venäjän kieli+työ?

utelias...

Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on, onko venäjän kieltä osaavalle töitä? Millä alalla? Oletko hakenut töitä, joissa olisit tarvinnut venäjän kieltä? Jos osaat kieltä, millaiselle alalle olet työllistynyt? En ole nyt kiinnostunut opettajista vaan muista aloista.

11

2779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs

kielen kääntäjän työtä.voi tehdä kotona.työtä riittää,

• utelias...

...jos ei lasketa näitä "perusaloja", kuten juuri kääntäjä, tulkki ja opettaja? Mitä jää jäljelle? Kaupallinen ala?

• tyttö
        utelias... kirjoitti:

...jos ei lasketa näitä "perusaloja", kuten juuri kääntäjä, tulkki ja opettaja? Mitä jää jäljelle? Kaupallinen ala?

Täällä tarttis venäjää joka paikassa ja alalla!

• eräs
        utelias... kirjoitti:

sulle ei näköjään merkitse ansiot mitään.käännös työt 25-65€ kpl.joka päivä kymmeniä papereita yksityisten ihmisten käännöksiä.helppo homma kotona tehtäväksi.työaika 2-4 tunti/päivä.

• utelias...
        eräs kirjoitti:

sulle ei näköjään merkitse ansiot mitään.käännös työt 25-65€ kpl.joka päivä kymmeniä papereita yksityisten ihmisten käännöksiä.helppo homma kotona tehtäväksi.työaika 2-4 tunti/päivä.

Kääntäjän työ saattaa joo olla rahakasta puuhaa, mutta ei todellakaan unelmatyöni. Siksi kyselen muita vaihtoehtoja asiasta tietäviltä. Tottakai olen valmis myös kääntäjän hommiin, mutta toivon ettei tarvitse sitä loppuelämää tehdä. Ja puhutko nyt siis omasta käännösfirmasta vai mistä? Ja mitkä ovat alalla varsinaiset mahdollisuudet ilman kääntäjän koulutusta?

• utelias...
        tyttö kirjoitti:

Täällä tarttis venäjää joka paikassa ja alalla!

taidanpa tullakin :-) kiitos vinkistä!

• eräs
        utelias... kirjoitti:

Kääntäjän työ saattaa joo olla rahakasta puuhaa, mutta ei todellakaan unelmatyöni. Siksi kyselen muita vaihtoehtoja asiasta tietäviltä. Tottakai olen valmis myös kääntäjän hommiin, mutta toivon ettei tarvitse sitä loppuelämää tehdä. Ja puhutko nyt siis omasta käännösfirmasta vai mistä? Ja mitkä ovat alalla varsinaiset mahdollisuudet ilman kääntäjän koulutusta?

eihän siinä mitään firmaa tarvi olla,ainoastaan tutkinto täytyy olla että on lupa kääntää virallisia papereita.

• huhhu666
        eräs kirjoitti:

eihän siinä mitään firmaa tarvi olla,ainoastaan tutkinto täytyy olla että on lupa kääntää virallisia papereita.

kyllä toiminimellä on kätevä tehdä kääntäjän hommia, ja niin monet myös tekevät. En usko että käännöksiin menee niin vähän aikaa, minulla menisi enemmän.

• J
        eräs kirjoitti:

Huh huh, huomaa ainakin, että on taas "ammattilainen" asialla...

• J
        J kirjoitti:

Huh huh, huomaa ainakin, että on taas "ammattilainen" asialla...

Siis tarkoitin tuota henkilöä, joka kirjoitti viestin "Helppo homma kotona tehtäväksi. Työaika 2-4 tuntia/päivä."

• vieras1
        eräs kirjoitti:

Mistä sinä saat/löydät niitä asiakkaita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe