Uusi päivä-sarja

new day

Alkaa tänään TV2:lla klo 20:00. Sarjaa tehdään noin 100 jaksoa vuodessa 5 miljoonan euron budjetilla. Uusi jakso nähdään kolmesti viikossa (ma-ke). Kyseessä on draamakomedia. Saa nähdä millaista jälkeä tuolla hinnalla on tullut. Jaksot katsottavissa Areenassa.

105

8580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari c
      • rumat näyttelijät

        Tää sarja floppaa varmasti...!!!

        Ei vaan toimi.


    • Aheiba

      Tämän sarjan mahdollisuudet menestyä ovat olemattomat.

      • ei oikeaa elämää

        hempeätä, imelää ja suloista.


      • merja s

        itse täytyy sanoo et tykkäsin. odotan huomista. olisin halunnut jakaa kokemuksia sarjan katsoneiden kesken.. etenkin sairaanhoitaja äiti tuntui mulle läheideltä. rankka työ ja sit vielä ihana mutta tietysti vaativa perhe.


      • ranuaipia
        merja s kirjoitti:

        itse täytyy sanoo et tykkäsin. odotan huomista. olisin halunnut jakaa kokemuksia sarjan katsoneiden kesken.. etenkin sairaanhoitaja äiti tuntui mulle läheideltä. rankka työ ja sit vielä ihana mutta tietysti vaativa perhe.

        on ammatiltaan kodinhoitaja. Täältä voi tarkemmin tutustua henkilöihin:
        http://www.yle.fi/uusipaiva/henkilot/minna_haavisto.html


      • aryarh
        ranuaipia kirjoitti:

        on ammatiltaan kodinhoitaja. Täältä voi tarkemmin tutustua henkilöihin:
        http://www.yle.fi/uusipaiva/henkilot/minna_haavisto.html

        Itse kyllä tykkään sarjan perusideasta. Monissa kotimaisissa sarjoissa kun on turhan negatiivinen tunnelma, kiroilua ja viinaa, mihin ainakin minä olen kyllästynyt. On siis ihan mukavaa nähdä ohjelmia, joista tulee hyvälle tuulelle.

        Mutta täytyy myöntää, että pieni pettymys tuo ensimmäinen jakso oli. Ennen kaikkea häiritsi, kun tässä(kin) sarjassa keskityttiin lähinnä nuoriin ihmisiin. Salatuista elämistä on viime aikoina tullut lähinnä typerä teinisarja, kuten jossain määrin myös Kotikadusta, joten miksi tämänkin pitää olla sellainen? Toki vanhojakin ihmisiä oli mukana, mutta koko sarjan yleisilme on tunnaria myöten ikävän teinimäinen. No, ehkä tilanne tulee tulevissa jaksoissa muuttumaan, tuskin koko hahmogalleria pääsee puolessa tunnissa oikeuksiinsa. Sikäli siis voin ilomielin antaa tälle sarjalle uuden tilaisuuden. :-)


    • jhjhhggj

      Tuohan muistutti jotain musikaalia,heilutaan ja hillutaan ja ollaan ylipirteitä..Kun ensimmäisessä jaksossa tää koulutyttö alko tanssia ajattelin että voi ei,tanssiohjelmia on muutenkin jo silmät ja korvat täynnä.

      • Neea M.

        ihanaa ja raikasta... tekee mieli ahmia lisää...


      • Hyiiiii
        Neea M. kirjoitti:

        ihanaa ja raikasta... tekee mieli ahmia lisää...

        Mun taas tekee mieli oksentaa..


    • johan oli ohjelma

      Bemaridemarien elämänkatsomuksen mukainen siloinen sarja. Höystetty pystyyn kuolleella huumorilla.

      Eli täyttä tuubaa.

      Olisi uskonut, että tuolla 5 miljoonan euron satsauksella olisi löydetty joku, joka tuntee nykypäivän nuoria, tai edes yhden alle kolmekymppisen. Nyt porukka on kuin 4H -kerholaisten rippikoululeiriltä. Suunnattu selvästi yli kuusikymmentävuotiaille.

      Tästäkö minunkin on pakko maksaa!

    • ....................

      Mun mielestä tollanen uus sarja on ihan jees! Sarjan ensmimmäinen jakso oli toki eräänlainen pettymys, mutta mielestäni jokaisen päivittäin tai viikottain nähtävän sarjan ensimmäinen osa on eräällä tavalla tylsä. Uskon, että sarja kyllä tulee tuosta vielä mielenkiintoisemmaksi kun hahmotkin tulevat enemmän tutuiksi ja sitä kautta mielenkiintoisemmiksi.

      Mielestäni sarjassa parasta on se, että siinä on tuo tietty ydinperhe jonka arkea seurataan. Sekä iloja, että suruja. Salkkareissa ei ole jäljellä alkuperäisistä perheistä paljon mitään muuta kuin Seppo Taalasmaa ja muut Taalasmaat välillä tulevat ja menevät.

      Sarjassa hyvää työtä on mielestäni tehnyt etenkin Perheen äidin näyttelijä, Inga Sulin ja sitten se mies joka näyttelee sitä sen miestä. Kiitokset näille ja toki melkein kaikille muillekin :)

      • ...

        Eka jakso olikin pettymys, mutta tykkäsin jo toisesta osasta enemmän. Kyllä tästä hyvä tulee.


      • tuotehittäjä:)
        ... kirjoitti:

        Eka jakso olikin pettymys, mutta tykkäsin jo toisesta osasta enemmän. Kyllä tästä hyvä tulee.

        ...suunnattomasti tuo ammattinimike tuokehittelijä (Suner). Käytännössä tuollaista työtä tekevät ovat kyllä lähes 100-prosenttisesti tuotekehittäjiä. Tuotetta kehitetään, ideoita kehitellään. Tuollainen aurinkopaneelin tai järjestelmän suunnittelu on selkeästi tuotehitystä.

        Vähän sama jos muuraria kutsuttaisiin muurailijaksi tai vaikka taksinkuljettajaa taksinkuljettelijaksi.

        Sarja sinänsä ei ärsytä, eikä ihastutakaan sen kummemmin.


      • maailmanparantelija
        tuotehittäjä:) kirjoitti:

        ...suunnattomasti tuo ammattinimike tuokehittelijä (Suner). Käytännössä tuollaista työtä tekevät ovat kyllä lähes 100-prosenttisesti tuotekehittäjiä. Tuotetta kehitetään, ideoita kehitellään. Tuollainen aurinkopaneelin tai järjestelmän suunnittelu on selkeästi tuotehitystä.

        Vähän sama jos muuraria kutsuttaisiin muurailijaksi tai vaikka taksinkuljettajaa taksinkuljettelijaksi.

        Sarja sinänsä ei ärsytä, eikä ihastutakaan sen kummemmin.

        Sarjan käsikirjoittajakin taitaa olla käsikirjoitTELIJA.


