S:salmi the Gay Friendly Village

ajaatlav navhos

Moigga vaan Suomussalmi! Kovasti on ollut lehdissä ja TV:ssä uutisia siitä, että ei juuri ole maailmalla Gay Friendly -maininnalla olevia lomakohteita. ( gay friendly = homoystävällinen ) Miksi ei Suomussalmi voisi brändätä itsensä brändillä " Suomussalmi, Gay Friendly Village " ? Tämähän hakkaisi kaiken maailman Suomussalmi- sloganit mennen tullen. Ajatusleikkiä voisi jatkaa; joka kesä järjestettäisiin Jätkänpuistossa Gay in the Sand -tapahtuma. Siinä tapahtumassa eri homojärjestöt ympäri maailmaa voisi esitellä toimintaansa ja iltaisin olisi isossa teltassa homotanssit ja vaikkapa kilpatanssit nimeltään Tanssii Homon Kanssa. Siinä vosi paikkakunnan heterot ihan oikeasti tanssia homon kanssa ja tuomaristo antaa pisteet.

Toinen esitys olisi tietenki Gay Pride -paraati. Olisi se mahtava näky kun paraati kulkisi Jätkänpuistosta torille ja takaisin. Ja ennen kaikkea se olis mahtava loistava tilaisuus ujoille paikkakunnan kaappihomoille kulkea käsi kädessä jonkun ulkomaalaisen homon kanssa yhdessä.

Nyt kun on hirvenmetsästyskausi vauhdissa, niin voisi olla myös seksuaalivähemmistön oma hirvijahti. Se voitas järjestää vaikkapa jonkun paikallisen metsästysseuran avustamana yhden viikonlopun mittaisena tapahtumana. Tämän nimi vois olla vaikkapa Gay Goes Shooting Moose. Olisi se kyllä mahtava näky kun semmonen kiva, värikäs ja eloisa porukka ajaisi hirviä takaa korpimetsässä.

Tämmöset olisi mietteet näin aurinkoisena syyspäivänä. Voitte vapaasti käyttää näitä ehdotelmia hyväksi ja suunnitella uusia juttuja. Kunnanhallitus voisi perustaa myös työryhmän, joka omalta osaltaan miettisi jotain tosi räväkkää Gay Friendly -juttua Suomussalmelle.

28

2194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oreteh

heh,sohvan valtaaja on näköjään päässy avohoitoon,ja on unohtanut hankkia vahvemmat lääkkeet...

• Stefan Vilen-Heikkin

Nyt puhuu pelle asiaa. Jo loppuu se ainainen kitinä ja vikinä. Kunnon Gay-meininkiä vaan!!!!!!!

• tasa-arvoseteli

lesbot jäi huomioimatta....

• /(/(/(/

huiluus

• löytyykö niin monta heteroa enää??

• kylläpä repesin

vaikka olenkin umpihetero niin tuo oli paras kirjoitus/ehdotus tällä palstalla ikinä.
      heti täytäntöön, menisi siinä kainuunpojan pulla väärään kurkkuun kun
      homokulkue kulkisi ikkunan ali nahkavaatteissa.

• Boanza

Minun puolesta voitaisiin järjestää yksi ainoa järkevä tapahtuma noittenkin edestä. Nimittäin homojen mehtuu päevät. Viikonlopun mittainen toki. Otetaan pari bussilastillista näitä luonnon oikkuja seksuaalivähemmistön edustajia, ja viedään jonnekkin kairaan keskelle ei mitään. Osallistujia varmasti olisi. Jokaiselle ampujalle jonkulainen palkinto (hyvän mielen lisäksi). Jos joku saa vangiksi jonkun homon, niin se voitaisi naulata tuohon torille kaikkien nähtäville. Lopuksi pidettäsiin perisuomalaiset peijaiset ja kutsuttaisiin sinne jonkunlainen homokööri mehtämiesten iloksi ettei tarte kaverie lyyvä.

