Onko kukaan ehtinyt autoa vielä tuoda??
Jos on, niin kokemuksia, please.
Mitä paperisotaa pitää käydä.
Takuu asiat kait voit hoitaa paremmin, kun on myyjäliike tuossa lahden takana.
EU-Virosta tuontiauto
14
21601
Vastaukset
- stef
minulla on sinulle kaksi suositusta. jos haluat uudempaa autoa, etsi sellainen, joka on uutena virossa myyty. sellaisten hinnat 3-4 vuotta vanhoina ovat tosi edulliset.
jos etsit vähän vanhempaa autoa, niin ota sellainen, millä ei ole virossa ajettu, vaan on tuotu esim. sveitsistä.
vientiä varten on kaksi mahdollisuutta, otat vientikilvet tai viet trailerilla satamaan. suomessahan sinun pitää ostaa kuitenkin tarrakilvet. traileri on ehkä hieman edullisempi.
olen valmis auttamaan sinua autonhankinnassa virosta, jos tarvitset. 150eur ensimmäinen päivä, sis. paperisodan ja ajot tallinnassa. 250eur, jos tarvitsee mennä esim. tarttoon. 350eur ja auto helsingissä satamassa. tarvitsetko kuljetusta useammaksi päiväksi? hinta sop. mukaan. yhteydenotot
muuten, virossa uutena myydyn auton huolto- ja kolarihistoria on tarkistettavissa, jos tietää, mistä kysyy. euroopasta tuodun auton kohdalla suosittelen valita auton, jolla on uskottava huoltokirja.
näin suomalaisena 10 vuotta virolaista autokauppaa nähneenä, olen sitä mieltä, että virossa voi tehdä ihan ok kaupat käytetystä autosta. katso tarjontaa ensimmäisestä linkistä suurempien firmojen tarjonta, toisella runsaasti käytettyjä autoja sveitsistä, viikon lopussa 25 uutta myyntilistalle.- RGB
Joo, kiitokset ripeästä vastauksestasi. Luulen, että eniten juuri minua kiinnostavat nuo 3-4 vuoden ikäiset. Pidän yht.tietosi tallessa, voin tarvita niitä kun asia tulee ajankohtaiseksi.
- jukka
RGB kirjoitti:
Joo, kiitokset ripeästä vastauksestasi. Luulen, että eniten juuri minua kiinnostavat nuo 3-4 vuoden ikäiset. Pidän yht.tietosi tallessa, voin tarvita niitä kun asia tulee ajankohtaiseksi.
Katso www.brc.ee/fi
- stef
RGB kirjoitti:
3-4 vuotta vanhojen autojen ollessa kyseessä on oikea linkki sieltä löytyy niin merkkiliikkeet kuin brc. taitaa kyllä olla vain viroksi, mutta kielihän on lähellä suomea...
- sedu
Ole varovainen,huijareita liikkuu paljon.
- RGB
Onko ketään tiedossa ???
Ilmoitelkaa, jotta saadaan sana kiertämään. - stef
RGB kirjoitti:
Onko ketään tiedossa ???
Ilmoitelkaa, jotta saadaan sana kiertämään.virossa on "maan tapa" ruuvata vanhemmalla autolla mittaria. kuten jo aikaisemmin olen todennut, kannattaa valita sellainen auto, jossa on uskottava huoltokirja.
virossa uutena myydyn auton huolto- ja kolarihistoria on tarkistettavissa.
virolaisten keskustelupalstojen mukaan on mahdollista, että kaikista käytettyjä myyvistä autoliikkeistä löytyy yksilöitä, joiden mittaria on ruuvattu. - Orvo
stef kirjoitti:
virossa on "maan tapa" ruuvata vanhemmalla autolla mittaria. kuten jo aikaisemmin olen todennut, kannattaa valita sellainen auto, jossa on uskottava huoltokirja.
virossa uutena myydyn auton huolto- ja kolarihistoria on tarkistettavissa.
