Käärmeen terrassa on näkynyt semmosia tosi tosi tooosi pieniä valkosia ötököitä, onko nuo nyt sitten punkkeja vai jotain muita? Olen lukenut että normaalit verta imevät punkit ovat mustia tai punertavia "palloja", mitä ne nuo sitten on? Ne vaan vilistää vauhdikkaasti ympäri terraariota siellä täällä
Pienet valkoiset ötökät = punkkeja?
raidit kehiin
1
1551
Vastaukset
Ehkä ne ovat varastopunkkeja? Varastopunkkeja ilmestyy kun terraario on turhan kostea, eikä sieltä ole poistettu kaikkea jätöstä. Varastopunkit eivät varsinaisesti tee pahaa käärmeelle, eivätkä ime verta, mutta niiden ilmaantuminen kertoo että terraarion siistinä pitäminen on hoidettu huonosti. Ja mahdollisesti että terraario on turhan kostea (riippuu myös käärmelajista).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954