Moi! Liukastuin käytävällä ja kaikki paino tuli vasemmalle ranteelleni ja se taittui vähän ylikin. Tapahtumasta on jo noin vuosi ja ranne on vieläkin todella kipea, enkä voi harrastaa mitään missä tarvitsisin vasenta kättäni. Ranteen liikuttaminenkin satuu enkä voi ottaa sille paljookaan painoa. Olen antanut sille lepoakin ja välttänyt sen käyttämistä ja joskus olen joutunut kipujen takia ottamaan särkylääkeitä. Harrastin ennen tapaturmaa cheerleadingia, mutten ole voinut harrastaa sitä noin vuoteen. Haluaisin myös jatkaa sitä mutten oikein voi rannekipujen takia=(... Eli jos jollain olisi jotai kokemusta tai tietoa miten kiven saisi pysyvästi pois...??
Rannekipu
6
747
Vastaukset
- Carlito__
Nostetaas tätä ylös. Sama ongelma itsellänikin, eli kaaduin niin että koko painolla tuli taivutettua oikea ranne. Murtumaa ei löytynyt. mutta ranne on jo kaksi kuukautta ollu kipeä, eikä mikään tunnu auttavan.
Mikälköhän tähän on syynä? Jokin tulehdus tai vastaavaa?- kupsahtaja 72
Mikähän toi vamma vois olla ku tutkimuksissa ei näy mitään, mut kipu on kova...niin kipee et pakko hakee saikkua!!! Onni oli myötä ku tilasin ittelleni ajan lekurille...siis ku tää on pikku kirkonkylä, jossa on pari lääkääriä ja ajat annetaan aina omalääkärille!!! Mä soitin heti aamusta, niin sain ajan myöhään iltapäivälle!!! Toivottavasti tänään selvii mikä vaivaa??? Auttaskohan jonkinlainen jumppa tai akupunktio...siitä mulla on hyviä kokemuksia niskakipuihin!!! Suosittelen akupunktion kokeilemista!!! Monet terveyskeskukset, fysioterapeutit, ja yksityiset tahot on joko ilmaisia tai sit maksullisia, (ei kovin hintavia!) ja Kelalta tai sos.toimesta saa maksusitoumuksen ko.toimenpiteisiin, kun käyntejä on useampi!!! Mulla auttoi vasta toisella tai kolmannella kerralla!!! Suosittelen...
- minä vain
Itsellä oli jänteet revennyt. Kesäkuussa leikattu ja elokuun loppuun asti käsi kipsissä.
Itsellä myös ranne kipuili juuri noin, mitään ei löytynyt ennen kuin magneettikuvissa. Eli kannattaa lääkärillä käydä sitkeästi valittamassa, tai sitten yksityiselle - mtv88
hei! minä kaaduin 4 vuotta sitten rullaluistimilla ranteeni päälle. ranne turposi ja oli todella arka.. tietenkään en mennyt lääkäriin. Ja nyt ranne kipeytyy noin 2kk välein ja on kipeä pariviikkoa ja taas ranne on "normaali"? en oikei ymmärrä mikä siinä vois olla...
- kupsahtaja 72
Mä kaaduin viime viikon maanantaina ja nyt kokeilin tehdä työtä eilen mut sattuu niin helvetisti ku tekee pienenkin kiertoliikkeen ranteella!!! Kumma kun mitään ei röntgenissä näkyny, ei murtumaa, ei venähdystä..mut jotain on vikana!!!
- kupsahtaja 72
Moro! Kokeile akupunktiota, mulla se on auttanu niska/hartiakipuihin!!! Akupunktio on parjattu hoitomuoto, mut kuitenkin akupunktio hoitoja on annettu muutama vuosituhat ja se on yksi vanhimmista hoitomuodoista!!! Kokeile akupunktiota, se voi auttaa ja poistaa sua vaivaavan kivun pois jopa lopullisesti, tietenkin akuhoitoja pitää ottaa kerran tai kaksi viikossa!!! Itselläni hoito on auttanu ja jännityssärky niskasta on poissa!!! Aion itse kokeilla akuhoitoa nyt tähän ranteeseen ja uskon vahvasti että ko.hoito auttaa!!! Sama käsi koki kovia viime vuonna pyöräonnettomuudessa!!! Olin sairaalassa melkein kolme viikkoa ja leikkauksia tehtiin useampia ja nyt sit kaaduin kotipihassa kun ei oltu hiekoitettu lainkaan!!! Jos akupunktio auttaa, niin sit cheerleadaamaan!!! Tsemppiä sulle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832