• TalousSärki

Onko Maxissa vielä kahvitarjoilu?

• Munkin kanssa 1€

Tänään on Superissa kahvitarjoilu.

• kaappijuoppolalli
        Munkin kanssa 1€ kirjoitti:

Tänään on Superissa kahvitarjoilu.

Ihan totta, täällähän voisi olla vaikkapa homoystävällinen leirintäalue!!! vai onko semmonen jo?

• UntoUntamio

Ja sitten voisi olla Gay Frendly iltamat Työväentalolla!

• Trademarrkkii

Gay Friendly pitäisi rekisteröidä tavaramerkiksi!

• Mr Soap

Sitten voisi pitää GF saippuannostokilpailut!

• Anselmi69
        Mr Soap kirjoitti:

Sitten voisi pitää GF saippuannostokilpailut!

Ja voisi olla vaikka MR GF Suomussalmi kisat

• iijokielää
        Anselmi69 kirjoitti:

Ja voisi olla vaikka MR GF Suomussalmi kisat

Ja ne homottelupäivät, ne oisi kivat

• dfgdfgdfgdg

vähän muutosta tavaravalikoimaan niin olisi valmis gay-myymälä

• joo kyllläääääääääää

Sanoisin vähän leikilläni että elämästä ei selviä ilman g... välineitä !

• topbottom
        joo kyllläääääääääää kirjoitti:

Sanoisin vähän leikilläni että elämästä ei selviä ilman g... välineitä !

putpluk?

• putluk
        topbottom kirjoitti:

putpluk?

a-tuupi

• H.E.Tero

Hieno matkailuidea kerätä suomussalmelle kaikki, jotka sovittavat avainta takaoven lukkoon, elikkäs panevat ns. kakkoseen. Olin kesällä eräässä kaupunnissa, atlantin takana, jossa oli sateenkaarifestarit ja olihan siellä persienporaajia valtavat määrät!

Suomussalmelle voisi myös perustaa kansalliset lampaanpanijaiset. Tiedättehän, lampaan takajalat haitarivarsijatsareiden varsiin ja eikun lystäilemään. Kyllä kello kalakattaa lampaan kaulassa!

• itamaja

Voisikos uudelta teatteritalolta, hotellilta ja kylpylästä kysyä, että saisikos käyttää heidän tilojaan GF illassa?

• asdfghjfghjk
        itamaja kirjoitti:

Voisikos uudelta teatteritalolta, hotellilta ja kylpylästä kysyä, että saisikos käyttää heidän tilojaan GF illassa?

Oisko GF iltamat vaikka töpärillä?

• Honkkidonnkki
        asdfghjfghjk kirjoitti:

Oisko GF iltamat vaikka töpärillä?

Sinnehän ne sopivat. Menevät aatteet ja peput soljuvasti yhteen. Ja porvarit maksaa persreijän korjauksen, koska niitten vikahan se on, jos Tummelia ei tuoda.

• Lumiucko

Gay friendly on hyvä idea! Ja sinä voisitkin ruveta niitä lampaanpanijaisia järjestämään kun näyttää riittävän innostusta, kokemusta ja tietotaitoa siitä aiheesta.

• Jeesmines
        Lumiucko kirjoitti:

Gay friendly on hyvä idea! Ja sinä voisitkin ruveta niitä lampaanpanijaisia järjestämään kun näyttää riittävän innostusta, kokemusta ja tietotaitoa siitä aiheesta.

OK

• Mieyritinvaavoimalla

Ui!

• quick penis

"Nyt kun on hirvenmetsästyskausi vauhdissa, niin voisi olla myös seksuaalivähemmistön oma hirvijahti."

Pitäisi olla yleinen homojahti, jotta vähemmistöä olisi vähemmän!

• kysyn hetrona vielä

onko näissä muita opettajia kuin nuo täällä jutuisssa pyörivät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1963
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe