Todiste Jumalastani

tkari

Halleluja ! Väkeviä todistuksia !

Tosielämässä niitä tapahtuu jatkuvasti , minun vaimon ensimmäinen mies kuoli vannottuaan , että hän on viisas mies ja oli hirveän ylpeä uudesta autostaan, jonka hän soneran osakkeilla sai " ilmaiseksi". Katseli ikkunasta pihalla olevaa autoa ja ylpeili siitä.

Hän ennätti iloitsemaan autostaan tasan kaksi viikkoa. Viikkoa ennen hänen kuolemaansa Polvijärven ehtoollispöydässä Pyhä Henki ilmoitti Leenalle, että hänen on autettava minua.

Ei hän olisi pysytynyt auttamaan, jos olisi ollut naimisissa toisen miehen kanssa. Siis jälkikäteen katseltuna Jumala ilmoitti Leenalle miehensä kuoleman viikkoa ennen miehensä kuolemaa. Halleluja ! Kiitos Jeesus, että minä saan elää Leenan kanssa Rauhallista Uutta Elämää ! kiitos Rakas Jeesus ! Kiitos !

11

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • htrgfhg

Voi Leena parkaa...

• AntiChrisu

Kristityillä vaikea ymmärtää suomenkieltä. Koulussa on ilmeisesti liikaa uskonnonopetusta koska
      se näyttää vaikeuttavan heikkolahjaisten eli uskovaisten kielen oppimiskykyä. Uskovaiset kuvittelevat vielä
      että ovat kielinerojakin kun mölisevät kokouksissaan siansaksaa.

Suomi-Kristitty sanakirja:

Todistus=Saatanan eksytystä
      Väittämä=Todistus
      Tieto=Epäilys
      Epäillä=Eksyttää
      Harhaluulo=Tieto

Sanat ovat kristinuskossa ja suomen kielessä kovin samankaltaisia joten ei ole ihme että
      alemman älykkyyden omaavat teistit eivät kykene suomen kieltä omaksumaan, kun se on liian
      looginen.

• Miksi se kaikkivaltias ei antanut sinulle sopivankokoista lottovoittoa tai vaan luonut sopivan summan rahaa pankkitilillesi?

Miksi sen piti murhata aviomies n:o 1 voidakseen auttaa n:0 2:sta?

Kiva jumala teillä!

• tkari

Työnnän Jeesuksen rappusia alas, koska Hän sallii viattomien kärsiä ebolasta ! KIITOS RAKAS JEESUS !

t: Krisitty KAri partunut

• uskis

Mitä hittoa aloitus oli? Ilmiselvä vitsi?

• kaikilla aikansa

Jokaisella ihmisellä on oma aikansa elää, ja sitten kuolee, toivottavasti se mies oli uskossa että pääsee pelastukseen helvetistä!

• S...ana
    • Ei kukaan terve ihminen iloitse kenenkään toisen kuolemasta, tai kiitä toisen kuolemasta. Tottakai poikkeuksena vois sanoo vaikka hyvin sairaan ihmisen, jolle kuolema ois helpotus, mutta ihan vaan sen takia, että ite sais tuon vainajan naisen? Ja ihan vaan sen takia Jumala päätti, että heivaanpa tuon miekkosen pois maan päältä. Tuommosta jumalaa en ite kykenis palvomaan.

• ei olekaan terve.

• Aloitus oli täysin
        Zelig kirjoitti:

ei olekaan terve.

tuulesta temmattu - ei ole uskova !

• tkari
        Aloitus oli täysin kirjoitti:

tuulesta temmattu - ei ole uskova !

OLEN OTTANUT JEESUKSEN SOVINTOVEREN VASTAAN JA UUDESTISYNTNYT ! HERRAN SIUNAUSTA PILKAAJALLEKIN !

T: KARI PARTUNUT HERRAN PALVELIJA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8869
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3288
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1764
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65