Olen miettinyt piikkimaton ostamista. Millaisia kokemuksia teillä on siitä? Kannattaako ostaa? Katselin netistä, että niiden hinnat vaihtelevat paljon. Millä tavoin kalliimpi piikkimatto olisi parempi vai onko niissä eroja?
Kokemuksia piikkimatosta?
8
6078
Vastaukset
- hyötyä ollut..
En tiedä eroja kalliimpien ja halvempien välillä.
Itsellä on marketista ostettu matto.Olen ollut tyytyväinen rentouttaa lihaksia ja nukun paremmin,auttaa myös jalkojen särkyyn kun seisoo maton päällä.
Matto auttoi myös välilevynpullistuman aiheuttamiin kipuihin.- 12412312346d
Samaa sanon kuin edellinen. Ihanasti rentouttaa selän lihakset raskaan työpäivän jälkeen. Ja iskias on myös helpottunut.
- ....
Osta piikkimatto kaupasta,niin pääset sitä käsin kokeilemaan.Halpa voi olla yhtä hyvä kuin kallis,mutta halvemmissa on niitä huonoja versioitakin. Kun kokeilet mattoa käsin,niin piikkien kuuluu olla ihan neulan teräviä ja kovia. Jos ei oikein tunnu miltään käsin kokeilemalla,niin silloin on liian tylsät piikit. Jos siis silität mattoa käsin,niin kyllä huomaat jos matto on terävä. Piikkien terävyys on siis se ero mitä matoissa on. Mun matto on niin terävä etten aluksi pystynyt menee sen päälle,vaikka oli paita välis. Käytin sitä sitten istuma-asennossa,niin totuin siihen.
Mulla on myös niska tyyny ja olen tykännyt siitä kovin.Ei se mulla vaivoja ole lopullisesti parantanut,mutta rentouttaa ja tuo hyvän olon. Kun ostat maton niin totuta kehosi siihen.Ei siis liian pitkiä aikoja aluksi,voipi tulla muuten huono olo.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla,ei ne niin paljoa maksa. - selkä vaivaa
Rupeanpa kattelemaan mistä ostan piikkimaton. Hämmentää vain tuo että hinta vaihtelee ainakin välillä 20-80 e. Mutta halvemmissakin varmaan hyviä. Piikkejähän ne vain on, ei rahaa vaativia ihmeteknologioita...
- Anonyymi
Entä tulehdusriski? Pitääkö piikkimattoa desinfioida vai riittääköhän vain pesu, kun on neulan teräviä piikkejä ja makaat niiden päälle, ne uppoavat syvälle ja ovat aivan veressä käytön jälkeen..
- Anonyymi
Muovipiikit eivät mene ihon läpi.
Tai sitten olet hieno prinsessa, joka tuntee herneen kymmenen patjan läpi.
Voin suositella, varsinkin selällään makaamiseen, alkujännityksen jälkeen rentouttaa kun keho tottuu. Uni on parempaa, jopa siinä määrin, että aamulla on sitten akupunktuuriin verrattavia painumajälkiä selässä. Sen kyllä sitten tunnet kun nouset patjalta kihelmöintinä, mutta se on vaan pintaverenkierron vilkastumista yhdessä asennossa makaamisen jälkeen.
Kyljellään tai mahallaan maatessa piikit tuntee enemmän ärsytyksenä, mutta selällään ainakin minä pystyin nukkumaan siis aivan yhdessä asennossa useita tunteja ja selkäkivut/jumit hävinneet.
Niskatyynyä olen kokeillut myös, mutta se ei ole niin usein käytössä, tykkään normityynystä enemmän. Maton päällä seisominen virkistyttää sekin, mutta jos on elopainoa, niin se saattaa olla paljain jaloin liian ekstremeä, joten sukat jalkaan ainakin aluksi. Myös tuoliin laitettuna reidet pakarat ja alaselkä tykkäävät, kunhan ei ihan nakuna istuskele.
Ja on ihan alta 20 eurolla ostettuja mattoja käytössä.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kysy poliiseilta jos niillä on käytöstä poistettuja piikkimattoja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1153545Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801311GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys511277- 831212
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351132- 601067
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn291030- 54911
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39892- 67888