Kertokaa miehet,missä asennossa alaston nainen
on kiihoittava ja kaunis mielestänne?Saako joku tietty asento miehen syttymään?
Missä asennossa nainen on alasti kauneimmillaan?
7
12230
Vastaukset
- Nimismies
Nainen makaa vatsallaan ja mies nai vähän kuin lähetyssaarnaajassa. Välillä voi läpsiä vaikka perseelle jos niin haluaa. Näkymätkin ovat mainiot.
- panomies
mun mielestä naisen rinnat tulee hyvin esille ratsastuksessa, mutta pukkina voin sanoa, että 69 on miehelle paras jos haluu kunnolla nusasta!!!
- 138
panomies kirjoitti:
mun mielestä naisen rinnat tulee hyvin esille ratsastuksessa, mutta pukkina voin sanoa, että 69 on miehelle paras jos haluu kunnolla nusasta!!!
Haluaisinpa vain nähdä miten 69:ssä voi "nusasta"!? Tietääköhän PANOMIES mistä nyt puhuu!
- Visualisti
Riippuu hieman naisen kropasta, että missä asennossa on kauneimmillaan/kiihottavimmillaan ja että puhutaanko nyt rakasteluasennoista vai naisesta yksinään. Rakastellessa isorintainen nainen on kaunista katseltavaa ja kosketeltavaa kasvot miestä kohti ratsastaessaan kun taas mukavan pyöreätakapuolinen ja leveälanteinen nainen on ehdottoman kiihottavan näköinen ottaa koiramaisesti takaapäin selkää, lanteita ja pakaroita samalla voimakkaan vaativasti hyväillen.
Jos taas puhutaan alastomasta naisesta sellaisenaan niin alaston nainen vatsallaan, takapuoli ja pakarat anteliaasti kohollaan toinen jalka koukussa ylöspäin, toisen käden ollessa rintojen edessä niitä samalla herkullisesti esiinpuristaen kuitenkin samalla piilossa pitäen ja toisen käden pyöritellessä hieman yöstä sekavia hiuksia kutsuvan makuuhuonekatseen edessä. Siinä jotain visuaalisesti niin kaunista, että ainakin tämän miehen jalat alkavat muistuttaa löysää spagettia ja jokin muu ruumiinosa taas päinvastoin.
Mutta toisaalta...naisen vartalohan on kuitenkin sellaista taidetta, että kaunista sitä on katsella asennossa kuin asennossa! Sen joka kaarta ja kumpua! - Höh !
Ja levität käsilläsi pakaroitasi.
Ja sanot ukollesi että nuole persereikääni. - on silloin
Kauneimmillaan kun kuunvalo paistaa huoneeseen ja hän on valoa vasten kylkiasennossa jolloin kaaret tulevat esiin niin upeasti että sitä ei voi kuin ihailla että on jotain niin kaunista olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232