Törmäsin autollani pyöräilijään ja autoon tuli kaks pientä lommoa kera naarmujen. Onko tietoo minkä verran kaskon bonukset putoo tämmösessä tapauksessa. Ei kai nyt sentään ihan nollille?
Bonusten menetys
6
1447
Vastaukset
- hyvä vinkki
20 pinnaa yleensä seuraavalla kaudella, mutta kaskoon saat täydet bonukset kun vaihdat yhtiötä.
- bonus20
Ensikertalaisena on pakko kysyy vielä, että onko 20 pistettä sama kuin 20%?
bonus20 kirjoitti:
Ensikertalaisena on pakko kysyy vielä, että onko 20 pistettä sama kuin 20%?
Aivan sama asia. Kannattaa laskettaa vakuutusyhtiöllä kumpi on parempi vaihtoehto. Maksat itse vai pistää vakuutukseen.
- HOJ
aratus kirjoitti:
Aivan sama asia. Kannattaa laskettaa vakuutusyhtiöllä kumpi on parempi vaihtoehto. Maksat itse vai pistää vakuutukseen.
Bonus on sinun ja vak yhtiön välinen asia joten ne saa kyllä takas tappiin pienellä järjestelyllä. Pyydät vain tarjouksen ostettavalle autolle ja lasketat tarjouksen 70% mukaan. Sen jälkeen ostat hetkeksi jonkun satasn pommin ja pyydät vak. yhtiötä laittamaan tarjouksen mukaisen vakuutuksen voimaan.
->heti kohta myyt sen auton ja siirrät bonarit siihen omaan autoosi. Menee siinä aikaa ja vaivaa mutta kyllä kannatti. ;-)
Sama toimii muuten tuontiautoissa. HOJ kirjoitti:
Bonus on sinun ja vak yhtiön välinen asia joten ne saa kyllä takas tappiin pienellä järjestelyllä. Pyydät vain tarjouksen ostettavalle autolle ja lasketat tarjouksen 70% mukaan. Sen jälkeen ostat hetkeksi jonkun satasn pommin ja pyydät vak. yhtiötä laittamaan tarjouksen mukaisen vakuutuksen voimaan.
->heti kohta myyt sen auton ja siirrät bonarit siihen omaan autoosi. Menee siinä aikaa ja vaivaa mutta kyllä kannatti. ;-)
Sama toimii muuten tuontiautoissa.Helpompi tapa saada täydet kaskon bonukset on vaihtaa firmaa, niin ei tartte ostaa sitä satasen rotiskaa, johon tuskin kukaan myöntää täyskaskoa, joka on ainoa bonuksellinen kasko. Liikennevakuutuksissa ei tällainen kikkailu auta. Bonus tippuu auttamatta tai sitten vakuutus on väärin tehty. Vvh seuraa sinua tai sit aloitetaan alusta eli 0% ja vahinkohistoriassa liikennevahinkosi näkyy aina.
- Ninnuli81
Bonarit lähti pikkukolarin (kevyt kasko,käytetty auto) takia, nyt vaihtamassa uuteen pakasta revittyyn pirssiin johon tulee superkasko, saako bonareita uuteen vakuutukseen vaikka yhtiö pysyy samana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255