Sain oudon näyn ja tunsin pahuuden

Helluntaitir

En rehellisesti tiedä, miksi minun IP-osoitteeni oli aamulla bannattu, mutta nyt saan kai kirjoittaa näystä, jonka sain. Olin siis helluntaiseurakunnassa, kun pastori todisti helvetistä, jonne kaikki kuolleet päätyvät ilman Herraa Jeesusta. Lähdin tilaisuuden jälkeen kadulle kertomaan sitä, minkä olin korvillani kuullut. Eräs jumalaton alkoi kovaan ääneen halventaa minua, Jumalaa ja kaikkea pyhää ja kaunista. Näin silmieni edessä ohikiitävän hetken ajan varjostuman ikuisesta tulimerestä (Jumala siis tahtoi vahvistaa pastorin sanat oikeiksi, alleluia!). Hengessäni tulin vakuuttuneeksi siitä, että pilkkaaja ei tule pelastumaan Isän luokse Taivaisiin. Olin tyytyväinen, sillä pilkkaajasta välittyi minuun jotain äärettömän pahaa ja sairasta, sellaista, jonka Raamattu suoraan yhdistää saatanaan.

IP:ni vaihtuu hyvin harvoin, joten en usko, että tästä olisi kyse, vaan on nähdäkseni selvää, että minulle asetettu banni on päättynyt tässä päivän aikana. Kenties Herra on puolustanut minua niille, jotka täällä valtaa pitävät?

Olisiko IP:ni alku ollut samanlainen kuin eilen riehuneella jumalattomalla multinikkitrollilla? Ehkä Suomi24 joutui lyhyesti estämään kaikki samanalkuiset osoitteet, jolloin moni viaton sai kärsiä. Ei kovin vastuullista toimintaa.

8

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

tarina, ainakin jos vertaa siihen normihihhulointiin, jota tänne tunkee. Sanotaanko tuollaiset 7 pistettä kymmenestä. Mukava huomata, että tietotekniikka-aika hiipii hurinoihinkin. Parasta kuitenkin se, ettei ihan kertalukemisella voinut sanoa, oletko tosissasi vai koomikko. Aitoa vinttinsä lahottanutta hihhulia ja sellaisena uskottavasti esiintyvää poskisolistia on joskus pirun vaikeata erottaa toisistaan.

• se paistaa väärennös

Ei mikään uskovainen. Ei uskovainen iloitse kenenekään helvettiin joutumisesta, vaikka itekukin vapaaehtoisesti sinne meneekin! Muutenkin juttu on "sellainen" varmaankin ateistin väännös!

• .
        se paistaa väärennös kirjoitti:

Ei mikään uskovainen. Ei uskovainen iloitse kenenekään helvettiin joutumisesta, vaikka itekukin vapaaehtoisesti sinne meneekin! Muutenkin juttu on "sellainen" varmaankin ateistin väännös!

"varmaankin ateistin väännös!"

Brain on drugs!

• Tuossa joskus n. 11 lähtien oli muutaman tunnin kaikilta kirjoitteluoikeudet poissa, koko paikka hiljeni täysin joten kyseessä ei ollut ollut bannaus, enempää en tosin tiedä mistä tämä johtui, kenties joku tekninen ongelma tai jotain.

• Niin oli miunki osoitteeni bannattu, en tiedä mitkä kumman voimat ovat olleet vaikuttamassa, vai olisko kysymyksessä vain tämä perke.... eiku tää hinovireinen tekniikka:)

• Minäkin ihmettelin syytä plokkaukseeni, mutta ilmeisesti syynä on vain uudistukset palvelussa. Joku bugi vain keksi nostaa päätään.

Tietysti jumalainen johdatys voi myös olla kyseessä ;-)

• On minullakin joskus outoja unia...

• Atte Ateisti

"pilkkaaja ei tule pelastumaan Isän luokse Taivaisiin. Olin tyytyväinen."

Tuollaisia sadisteja uskikset ovat.

"on nähdäkseni selvää, että minulle asetettu banni on päättynyt tässä päivän aikana. Kenties Herra on puolustanut minua."

Jumalasi kiirehtii palvelemaan oikkujasi. Jumalasi pyörii oman napasi ympärillä.

Katso peiliin.

Sikojen jumalalla on sorkat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      77
      5160
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4119
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      3865
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      390
      2900
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      48
      2064
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111