virolaisten keskustelupalstojen mukaan on mahdollista, että kaikista käytettyjä myyvistä autoliikkeistä löytyy yksilöitä, joiden mittaria on ruuvattu.Yleisesti ottean viron auto kultuuria tuntien, Autoja ei huoloissa pahemin käytellä pakolliset öljyn vaihdot tehdää. Tiet ovat mitä ovat mitä satuu sielläpäin etc.. Kyllä kovasti harkitsisin ennekuin sieltä lähtisin hakemaan autoa
- Baltian rekkakuski
Orvo kirjoitti:
Yleisesti ottean viron auto kultuuria tuntien, Autoja ei huoloissa pahemin käytellä pakolliset öljyn vaihdot tehdää. Tiet ovat mitä ovat mitä satuu sielläpäin etc.. Kyllä kovasti harkitsisin ennekuin sieltä lähtisin hakemaan autoa
Melkein kaikki Baltian länsiautot on haalittu keski-euroopan vakuutus varastoista ja korjaamoilta ja ostetaan kolariautoja ilmoituksilla. Siitä saa parhaimman katteen kun kokoo kolariautoista ajokuntoisia mutta sitten onkin vaan vikoja kun on koottu teos vaikka pellit suorana mutta tekniikka tärähtänyttä.
Jatkuvasti Baltian teillä näkee autotrailereita joissa rahdataan kolariautoja lännestä. - TM-a
Orvo kirjoitti:
Yleisesti ottean viron auto kultuuria tuntien, Autoja ei huoloissa pahemin käytellä pakolliset öljyn vaihdot tehdää. Tiet ovat mitä ovat mitä satuu sielläpäin etc.. Kyllä kovasti harkitsisin ennekuin sieltä lähtisin hakemaan autoa
ei suomesta saa hyvää autoa!! se on ihan varmaa asia!! Eestistä löydy !
- hat23
Orvo kirjoitti:
Olen käynyt asiaa ihmettelemässä paikan päällä enemmän kuin kerran ja asiat ovat, sanoisinko aika monioikoisia.
- kuluttaja
Jos vaikka valmiiksi pakattuna transportteri 91..93.
Kontissa esim, 30l kirkasta ja 100l olutta.
Odottaa satamassa.. ja tervetuloa uudelleen kun oot volkin myynyt juhlat juhlinut. - Jose
Olen tuonut Eestistä Opel Vectra Caravan 2,2 Dti Sport 2001. Auto oli juuri Saksasta tuotu huoltokirjalla mutta reilulla kilometreillä, muuten virheetön. Haku kustannukset melko kohtuulliset, toin trailerilla Suomeen koska Eestissä ei toimivaa (järkevän hintaista) siirtokilpi systeemiä. Auton käytin leimalla
ei muuta huomautettavaa kuin että COC-todistus pitää hankkia.
Ainakin itse pyrin siihen että tuon saksan tuontautoja joita runsaasti tarjolla, myös kolarikorjattuja mutta tutkittava mitä ostaa.
Lisäksi saksan rekisteriotteesta löytyy tietoa paljon enemmän kuin eestiläisestä. Joten voi säästyä joltain todistusten hankinnalta.
Ja muutama eestin vuosi voi kuluttaa autoa kovin. - virolainen
Täällä kommunistisesti ajattelevien "viisaiden suomalaisten poliitikkojen" tuloksena on se, että Suomesta ei kannata ostaa hyvää uudenveroista autoa, koska vain neuvosto-suomessa joudut paskastakin maksamaan ylihinnan. Olen kiertänyt autoliikkeitä lähinnä pääkaupunkiseudulla ja kyllä täytyy sanoa, että hävyttömät suomalaiset autokauppiaat myy ruosteisia ja kolaroituja autojakin jopa valehtelemalla asiakkaille tosiasioista, koska täytyy vaan autot saada myydyksi ja epärehellisesti ansaitut rahat taskuuseen välittämättä asiakkaasta. Olen itse joutunut kerran huijauksen kohteeksi jossa autokauppias ei kertonut kaikkea kyseisestä autosta (vaikka kyselinkin) ja antoi katteettomia lupauksia.
Virosta ei kannata ostaa autoja yksityisiltä myyjiltä, koska niiden historiaa ei pysty kontrolloimaan. Sen sijaan autot, jotka on uutena ostettu Virossa autoliikkeistä (esim. firmojen leasing-autot) ja joissa on täydelliset huoltokirjat, on suomalaisille autokuskeille hunajaa lähivuosina. kaikki vuosikatsastukset näkyy auton papereista ja mahdolliset kolarit liikennevakuutuksesta.
Jos hankkii Virosta edellämainitun auton, paljon ei voita, mutta ainakin kannattaa. Ei voita sen suomalaisen kommunistisen autojen verotusjärjestelmän takia. Vaihtakaa hallitsijanne!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va296569Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895222Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694478Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184058Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544027Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337