      • muuuiskk

        vanhemmat ovat se rehtori ja se kodinhoitaja ja heilla on kolme lasta.
        Ite en tykkää siitä yli-ikäisestä joka näyttelee ala-asteikäistä, se vihreäsankainen ilman laseja-tyyppi....yliouto


    • Peräsuolesta

      Täysin onneton sarja ja varma floppi. Pakotin itseni katsomaan eka jaksoa mutta ärsytti teennäisyys ja kaikki muukin.
      EI EI EI!

    • ja tarpeeton

      En olisi tätä ikinä sanovani, mutta salatut elämät on elämän makuinen ja viihdyttävä sarja tähän verrattuna.

      • XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Kuten arvelinkin. Lähteä nyt muka kilpailemaan sellaista suosikkia, kuin Salatut elämät, vastaan. Voi olla että joutuvat aika piankin ajamaan tuotannon alas. Ehkä näyttävät sitten vaikka uusintoina bergeracia tai "perkule poirottia".....


    • elliivo

      Olen yrittänyt katsoa mutta ei tämä sarja paremmaksi muutu. Yhtään ei kiinnosta mitä henkilöille tpahtuu eikä mihinkään voi oikein tarttua. Juoni on ihan mitätön ja henkilöt ohuita kuin paperinuket.
      Kun esim. koulukhtauksia vertaa vaikka Parasta aikaa-sarjan vastaaviin kohtauksiin ja henkilöihin on eroa kuin yöllä ja päivällä.
      Kuka tällaista puistattavaa tyhjänpäiväisyyttä kaipaa?

      • no more

        koko sarja. Katsoin kolme ensimmäistä jaksoa ja se riitti minulle. Teennäistä ja lapsellista touhua.


      • arha4h
        no more kirjoitti:

        koko sarja. Katsoin kolme ensimmäistä jaksoa ja se riitti minulle. Teennäistä ja lapsellista touhua.

        Minun mielestäni Uudessa päivässä on paljon sellaisia elementtejä, jotka ovat mukavaa vaihtelua tosiaan kaiken synkkyyden keskellä. Mutta jos tästä halutaan sellaista koko kansan ikuisuussarjaa, synkkienkin aiheiden käsittely lienee välttämätöntä. Ja voihan niin tapahtuakin, eikös Serranon perhe nimittäin ole yksi Uuden päivän esikuvista? Olihan senkin sarjan yleisilme kaikin puolin iloinen, mutta silti mukaan mahtui niitä ikävämpiäkin käänteitä; eroja, keskeisen henkilön kuolema, jne. Ja koko sarjahan päättyi itsemurhaan... Samaa suuntaa toivoisin "UP"illekin, hillitysti synkkyyttä, mutta silti sellainen "kaikki järjestyy" -vaikutelma. ;-)


      • shyshsgfj
        arha4h kirjoitti:

        Minun mielestäni Uudessa päivässä on paljon sellaisia elementtejä, jotka ovat mukavaa vaihtelua tosiaan kaiken synkkyyden keskellä. Mutta jos tästä halutaan sellaista koko kansan ikuisuussarjaa, synkkienkin aiheiden käsittely lienee välttämätöntä. Ja voihan niin tapahtuakin, eikös Serranon perhe nimittäin ole yksi Uuden päivän esikuvista? Olihan senkin sarjan yleisilme kaikin puolin iloinen, mutta silti mukaan mahtui niitä ikävämpiäkin käänteitä; eroja, keskeisen henkilön kuolema, jne. Ja koko sarjahan päättyi itsemurhaan... Samaa suuntaa toivoisin "UP"illekin, hillitysti synkkyyttä, mutta silti sellainen "kaikki järjestyy" -vaikutelma. ;-)

        Minusta tällä viikolla on ollut yllättävän hyviä jaksoja! Toki vähän tyypillisiä käänteitä, jos on esimerkiksi Serranon perhettä seuraillut, mutta esimerkiksi ne seksivalistussähläilyt oli ihan mukiinmenevästi toteutettu. Hyvää näyttelijätyötä.


      • wdpvårä
        shyshsgfj kirjoitti:

        Minusta tällä viikolla on ollut yllättävän hyviä jaksoja! Toki vähän tyypillisiä käänteitä, jos on esimerkiksi Serranon perhettä seuraillut, mutta esimerkiksi ne seksivalistussähläilyt oli ihan mukiinmenevästi toteutettu. Hyvää näyttelijätyötä.

        tosta sais kirjottaa noita sivuhenkilöitä pois. Niit on ihan liikaa. Toi Haaviston perhe sais olla ainoo mikä tohon jää kokonaisenaan, Sit ne isä ja poika ja ehkä se äiti ja tytär. Ne koulun oppilaat siit saa kirjottaa saman tien muuten kaikki pihalle. Sit se isoveli ja pikkuveli pois myös. Sit se kukko ainki heti pois! Sit jotai jännitystä oikeesti. Jotain kunnollista mikä jatkuu koko ajan. Ei koko sarja voi perustua vaa loputtomille pienille väärinkäsityksille. Niiku se jalkapallo episode oli jotain niin paskaa. Ps se elinan ilkee työkveri on onnistunut hahmo. Mut jotain kuolemia ja avioeroja kehiin.


      • Sivullisestaseurannu
        wdpvårä kirjoitti:

        tosta sais kirjottaa noita sivuhenkilöitä pois. Niit on ihan liikaa. Toi Haaviston perhe sais olla ainoo mikä tohon jää kokonaisenaan, Sit ne isä ja poika ja ehkä se äiti ja tytär. Ne koulun oppilaat siit saa kirjottaa saman tien muuten kaikki pihalle. Sit se isoveli ja pikkuveli pois myös. Sit se kukko ainki heti pois! Sit jotai jännitystä oikeesti. Jotain kunnollista mikä jatkuu koko ajan. Ei koko sarja voi perustua vaa loputtomille pienille väärinkäsityksille. Niiku se jalkapallo episode oli jotain niin paskaa. Ps se elinan ilkee työkveri on onnistunut hahmo. Mut jotain kuolemia ja avioeroja kehiin.

        oikein saa mitään otetta. Sarjalla ei tunnu olevan mitään selkeätä teemaa näin ulkopuolisen kannalta, ongelma näkyy jo nimestä. Mitä se uusi päivä tarkoittaa? Vrt esim:
        kotikatu (yhden kadun porukkaa tirkistellään)
        Salatut elämät (yleensä vaan tirkistellään muiden elämää)
        Metsolat (tirkistellään Metsolat sukua)
        jne...

        Mainonnastakaan ei oikein saanut otetta mitä on odotettavissa, eikä oikein jaksanut kiinnostaakaan. Muutaman kerran olen vahingossa sattunut katsomaan pätkän jotain jaksoa eikä homma auennut vieläkään, eikä koukuttanut. Mikä on syy miksi tätä kannattaisi katsoa, tapahtuuko tässä jotakin?


      • Nukuttaa....
        Sivullisestaseurannu kirjoitti:

        oikein saa mitään otetta. Sarjalla ei tunnu olevan mitään selkeätä teemaa näin ulkopuolisen kannalta, ongelma näkyy jo nimestä. Mitä se uusi päivä tarkoittaa? Vrt esim:
        kotikatu (yhden kadun porukkaa tirkistellään)
        Salatut elämät (yleensä vaan tirkistellään muiden elämää)
        Metsolat (tirkistellään Metsolat sukua)
        jne...

        Mainonnastakaan ei oikein saanut otetta mitä on odotettavissa, eikä oikein jaksanut kiinnostaakaan. Muutaman kerran olen vahingossa sattunut katsomaan pätkän jotain jaksoa eikä homma auennut vieläkään, eikä koukuttanut. Mikä on syy miksi tätä kannattaisi katsoa, tapahtuuko tässä jotakin?

        Olen yrittänyt ja yrittänyt katsoa UP:ää kökköalun jälkeenkin. Voi voi, sarja vois olla hyvä jos siinä tapahtuisi jotakin. Vielä vaan vatvotaan ensimmäisen jakson synnytystä ja veivataan samoja asioita ees taas. Yksi ilmoittaa ettei laula, sitten hän ilmoittaakin laulavansa, mutta osaan onkin hankittu joku muu... vastaavasti käy radiokurssin kanssa. Liian ennalta-arvattavaa. Toisiinsa ihastuneet menevät ristiin ja ymmärtävät tahoillaan väärin- tööt- huonosti matkittua ja TODELLA ennalta-arvattavaa. Kyllä pitäisi tapahtua enemmän, jotta katsoja ei nukahda! Näyttelijät ovat parempia, kuin tönkössä Salatuissa elämissä (jota en ole seurannut, mutta nähnyt joitakin jaksoja) UP:ää vaan puffattiin niin kovasti kaikenmaailman avustajakilpailujen ym. voimalla. Siihen nähden pettymys on ollut kova... Sorry!


      • helmikanana
        Nukuttaa.... kirjoitti:

        Olen yrittänyt ja yrittänyt katsoa UP:ää kökköalun jälkeenkin. Voi voi, sarja vois olla hyvä jos siinä tapahtuisi jotakin. Vielä vaan vatvotaan ensimmäisen jakson synnytystä ja veivataan samoja asioita ees taas. Yksi ilmoittaa ettei laula, sitten hän ilmoittaakin laulavansa, mutta osaan onkin hankittu joku muu... vastaavasti käy radiokurssin kanssa. Liian ennalta-arvattavaa. Toisiinsa ihastuneet menevät ristiin ja ymmärtävät tahoillaan väärin- tööt- huonosti matkittua ja TODELLA ennalta-arvattavaa. Kyllä pitäisi tapahtua enemmän, jotta katsoja ei nukahda! Näyttelijät ovat parempia, kuin tönkössä Salatuissa elämissä (jota en ole seurannut, mutta nähnyt joitakin jaksoja) UP:ää vaan puffattiin niin kovasti kaikenmaailman avustajakilpailujen ym. voimalla. Siihen nähden pettymys on ollut kova... Sorry!

        Huono on. Ainut hyvä puoli siinä että sarja pääsi varsinaisesti alkamaan on se että nyt ei tarvitse enää kuunnella sitä mainosrenkutusta kymmenen kertaa illassa.
        Voi vain vaihtaa eri kanavalle silloin kun on tämän sarjan esitysaika.


      • shsthsr
        helmikanana kirjoitti:

        Huono on. Ainut hyvä puoli siinä että sarja pääsi varsinaisesti alkamaan on se että nyt ei tarvitse enää kuunnella sitä mainosrenkutusta kymmenen kertaa illassa.
        Voi vain vaihtaa eri kanavalle silloin kun on tämän sarjan esitysaika.

        Minua kyllä harmittaa, kun katsojaluvut ovat jääneet niin mataliksi. Onhan tämä nyt lähes joka suhteessa paljon parempi ohjelma kuin Salatut elämät. Yritystä on ja arvostan sitä, kun ei mennä siitä mistä aita on matalin.

        Mutta kyllä juoni on minustakin vähän tasapaksua. Näyttelijät esimerkiksi ovat hyviä, mutta jotenkin tulee sellaiset vähän neutraalit fiilikset jaksoja katsoessa. Ärsyttää myös tuo pirteä värimaailma, turhaa mielestäni korostaa tuollaisia pastellisävyjä, koska se lisää epärealistista vaikutelmaa. Kyllä sitä hyväntuulisuutta voi muullakin tavalla korostaa. Yleisestikin ottaen on kumma, kun nykyään ei tunnuta osaavan tehdä sellaisia aidosti viihdyttäviä sarjoja, kuten esimerkiksi Kyllä isä osaa, jota esitetäänkin heti Uuden päivän jälkeen. Sekin on loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen sarja, mutta silti onnistunut.


      • muuuuissskkkiiisss
        wdpvårä kirjoitti:

        tosta sais kirjottaa noita sivuhenkilöitä pois. Niit on ihan liikaa. Toi Haaviston perhe sais olla ainoo mikä tohon jää kokonaisenaan, Sit ne isä ja poika ja ehkä se äiti ja tytär. Ne koulun oppilaat siit saa kirjottaa saman tien muuten kaikki pihalle. Sit se isoveli ja pikkuveli pois myös. Sit se kukko ainki heti pois! Sit jotai jännitystä oikeesti. Jotain kunnollista mikä jatkuu koko ajan. Ei koko sarja voi perustua vaa loputtomille pienille väärinkäsityksille. Niiku se jalkapallo episode oli jotain niin paskaa. Ps se elinan ilkee työkveri on onnistunut hahmo. Mut jotain kuolemia ja avioeroja kehiin.

        Missä sä semmosen olet nähnyht?


    • Positiivinen..

      Ihmettelen vähän kun täällä on vaan negatiivista mielipidettä joka kommentissa... tai oikeastaan en, kun katsojaluvut eivät ole kovin loistavat, mutta sitä kyllä ihmettelen.. Tosin suurin osa ihmisistä täällä ja yleensäkin jotka ovat sarjaa tsekanneet ovat varmasti lähteneet siltä pohjalta että tämän pitäisi olla niin kuin Salatut elämät.. Mikä ei todellakaan ole tarkoitus, tekijäthän ovat itse sanoneet että tämän ei ole tarkoitus olla Salkkareiden kaltainen eikä tämä Uusi päivä ole myöskään mikään kilpailija Salkkareille: tulee eri aikaan ja on ihan eri tyylinen sarja.
      Minä luulen että tämän Uuden päivän on tarkoitus olla enemmän hyväntuulinen perhesarja, jota kaikki voivat katsoa ja saada piristystä päivään, eikä niinkään Salattujen elämien tyylinen koukuttavavaksi tarkoitettu uskomaton juoni joka jatkuu aina ja ikuisesti. UP:n ajatus ei myöskään ole olla niin negatiivisten sattumusten sarja. Sen sijaan siinä keskitytään tavallisempiin ystävä- ja perhekeskeisiin arjen sattumiin, joista aina selvitään tavalla tai toisella. En väitä että Virtauslaisten elämä olisi ihan tavanomaista mutta arjen kanssa kuitenkin läheisempää ja yksinkertaisempaa.
      Itse seuraan myös Salattuja elämiä mutta myös Uutta päivää enkä aseta niitä mitenkään vastakkain. Seuraan kyseisiä sarjoja hiukan eri syistä, Salkkareihin olen jäänyt vain koukkuun: juonen alati vaihtuviin käänteisiin ja Uudesta päivästä haen sitä piristystä päivään, vaikka kyllä siinäkin juoni ja henkilöt vetävät minua aina ruudun äären innokkaasti kun ohjelma tulee ulos. On se kiinnostavaa seurata kuinka esimerkiksi suhteet sarjassa kulkevat eteenpäin mutta parasta antia sarjassa on ne hauskat ja hyvällä mielellä pitävät arjen sattumukset.

      • 6+6

        Samaa mieltä! ;-)


      • sjdweodncoeinvoec

        ihmisiä ei kiinnosta seurata sarjaa jossa jossa ei ole kunnon juonta tai tapahdu mitään kiinnostavaa. sen puolen tunnin aikana miä tuota kolme kertaa viikossa tulee saa itse omalla elämällään paljon mielenkiintoisempia asioita aikaan kuin tuossa uudessa päivässä koko sarjan aikana. ihmiset ehkä itse toivovat, että oma elämä olisi tuollaista ruusuilla tanssimista koko ajan, mutta seurattavana sarjana siitä puuttuu kaikki! kovin moni ei ole kiinnostunut katsomaan missä ei tapahdu mitään surullista ja jos tapahtuu niin kaikki lähes saman jakson lopussa kääntyy hyväksi. itse katsoin ensimmäisen kuukauden tuota oksennusta. tai pakotin itseni joka ilta katsomaan, mutta nyt en enää katso. sarjassa ei ole mitään juonta ja henkilöt eivät ole millään tavalla kiinnostavia. harmi on että sarjan näyttelijöistä ainakin nuo jo aikuiset näyttelijät ovat parempia kuin osa salatuissa elämissä, mutta ne ketkä sarjaa käsikirjoittavat ilmeisesti eivät ole vastaavaa työtä ennen tehneet. juoni puuttuu! vaihtakaa käsikirjoittajat!!!


      • ohjelmanpuolesta.com

        Siis minäkin ihmettelen tuota negatiivista palautetta. Ei UP:n ole tarkoitus olla höpön löpön sarja, niin kuin Salatut elämät. Ajatelkaas nyt, jos odotatte, että heti ensimmäisessä jaksossa joku kuolee, kuten salkkareissa, niin katsotte aivan väärää ohjelmaa. Luulenpa nimittäin, että tästä on yritetty tehdä HUOMATTAVASTI realistisempi sarja kuin Salatuista elämistä, joissa aina joku loukkaantuu, sairastuu pahasti, kuolee, juopottelee, saa tietää oikean vanhempansa ym. Tuskinpa noin harvasen päivä käy. Itse olen ainakin kaivannut tavallisiin arkisiin kommelluksiin liittyvää sarjaa, ja tämä ohjelma alkoi kuin tilauksesta. Siispä ihmiset ymmärtäkää se, että välillä on hyvä katsoa jotain järjellisempää ohjelmaa kuin Salatut Elämät, joissa ei oikeasti ole päätä eikä häntää!


      • Virtaus fani

        Ei ne katsojaluvut ole huonoja. Niissä vaan ei näy nettikatsojat joita ON PAJON! Huonoista katsojaluvuista toitottavat Maikkarin eli Ylen kilpailijan kanssa samaa konsernia olevat lehdet! Mun mielestä hyvä positiivinen sarja ja nyt on alkanut tapahtua draamaa ym, kun tyypit on esitelty! JEES! Jaksakaa painaa UP, koko ajan paranee!


    • Vamosman

      Täysin tyhjänpäiväinen ohjelma, johon on hankittu kaikki teennäisimmät uudet "lupaukset".
      Harmittaa että tuollaiseen sontaan on upotettu niin kutsuttuja timantteja kuten Roineen Esko.
      Ei millään tasolla herätä tunteita, eikä annan aihetta seurata paria jaksoa enempää.
      Olisin hieman enemmän odottanut J-P Siililtä.

    • 11japlus

      oikeesti parempia näyttelijöitä kuin tässä Uivassa Paskassa.
      Enkä tarkoita Salkkareiden nuorimpia, joskin hekin kyllä ovat suurin osa parempia.
      Ja mikä se adhd punapää jolla ei ole lauluääntä oikein on? Eikö 500 koekuvattavasta löytynyt parempia vaihtoehtoja...?

      • Surkeaa

        Tämä on juosten kustua pääntäytettä. Tulee ikävä laadukkaita Suomalaisia tv-elokuvia. Tämän höttösarjan budjetti kuulema vielä vei rahat muilta yle-tuotannoilta. Onneksi se loppuu kun katsojia ei vaan oo.


      • Näännyn häpeään
        Surkeaa kirjoitti:

        Tämä on juosten kustua pääntäytettä. Tulee ikävä laadukkaita Suomalaisia tv-elokuvia. Tämän höttösarjan budjetti kuulema vielä vei rahat muilta yle-tuotannoilta. Onneksi se loppuu kun katsojia ei vaan oo.

        Miksi Yle satsaa tällaiseen kun noita bimbosarjoja tunkee kaikilta kanavilta ihan yli tarpeen. Lupamaksuille mahdollisimman huonoa vastinetta!


      • EMMI FANI

        Niin nuo Upin nuoret tuntuu Salkkari faneista varmaan siksi huonoilta kun ne Virtauslaiset OSAA NÄYTELLÄ! Emmi tekee loistavaa roolityötä ja sopivan överiä hahmoa!!!! GO GO EMMI! ME LIKE!


    • siivoojanainen...

      siinä kuitenkin on ;)
      Juuri sopivaa runkkaukseen.

    • flopflop

      Floppi koko sarja,siinä ei ole mitään kiinnostavaa.
      Lopun maun vei se kun ne yrittää ylexilläkin tuputtaa sitä Alex ruuskasta ja vaihtoi aamujuontajan oikean nimen tähän fiktiohahmoon.

      • sikaflexus

        Tv2:lla ei vaan osata, lahjakkammat tekijät on muualla. Miks lahjakas JP Siili tuhlaa aikaansa tällaiseen puuduttavaan mössöön?


    • Voihan paska

      Yritin nyt kesälomalla tutustua sarjaan ihan vilpittömästi kun se tulee uusintana. Syksyllä pystyin katsomaan vain eka jakson jolloin totesin että helevetin teennäinen ja huono.
      No nyt sitten voin sanoa hieman pitemmällä kokemuksella: TÄYTTÄ paskaa. Kuka tuommosta voi katsoa? Miksi YLE tuhlaa rahaa silkaan sontaan? vituttaa ihan tosissaan mihin minunkin maksama lupamaksu menee.

      • elliivo

        Tuohon ei voi muuta kuin yhtyä!
        Niin turhaan haaskaavat rahaa että juuri tämän sarjan vuoksi ihan syletti taas maksaa tv-lupa.
        Ja kun ei edes riitä että sitä veivataan talvella ees-taas jatkuvasti. Kaikki näytetään vielä kesällä uusiksi että saa opetella jokainen ulkoa kaikki teennäiset vuorosanat ja naaman väänteet :/
        Törkeää sanon minä!


