kyllä jumissa, kun istun aika paljon tietokoneella sekä ajan autolla. Joskus lääkäri oli ihmetellytkin miten niskani ovatkin niin jumissa.
Itseasiassa, kun kokeilin tuota pään nosto temppua. Tuntui että se vähän helpotti! Vaikkei tällä hetkellä silmät niin kipeät olekaan, mutta vähäiseenkin kipuun tuntui auttavan. Pitäisiköhän sitä varata aikaa fysioterapeutille, vai mitenköhän tästä pääsisi eroon ?
Kiitos vielä vastauksesta ja vinkistä! - Ehkäpähkä
Kipusilmä kirjoitti:
Niskat ovat kyllä jumissa, kun istun aika paljon tietokoneella sekä ajan autolla. Joskus lääkäri oli ihmetellytkin miten niskani ovatkin niin jumissa.
Itseasiassa, kun kokeilin tuota pään nosto temppua. Tuntui että se vähän helpotti! Vaikkei tällä hetkellä silmät niin kipeät olekaan, mutta vähäiseenkin kipuun tuntui auttavan. Pitäisiköhän sitä varata aikaa fysioterapeutille, vai mitenköhän tästä pääsisi eroon ?
Kiitos vielä vastauksesta ja vinkistä!Kyllä fysioterapia kannattaa. Lääkärin lähetteellä Kelakin korvaa paremmin kuin monesta muusta palvelusta. Samalla voit saada asiantuntijan kuvauksen tilanteestasi ja avuntarpeen jatkumisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006