...Lestadiolaisessa maailmankuvassa ihmiset jaetaan kahteen porukkaan, uskovaisiin ja epäuskoisiin.
Topi Linjama kirjoittaa "vain me" -ajattelusta.
http://freepathways.wordpress.com/2010/10/06/topi-linjama-vain-me/
kahtia jaettu ihmiskunta
6
155
Vastaukset
- uiui
Lestadioilaisus on samaa huuhaata kuin muutkin teistiset katsomukset ja sille löytyy oma palstakin.
- Että näin
Pahoitttelen jos viesti häiritsi sinua. :-) Itselleni nämä jutut ovat hilpeää huvia koska niiden mittasuhteet ovat niin hupaisia. Minula onkin kieroontunut huumorintaju... Hyvää piävää sinulle!
- tuo huumori
Että näin kirjoitti:
Pahoitttelen jos viesti häiritsi sinua. :-) Itselleni nämä jutut ovat hilpeää huvia koska niiden mittasuhteet ovat niin hupaisia. Minula onkin kieroontunut huumorintaju... Hyvää piävää sinulle!
Moni uskovainen ei kestä uskontoon liittyvää komiikkaa... onko ateistit samanlaisia että uskontoon liittyvästä huumorista ei oikein tykätä? Onko olemassa huumoria ateismista?
tuo huumori kirjoitti:
Moni uskovainen ei kestä uskontoon liittyvää komiikkaa... onko ateistit samanlaisia että uskontoon liittyvästä huumorista ei oikein tykätä? Onko olemassa huumoria ateismista?
Olisi todella mukavaa, jos joku viitsisi laittaa palstalle ateistivitsejä.
Mm. se tyhjän prosyyrin antava attejuttu oli tosi hyvä.
Tietenkin murkkuangstin aikaansaamat kameli- ja anaalijutut ovat vain pitkästyttäviä.- Uskonnon alkuperä
Onko uskonto yksi inhimillisen ajattelun, luokittelun eli kategorisoinnin menetelmä? Kehittyikö se alkuaan erottamana ystävät ja viholliset?
- Funtsailija.
Minusta uskonnot on lähinnä taiteeseen verrattavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221