    • UP älä lopeta!!!!!!!

      uusi päivä ehdottomasti paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ei oo täytttä . . .

    • Köykäinen yritys

      Hyvät näyttelijät, erityisesti se nuori kaarti, jolla ei voi olla pitkää kokemusta. Henkilögalleria on tavallista parempi ja miljöö on suhteellisen raikas. Vaikka väestön ikä- ja ammattijakautuma ei olekaan ihanteellinen, se on kuitenkin keskimääräistä parempi. Eräänlainen tämän päivän pikkukaupungin Naapurilähiö.

      Juoni sen sijaan on erittäin köykäinen. Viime jaksoissa on panostettu jopa naurettavuuksiin asti parisuhteisiin, joten sarja on ilmeisesti päätetty nyt suunnata naisille. "Työnteko" Sunerilla huvittaa myös - konttorin ulkopuolella kokoonnutaan jaksosta toiseen tehtaan seinustalle, korkeintaan kannetaan samaa pahvilaatikkoa suunnasta toiseen. Kaupungin toisessa työpaikassa eli siinä koulussa on sentään hieman enemmän mielikuvitusta.

    • jhvf

      Ohjelman käsikirjoitus on huonoa ja näyttelijät silmiinpistävän surkeita. Tosin on siellä muutamia hyviäkin, ihan ammattinäyttelijöitä, mutta tosi paljon ensikertalaisia, joilla ei minkäänlaisia taitoja...

      Viime aikojen jaksoissa on kyllä ollut nyt pääosassa ne paremmin näyttelevät, niin siitä ei voi nyt valittaa, tainnut ohjaajat vähentää huonommin näyttelevien vuorosanat ja esiintymisen minimiin. Ihan hyvä niin, miellyttävämpi seurata sarjaa. Niiden huonojen näyttelijöiden joukossa on mm. se vaaleahiuksinen tyttö (Lotta?) ja kertaakaan ei sen puheesta mitään selvää ole saanut ja repliikit tuntuu suoraan paperista luetuilta... Mutta on noissa ensikertalaisissa hyviäkin, se Peetua näyttelevä poika, ihan huippuhyvä!

      Vaikkei tuo sarja täydellinen ookkaan, tulee sitä silti katottua. Tulee hyvään aikaan, jolloin ei yleensä parempaakaan ohjelmaa tule telkasta.

    • Kevyesti viihdettä

      Uusi Päivä on nykyään lempparisarjani. Se on mielestäni aivan paras. Katselin ennen Salattuja Elämiä, mutta se muuttui niin synkäksi, että en sitä enää jaksa katsoa.
      Uusi Päivä on ihanaa :D

      • 19v Poju

        Mä kato uutta päivää vaan sen takia koska siinä on nää mun 3 seksikästä unelma naista

        Elina Haavisto
        Minna Haavisto
        Vilma Haavisto

        ja salkkareita mä kattelen enään vaan koska siinä on Isabella


    • katsoja kuitenkin

      Kyllä käsikirjoitus on vähän huonohko. Ja Haaviston perheen roolit tosi siirappimaisia... ei syy välttämättä näyttelijöissä.

    • 22

      Minä PIDÄN kovasti sarjasta.

      Puunmakuinen Tero on aivan parasta, juuri oikeanlainen luonnetulkinta ja luulenpa roolissa kuoriutuvan oikea pehmoisin joka hössöttää lapsiensa kanssa. Marika lienen pompottavan, aina ainoana oikeassa uraputkinainen...

      Tämä Otso Karhu on myös hyvin mielenkiintoinen roolihenkilö..

      http://yle.fi/uusipaiva/

      Päivikki Sumasta haluaisin takaisin koska osaa ne muutkin laulaa kun ammattilaulajien jälkikasvu..

      • Tämä tällä kertaa

        Tietysti joka sarjassa on joku kúsipää eli tässä sarjassa Tero, mutta olkoon se mieluummin perinteiseen tyyliin karrikoidun itsekeskeinen ja ketku tyyppi kuin tuollainen tyhmältä vaikuttava puupökkelö. Tavattoman ikävä hahmo tuollaisena.

        Elinan työ- ja parisuhderooli on hyvin vedetty, mutta Haaviston perheenjäseneltä tämä ei vaikuta vähimmässäkään määrin. Paitsi että suhde on muutenkin etäinen, vielä enemmän siitä vieraannuttaa omien vanhempien mammattelu ja papattelu (koskee myös Askoa), jolle tuskin löytyy vastinetta aidossa elämässä kaksikielisissä perheissä. Myöskään Asko ja Elina eivät ole koskaan puhutelleet toisiaan kuin veli ja sisar oikeasti tekevät.


      • Koukkuun jäänyt
        Tämä tällä kertaa kirjoitti:

        Tietysti joka sarjassa on joku kúsipää eli tässä sarjassa Tero, mutta olkoon se mieluummin perinteiseen tyyliin karrikoidun itsekeskeinen ja ketku tyyppi kuin tuollainen tyhmältä vaikuttava puupökkelö. Tavattoman ikävä hahmo tuollaisena.

        Elinan työ- ja parisuhderooli on hyvin vedetty, mutta Haaviston perheenjäseneltä tämä ei vaikuta vähimmässäkään määrin. Paitsi että suhde on muutenkin etäinen, vielä enemmän siitä vieraannuttaa omien vanhempien mammattelu ja papattelu (koskee myös Askoa), jolle tuskin löytyy vastinetta aidossa elämässä kaksikielisissä perheissä. Myöskään Asko ja Elina eivät ole koskaan puhutelleet toisiaan kuin veli ja sisar oikeasti tekevät.

        Jäi ilmeisesti tauolle.
        Tietääkö joku milloin taas jatkuu??


    • toinen koukussa

      Ensi vuoden puolella nettisivujen mukaan.

      Osa 136 Jaettu suru on puoli surua
      ma 02.01.2012 klo 20.00 YLE TV2
      ti 03.01.2012 klo 16.30 YLE TV2 uusinta
      ma 09.01.2012 klo 14.50 YLE TV2 uusinta

      http://yle.fi/uusipaiva/jaksot/

    • nyrkki kyllikillä

      Kukas se ylimielinen teiniblondi sarjassa on? Pari kertaa olen sattunut sarjaa näkemään ja sitä teiniblondia katsellessa voisi vaikka tumputtaa, muuten vaikuttaa olevan ihan idiootti muija.

    • ------

      Ihan kiva sarja ja sen suola on Tero, että osaa olla kuiva tosikko.
      Otso Karhu on kanssa oikea unelmamies periaatteita ja tavoitteita..
      Alkuosia en ole löytänyt matta nyt seuraan jokaisen.

      • Kuiva tosikko Tero on muuttumassa jonkinlaiseksi hänen majesteetikseen Sunerin kuninkaaksi. En menisi sanomaan, että hahmo on mikään kulttuurihistoriallinen monumentti, mutta ennen tätä sarjaa piilossa ollut näyttelijä tekee roolinsa aivan ylittämättömän loistavasti. Hahmo muistuttaa entistä esimiestäni siinä määrin, että jänskättää kuinka ..khm..päiseksi Tero Kuusla mahtaakaan tulla. Ja ennen kaikkea mitä erinomainen näyttelijä roolistaan saakaan irti.


    • Iloinen katselija <3

      Mä rakastan tätä sarjaa! Toivon vaan, että ikäviä juonenkäänteitä ei tulisi, sillä tykkään kevyestä ja onnellisesta meinigistä. :)

    • adyjyter

      Oi vitsi, mä niiin rakastan uutta päivää! :-) Jee, huomena se tulee jälleen!!

    • katselia

      ihan hyvä sarja.mua kiinnostai nähdä noi vanhatkin jaksot jostain mutku ei tunnu missään olevan katseltavissa. et olisko jollain tietoo mistä vois vanhat jaksot löytyä jotta voisin katsoa?

    • Milla

      Mun mielestä Uusi päivä on tosi hyvä sarja. Ennen katsoin Salattuja elämiä, mutta kun pääsin kunnolla vauhtiin Uuden päivän seuraamisessa, lopetin Salkkarien katsomisen.
      Lempihahmojani ovat Minna, Lauri, Otso ja Tero. Sarja on oikeasti hauska! Eilenkin nauratti se, kun Lauri oli niin mustasukkainen siitä uudesta toimarista.

    • -up-

      Uudessa Päivässä pidän siitä, että siinä ei ole mitään niin dramaattista kuin Salatuissa Elämissä. Uuden Päivän näyttelijöitten elämiin on helppo samaistua, koska asioita joita sielä tapahtuu kuuluvat monien normaalien ihmisten arkielämään. Salattuja Elämiä ja Uutta Päivää ei toisaalta voi verrata edes keskenään. Katson itse kumpiakin ja pidän kummastakin !

    • yks ajatus vain

      Pentistä tuli yksi keskeisistä roolihenkilöitä,sairauden myötä...hellyttävällä tavalla...ja alkaahan se muisti sieltä palailla....

      Uusi päivä on ajan myötä todella parantunut ohjelma....alussa oli liian lässyn lässyä,mutta nythän se on ihan katottava,harmi,että meni näin varhain kesätauvolle.

    • Softcoresalkkarit...

      ...on jeba :) Mitähän don Kuusla keksii ku capon muisti palaa...

    • up

      niimpä?????........hmm........

    • Haee

      Tämä keskustelu voisi olla vilkkaampikin! Mitä mieltä uusimmista juonenkäänteistä?

    • lottta92

      Vilman raskaus on ihan kiva juttu (etenkin kun ainakaan suomalaisissa ohjelmissa ei usein sen ikäiset lapsia saa) - vaikka vähän pistää ärsyttämään kun vaikuttaa siltä kuinn koko perhe olisi raskaana : D mutta kai toiset perheet on sitten niin supertiiviitä, itteäni tommonen ahdistais.

      Emmin & Aleksin suhde. Pitikö sen Teron nyt alkaa tollaseks tylsimykseks ja ottaa salakuvia ( muutenkin juonii siellä työntekijöiden pään menoks)... Muutenkin tää koko kuvio on niin pitkästyttävä, Emmi on omasta mielestä ärsyttävin hahmo koko sarjassa.

      Karria sais useemminkin näyttää, näyttelee hyvin ja on hauska ja symppis hahmo.
      Sunerin kuviot on vähän pitkästyttäviä, etenkin kun kuvataan siellä varastolla Laurin ja Otson syvällisiä keskusteluja jostain Laurin naisongelmista. Muutenkin vois olla enemmän sitä jotain... tietäis vaan mitä :)

      Ehkä ite kuulun siihen ikäluokkaan, ettei ne ''vanhimpien'' jutut kamalasti kiinnosta. Kyllähän niitä voi katsoa, mutta tähän Vilman & kumppanien ikäluokkaan kuuluvana niihin liittyvät asiat ja kohtaukset kiinnostaa huomattavasti enemmän (yleensä) kuin muut.

      Jos vertaa vaikka Salkkareita ja UP:ta, niin kyllähän tää UP on paljon uskottavampaa kuin Salkkarit... Oon varmaan kyllästynyt jo Salkkareihin kun on lähes alusta saakka tullut katsottua enemmän tai vähemmän, ei siinä enää mitään uutta oo, ja suurin osa on todellakin niiin ennalta arvattavaa ettei mitään rajaa. Kyllä Uusi päivä kiinnostaa nykyään enemmän, vaikkei suinkaan kaikki hahmot tai tapahtumat.

      Ja tosiaan, sais olla vilkkaampaa keskustelua myös mun mielestä! :)

      • pupu-tupuna-

        Onko se Vilman näyttelijä oikeesti raskaana?


      • Ihan sama
        pupu-tupuna- kirjoitti:

        Onko se Vilman näyttelijä oikeesti raskaana?

        Pitäähän niitten kuitenkin ennen seuraavaa tuotantojaksoa (syksy 2013) heivata pois sarjasta kaikki tyypit, jotka kirjoittavat ylioppilaiksi keväällä 2012 ja lähtevät sen jälkeen muka opiskelemaan Tampereelle tai Helsinkiin. Ei niistä voi kuin pari jäädä "Virtaukseen".

        Nythän Yleisradio on kovasti hakee näyttelijöitä seuraavan kolmivuotisjakson lukiolaisiksi.


      • Ihan sama
        Ihan sama kirjoitti:

        Pitäähän niitten kuitenkin ennen seuraavaa tuotantojaksoa (syksy 2013) heivata pois sarjasta kaikki tyypit, jotka kirjoittavat ylioppilaiksi keväällä 2012 ja lähtevät sen jälkeen muka opiskelemaan Tampereelle tai Helsinkiin. Ei niistä voi kuin pari jäädä "Virtaukseen".

        Nythän Yleisradio on kovasti hakee näyttelijöitä seuraavan kolmivuotisjakson lukiolaisiksi.

        Tarkoitin tietysti, että kirjoittavat ylioppilaiksi keväällä 2013.

        Lähtökohta on kuitenkin sama eli suuri osa nykyisistä lukiolaisista tulee vaihtumaan ensi syksynä jo tarinanviennin takia uusiin.


    • joka kerta

      sen emmin takia kehtaa katsoa

    • hemppuli123

      on kyllä hyvä sarja, paljo parempi kuin salkkarit
      Vaikka olenkin kattonu salkkareita alusta asti, mutta ne on alkanu tympimään kun on niin ennalta-arvattava, huonoja näyttelijöitä ja epäsukottava koko sarja :D
      No, ehkä jotkut nuoret sitä jaksaa katsoakin, mutta minä vähän vanhempana mieluummin katson sellaista kotimaista sarjaa, joka on lähempänä todellisuutta ja tätä elämää, mitä itsekin elämme :)

    • nahkatakki4

      Hih...eipä kyllä nauramatta voinu olla,kun näki Askon uuden tyylin....ei sitte tippaakaan askomainen :)

      • Ihanaa Vilma ihanaa

        Asko on niiiiin lapsellinen ja tyhmä tyyppi, että ei siitä rehtoris -mieheksi olisi ollutkaan. Kaunata nyt viikkotolkulla jotain vaimon olematonta suhdetta ja nyt vielä uho päälle, että lähtee itekin vieraisiin. Joku 16 -vuotias pojankloppi tollai käyttäytyy muttei aikuinen, jo aikuisen lapsenkin isä.

        Se on myös aika kaukaa haettua kun koko suku on niin innoissaan vasta lukiota käyvän tytön raskaudesta. Kaikki lupaavat niin kovasti auttaa vaikka kaikki, pelihimoista mummoa myöten, ovat päivät töissä. Kuka sitä apua sitten on antamassa, kun tytön pitää päästä tekemään loppuja koulutöitään ja kirjoituksiin jne.

        Saisi kässäri olla sentään vähän realistinenkin, vaikka vain draamaa onkin. Kyllä lukiolais -ikäisille nuorille raskaaksi tuleminen on aikamoinen pamaus, joka muuttaa koko elämäntilanteen uusiksi vaikkei ollenkaan kuolemaksikaan ole. Ei siinä kuitenkaan mummot ja vaarit ja vanhemmat onnesta hihku niinkuin Haavistolla tehdään.


    • Kiva sarja pilalle

      Kumma ettei kukaan ole huomannut miten UP on ihan viime aikoina muuttunut. Henkilöt on alkaneet käyttäytyä ihan hahmoilleen epätyypillisesti (Asko), juonitella (Petra) ja sarjaan on tuotu jännitteitä joita ei pyritäkään ratkaisemaan loogisesti (Elina ja Niklas). Siis ihan kuin salkkareissa! Eikö sitä moskaa ole tv:ssä jo riittäväsi?

    • kevään jatkoja

      Totta puhut.......

      Liikaa alkanu salkkarimaistumaan......

      Oli kyllä paikoin todella paljon "imelää lässyn lässyn lässytystä"...

      Se on varmaan tuo kirjoittajien mielikuvitus....kun pitäs olla tuottosa ja nykyajan tekstiä tuottava...ja kansa kuitenkin kaipaa sitä "jotakin", realiteetin ja epätodellisuuteen "sopivaa" ...niin mikä se sitte onkin....
      Ei se varmaan helppo jobbi ole heiläkään.....niin miten se vanha sanonta meneekään...
      "Kun yhdelle kumarrat, niin toiselle pyllistät..."kaikkia ei voi miellyttää

    • kofdre

      Sen paskan voisi paistaa sarjasta vaikkapa onnettomuuden kautta (Tero Kuusla).

      • Edes jotain särmää

        Jokainen sarja vaatii vähintään yhden paskiaisen. Muuten menee vähäinenkin mielenkiinto itse "tarinaan". Eihän kukaan jaksaisi edes nykyisellään katsoa sitä pelkkää parisuhdekuhertelua ja lässytystä, jota Uusi Päivä ilman Teroa enää on.


    • LV-

      Eihän tuo mikään maailman laadukkain sarja ole, mutta ihan mukavaa ja leppoisaa katsottavaa ja ajanvietettä.

    • hghrth

      En muuten oo seurannu ku sillontällöin muutamia jaksoja mut aloin kattomaan ku alkoivat näyttää uusintoja nii jäin koukkuun :D ihan katottavia jaksoja ja rentouttavaa illalla kattoa ku semmosta lepposan letkeää menoa. Lopetan katsomisen varmaan sit ku kesäuusinnat loppuu ja syksyl sarja palaa tauolta koska en haluu kattoo sellasta kopioitua salkkaripaskaa. Tai lopetan toki jo kesällä jos kerkeää sellaiseksi muuttua.

    • Keijo Kullinen

      Kaston mielummin p0rnoa

    • lahkeet lepattaa

      No jos pitäs salkkareiden ja up:n väliltä valita niin up vie voiton.

    • -.-

      Ei UP mun mielestä oo vielä salkkarimainen. Pari ylilyöntiä toki on tullut, muttei mitään sen kummempaa. Itse inhoan salkkareita, mutta fanitan UP:ta. Ohjaajathan lupas, ettei tästä tuu mitään salkkarit 2:sta, ONNEKSI. Tosin niissä kohti, kun Petra suuteli Elinaa meinas laattaa lentää. Se oli mun mielest pahin ylilyönti niitten tarot- korttien kanssa. Onko kukaan samaa mieltä?

      • Salkkarit parempi...

        Olen kyllä täysin eri mieltä, siis sehän oli paras kohta koko sarjassa. Lopetin katsomisen kun kävi ilmi ettei käsikirjoittajilla ole sittenkään pokkaa tehdä heistä paria. Katson mieluummin Salkkareita.


      • Mitäh 123
        Salkkarit parempi... kirjoitti:

        Olen kyllä täysin eri mieltä, siis sehän oli paras kohta koko sarjassa. Lopetin katsomisen kun kävi ilmi ettei käsikirjoittajilla ole sittenkään pokkaa tehdä heistä paria. Katson mieluummin Salkkareita.

        Et oo tosissas. Hyvä ettei ollut pokkaa!


      • Korjaus!
        Mitäh 123 kirjoitti:

        Et oo tosissas. Hyvä ettei ollut pokkaa!

        Mun mielestä UP on paras sarja mitä telkkarista tulee. Mäkin pelkään että UP salkkarimaistuu, mutta toivoa on ettei. Niin ainakin on luvattu. Kyllä mun mielestä käsikirjoittajat on ymmärtäny, että UP:ta arvostetaan tavanomaisuuden ja sen takia, että se on täynnä arjen NORMAALEJA pieniä vastoinkäymisiä ja onnistumisia, toisin kuin salkkareissa. Kyllä se hyvänä sarjana pysyy, eikä muutu salkkareiksi!


    • taso laskee

      on muuten ruma se askon uus muija. ihan ku lekalla naamaan lyöty. ja vitun ärsyttävä

      • Hirveet huulet

        On Lotalla laitettu "vähän" huultentäytteitä. Ihan hirveen näköistä.
        Miks nuoret/nuorehkot naiset pilaa tuollaisella ulkonäkönsä?


      • Huulia riittää
        Hirveet huulet kirjoitti:

        On Lotalla laitettu "vähän" huultentäytteitä. Ihan hirveen näköistä.
        Miks nuoret/nuorehkot naiset pilaa tuollaisella ulkonäkönsä?

        Lottaa esittää Rebecca Viitala s. 1977 elikkäs olisko 36 vuotias.

        Mutta hirveen näköiset on huulet!


    • köyhänmiehenjames

      Toivottavasti ens kesänä näytetään uusinnat siitä kohtaa mihin ne jäi viime kesänä koska en oo seurannut sarjaa ennen uusintoja niin jäi ikävästi tommonen puolentoista vuoden tyhjiö tohon väliin ja kaikkee mahollista on kerenny tapahtua mm:

      -Kesäuusintojen lopussa Vilma ja Jani olivat vaan kavereita mutta nyt naimisiin menossa ja lapsi hankittu
      -Tomi oli Emmin kaa mutta nyt Kristan
      -Asko ei oo enää rehtori
      -Tosi moni keskeinen hahmo lähteny tässä välissä sarjasta esim Pentti
      -Aleksi ja Elina eronneet, Aleksi Emmin ja Elina Niklaksen kanssa jotta vielä uusinnoissa vältteli parhaansa mukaan.
      Lauri ja Lissu ero

      Tossakin vaan ne mitä nyt äkkiseltään tuli mieleen. Ois kiva nähä miten tähän on päädytty. Toivotaan että ens kesänä jatkuu siitä mihin elokuussa jäätiin.

    • Jaksoja sinne pliis!

      Kyllä mun mielest niin uusintoja jatketaan sitten taas kesällä, siitä mihin jäätiin. Tosin en oo ihan varma haluunko nähä (oon nähny vaan ykköskauden, puoliksi kakkoskauden ja neloskauden) Niklaksen juonitteluja ja Aleksin ja Elinan eroa ♥ :'(

      Siitä asti, kun aloin UP:ta kunnolla seuraamaan oon toivonu niitä kahta yhteen (Elinaa ja Aleksia ♥), mutta ei. Toivottavasti päätyvät vielä ja pian. Ne oli täydellinen pari ja niissä oli jotain, erityistä, ihanaa, söpöä ja jotain mitä nyt en osaa selittää.

      Olis myös pitäny tajuta tallentaa se ykköskausi, mutta en sitten älynnyt tehdä niin. Voisiko joku, jolla niitä on laittaa, vaikka pätkiä/jaksoja youtubeen? Moni varmasti ilahtuisi. Ei varmastikkaan olisi iso vaiva? :)

      E ♥ A, forever and ever..

    • Missä`?

      Mihin hävis se värillinen bi-seksuaalinainen?

      • "Lontooseen"

        Lontooseen lähti Petra Kaakko. Sai sieltä töitä, mutta osasyynä vaikutti olevan, että suuressa maailmassa ihmiset ymmärtävät hänenlaisiaan paremmin.

        Todellinen syy Petran poislähdölle saattoi kuitenkin olla, että häntä näyttelevällä Amira Khalifalla oli tiedossa Suomessa joku näytelmäsopimus tai lapsenteko ja sitä seuraava hoitovapaa. Jälkimmäinen selitti Elina Haavisto tauon sarjassa.

        Terokin muuten hieroi niitä kauppoja ihmeen kauan Venäjänmaalla. :D Näyttelijä nähtäneekin lähiaikoina jossain kotimaisessa elokuvassa.

        Entäs Ruuskanen - palaneeko hänkin vielä sarjaan?

        Kaikkein eniten on kuitenkin harmittanut Kukon poistuminen sarjasta Apulannan roudariksi. Heitti hyvää läppää.


    • ökönkökkää

      Viitsiikö joku ihan oikeasti katsoa sarjaa?

    • E ja N forever

      Mun mielestä Elina ja Aleksi ei sopinut yhtään yhteen! Aleksi näyttää ihan pikkupojalta Elinan rinnalla. Niklas on ihanan miehekäs ja Elinalle perfect match

    • angrylintu

      En oo koskaan erikoisemmin pitänyt Vilma Haavistosta, se on jotenki niin lässyntäydellinen. Viimenen niitti oliku jätti Janin hääjuhlaan ja lähti Karri the Kaustisen matkaan. NIIN SAIRASTA! Kaiken huippu että palaa "häämatkalta" ihan kuin olisi ollut käväissyt vain kaupassa ja ihmettelee vielä, miksi Jani on vihanen. Mun mielestä ois paras, jos Jani sais lapsen yksinhuoltajuuden. Miten Vilma voi kuvitellakaa olevansa hyvä äiti?

      Mua niin vihastuttaa! Kaikista pahinta tässä kaikessa on se, että mä HITTO VIE näön unta tosta kuviosta!!

    • mä vain näin

      Hassulta tuntuu, että nämä kaikki kuviot tapahtuu lukioikäisille. Jätetään alttarille ja lähdetään toisen matkaan, saadaan lapsi ja taistellaan sen huoltajuudesta. Haetaan lähestymiskieltoa etc.

      Eihän se uskottavaa ole. Tai ei ainakaan minun elinympäristössäni. Hahmoista tykkään eniten Karrista, Aleksista ja Elinasta. Ruuskanen oli kanssa hyvä tyyppi. Toivottavasti tulisi takaisin.

    • Kotikatuperde

      Uuden päivän käsikirjoitukset alkavat olla salkkari tasoa.

    • mummeli ja perhe

      Vilman ja Janin on pakko päästä sopuun ja Niklaksen saada elinalta lähtöåassit. karri sopis sen Emmin kans. Ja ois kyllä Kukkoa ikävä.

      • Ellu ja Aksu!

        Niinpä, todellakin ne lähtöpassit Niklakselle Elinalta! Ja mäkin toivon, että ei vajota salkkarittasolle. Vielä on mahdollisuus pitää tää sarja hyvänä!


        Elina ja Aleksi forever, täydellinen perhe ♥


      • Ellu ja Aksu!
        Ellu ja Aksu! kirjoitti:

        Niinpä, todellakin ne lähtöpassit Niklakselle Elinalta! Ja mäkin toivon, että ei vajota salkkarittasolle. Vielä on mahdollisuus pitää tää sarja hyvänä!


        Elina ja Aleksi forever, täydellinen perhe ♥

        Eikun siis pari, toivottavasti myöhemmin myös perhe ♥


    • Hellan-lettassentään

      Hyi hvetti mitä mokutusta koko sarja. Toiseustoteemi Asadin palvontaa.

    • Aikansakutakin

      Hyvä, että Uusi päivä loppuu. Mun mielestäni Kotikatu, Pirunpelto ja Taivaan tulet olivat paljon parempia ja niihin kannatti tv-luparahat investoida Ylen. Yle-verorahoja ei kannata investoida Uuteen päivään, koska on niin huono sarja. Uusi päivä on huonompi kuin Salkkarit ja Korpelan kujanjuoksu. Toivottavasti Yleltä tulee joku uusi sarja Uuden päivän tilalle vuoden 2019 puolella. Ainoa hyvä puoli verrattuna Salkkareihin ja Emmerdaleen Uudessa päivässä on ollut se, ettei siinä ole ollut homoja.

      • Kotimaistadraamaa

        Olisi saanut Uusi päivä jatkua, harmi että Arto Satosen työryhmä päätti lopettaa Tampereen draamatuotannon ja Uuden päivän. Toivottavasti tulee yhtä hyvä tai vielä parempi kotimainen draamasarja tilalle vaikka draamatuotanto olisikin Helsingissä.


      • neljästvuodeskaksi
        Kotimaistadraamaa kirjoitti:

        Olisi saanut Uusi päivä jatkua, harmi että Arto Satosen työryhmä päätti lopettaa Tampereen draamatuotannon ja Uuden päivän. Toivottavasti tulee yhtä hyvä tai vielä parempi kotimainen draamasarja tilalle vaikka draamatuotanto olisikin Helsingissä.

        No saamma seurata joka torstai sirkustuntia eduskunnasta, poiketen siittä että sirkuspellet eivät ole lomilla, ja lomiahan pukkaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe