Suomi, Jeesus on saapunut!!

..........

Istun kotona New Yorkissa ja katson televisiota. Suora lähetys näyttää kuvaa Times Squarelta: Jeesus on saapunut! Hän laskeutui uutisten mukaan puoli tuntia sitten pilvistä ja hänhen enkelinsä ovat taivaalla edelleen odottamassa.
Tämä on uskomatonta hyvät kanssauskovat, en olisi koskaan uskonut sen tapahtuva näin.
Tämä päivä jää historiaan hetkenä jolloin 2000 vuoden odotus palkitaan!

Lopetan nyt, uskon että teilläkin siellä pian näytetään suoraa lähetystä tapahtumista, odottakaa vielä hetki.
Minä lähden itse paikan päälle katsomaan, haluan koskettaa Hänen vaatteitaan ja katsoa Jumalan Poikaa silmästä silmään!

Siunausta teille, hyvät ystävät!

14

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skreivi

Silloin kun Jeesus saapaa, niin se tapahtuu niin suurella voimalla ja Jumalan kirkkaudella, että kaikkien silmät saavat Hänet nähdä.

Jeesus tulee vaan pilviin saakka omiaan vastaan ja jokainen Hänen omansa nousee voiman kohoittamana Jeesusta vastaan yläilmoihin.

Mutta ei suinkaan he, jotka elävät Jeesuksen tulemuksen aikoihin nouse ensin, vaan Herrassa nukkuneet nousevat ensin ja sitten Häneen uskovat elossa olevat temmataan yläilmoihin Jeesusta vastaan.

Näinhän se menee, vai kuinka?

• Jeesus on jo pari tuhatta vuotta ollut läsnä, etkä vielä ole koskettanut
      Häntä? Odota ja rukoile - hän tulee ja koskettaa sinua!

Hes. 34:11
      Sillä näin sanoo Herra, Herra:
      Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.

Jos olet jonkinlainen bushmanni, pensaissa piilossa, Hän käskee
      käärmeen sinua pistää niin, että tulet esiin sieltä.

Aamos 9:3
      Vaikka he Karmelin laelle kätkeytyisivät, sieltäkin minä etsin ja tempaan heidät. Ja vaikka he meren pohjaan lymyäisivät minun silmieni edestä, sielläkin minä käsken käärmeen heitä pistämään.

• SE TOIMII.. profeett

Mutta ei paljonkaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9259479

Kalervo Syväntö

kuvin http://wwnet.fi/users/veijone/

VAIN PUOLITOISTA KUUKAUTTA AIKAA
      LEHTIMAJAJUHLIEN AIKAAN YLÖSTEMPAUS, RAUHA, TEMPPELI VAI SOTA?

Mieleen tulevaa "Kalervo Syväntö-sivulta".

0. Sukkot Lehtimajajuhla 23.9.– 30.9. 2010

1. Ylöstempaus. Palestiinan turkkilaisen vallan päättymisvuoteen 1917 lisätään kaksi riemuvuotta 50 50 vuotta. Näin päädytään vuoteen 2017. Silloin pakanuuden luku on täynnä. Koska viimeiset 7 vuotta ovat vihan aikaa, seurakunnan ylöstempaus tapahtuu vuonna 2010, lehtimajajuhlan aikaan. (Kalervo Syväntö).

• !!??!!

nyt on jo lokakuu... Syväntö nyt on vain yksi harhaoppinen lisää.

• !!??!!

jonain päivänä tuollaisen harhan ihmiselle tekee, niin käy juuri niinkuin sinulle. menet ja suutelet pettäjää.

Raamatun mukaan Jeesus ei saavu maan päälle, vaan meidät temmataan yläilmoihin häntä vastaan. Mutta saatana tulee esiintymään Jeesuksena ja pettää lähes kaikki kristityt.

• f11f

"ja kun saatana"
        Koettakaa nyt päättää tuleeko Jeesus vai tempaistaanko. Jos tulee, niin täytyy olla useita vara-Jeesuksia, koska Maa on pallon muotoinen.
        Varsinainen laskeutuu suurella jyrinällä , savujen keskellä johonkin synninpesään -vaikkapa Lontooseen-,pienemmällä ilveellä nämä muut Jeesukset vosivat tehdä laskuja maakuntiin.
        Mutta, jos tempastaan, niin taas pitää olla Jeesuksia runsaasti vetämässä väkeä taivaalle.
        Herää kysymys :minkä verran pitää varahappea ottaa mukaan ja mitä päälle laittaa?

• mestariprofeetta
        f11f kirjoitti:

"ja kun saatana"
        Koettakaa nyt päättää tuleeko Jeesus vai tempaistaanko. Jos tulee, niin täytyy olla useita vara-Jeesuksia, koska Maa on pallon muotoinen.
        Varsinainen laskeutuu suurella jyrinällä , savujen keskellä johonkin synninpesään -vaikkapa Lontooseen-,pienemmällä ilveellä nämä muut Jeesukset vosivat tehdä laskuja maakuntiin.
        Mutta, jos tempastaan, niin taas pitää olla Jeesuksia runsaasti vetämässä väkeä taivaalle.
        Herää kysymys :minkä verran pitää varahappea ottaa mukaan ja mitä päälle laittaa?

Tempaukset etenevät aalloittain, lopullinen supertempaus tapahtuu 20.10.2010 klo 20:10.

Tällöin maailma täyttyy joka puolella lojuvista likaisista aluvaatteista, kun mullikkana muualle siirretyt tosiuskovaiset siirretään hengessä ja erityisesti lihassa muualle. Siellä muualla heille annetaan uudet raitavaatteet ja hakku käteen, sekä ruoskasta jos ei työ maistu.
        Onneksi me epätodet uskovaiset saamme jäädä tempauksen ulkopuolelle.

• !!!!!!!!!???????????
        f11f kirjoitti:

"ja kun saatana"

Joo niin se vaan on, että lähes jokaisella maalla täytyy olla oma Jeesuksensa, jotta edes osa heistä saisi nähdä Jeesuksen. On nämä Jeesuksen odottajat jotenkin vinksahtaneita.

• yksin armosta

"Jos joku sanoo teille: `Täällä on Messias`tai `Katso Messias on tuolla`, älkää uskoko.
      Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä johtaakseen, jos mahdollista, valitut harhaan. Pitäkää siis varanne. Minä olen ennalta ilmoittanut teille kaiken." Mark.13:21-23

Operaatio Sininen Säde, okkultistien suunnitelma lavastaa Jeesus saapuvaksi, näyttää juuri tuolta.
      Todellisuudessa saapuja on antikristus, ja joukkonsa avaruudesta tulevia henkivaltoja.

Almigtywind mm. profetoi ko.asiasta. Cutting Edge on muistaakseni tutkinut asiaa sisältäpäin.

Almightywind muuten puhuu yllättävästi samoja asioita, mitä olen ymmärtänyt adventistien pitävän tärkeänä. Hänen profetiansa ovat täynnä Sapatin pitämistä...

• ;)[--><

David Letterman joka siellä show'aa ... suorassa lähetyksessä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9067
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe