Elikkä kärsin masennuksesta ja unettomuudesta. nytt minulle määrättiin ketipinor 25mg 1-2 iltaisin unettomuuteen. lisäksi käytän 150mg venlafaksiini orion aamuisin. sitten haittoihin, eilen kun otin ensimmäisen pillerin unen toiveessa niin vierähti 2h ja olin vielä tosi pirteä. niin päätin otta vielä toisen ja meni tunti niin alkoi välkkyä orannsia silmissä, mutta ei väsyttänyt. niinpä valvoin melkein koko yön välke silmissä. eli kuinkä yleistä on ettei lääke väsytä ja onko tuo välke normaalia?
Ketipinorin sivuvaikutukset.
3+6
31224
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
ole ainakaan mikään yleinen sivuvaikutus...Sen sijaan tuo 50 mg on matala annos, ei se kaikkia väsytä. Joillakin menee unettomuuteen satoja milligrammoja ketiapiinia iltaisin.
Itse kokeilun jälkeen jätin Seroquelin pois, oli unettomuuteen mutta sain kovat rytmihäiriöt, joten kiitos mutta kiitos ei..
50mg unta tukemaan.
Kerroin asiasta lääkärille joka vaihtoi sen opamoxiin, illalla 15mg nappi ja Mirtazapin 30mg toimii loistavasti.
Sano lääkärille että se ketipinor saa sut voimaan pahoin ja pyydä tilalle jotain muuta.
Muista että lääkäri on se joka määrää lääkkeet mutta on niilläkin korvat päässä.
sul on samat lääkkeet kun mulla
venlafaxinin menee aamula
ketipinoria olen syönyt tällä pitkään,mut täl hetkellä 350 iltasin ja muutama 100mg päiväl jos paha olla.yleensä nukahdan hyvin,mut vaiks viime yönä otin 550mg niin uni ei tullut