Kysymyksiä Uskova 1.delle

Niin kerroppas se?

Sinä kirjoitit itse näin:

""" Kun joku tulee uskoon, niin hänestä tulee uusi luomus """

Oletko sinä nyt uusi luomus?

Tuliko sinusta tuollainen ihmisten mollaaja kun tulit uskoon?

Minkälainen se vanha mahtoikaan olla?

12

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En olisi vähempää voinut välittää onko maailmassa jotain adventisteja ja mihin he ovat menossa, vaikka helvettiin minun puolestani.

      Sitten kun itse tulin uskoon aloin evankeloida muita "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Mat 28:19-29)

      Myös adventistit tulivat elämääni ja aloin evankelioida heitäkin.

      • Asiaa seurannut

        Mitä höpiset`?
        Ei sekavat kirjoituksesi ole mitään muuta kuin ihmisten arvostelemista ja itse korostamista.


      • !!??!!

        numero 1. Jumala ei ole sinua kutsunut eikä lähettänyt. Sinut pitäisi jonkun evankelioida uskoon. Nyt olet pelkkä uskonnollisia hokemia lausuva ihmisten vihaaja.


    • Sinä kirjoitit silkkaa tyhjää, mutta Uskova_1 osasi siihenkin vastata ASIALLISESTI !

      ##: Sitten kun itse tulin uskoon aloin evankeloida muita "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." (Mat 28:19-29)

      Myös adventistit tulivat elämääni ja aloin evankelioida heitäkin. _## (Uskova_1)

      Sinä kirjoittelet huviksesi, mutta Uskova_1:llä on kutsumus.
      Tiedän että hän on vakavissaan, sillä minäkin vielä jokin aika sitten koin saman
      kutsumuksen. En tiedä oliko se oikea vai ei ja nykytilanteesta päätellen ei ehkä.
      Mutta minulla oli rauha sisimmässä, kun varsin rajustikin arvioin adventismia.

      Eiköhän vain uusi luomus opeta tällä lailla - täällä on vastauksia, sinähän uhosit
      esittäväsi kysymyksiä Uskovalle. Joten lue ja tee lisäkysymyksiä!
      http://uskonasioita.blogspot.com/search/label/uudestisyntymä

      • uudestisyntynyt..

        hairahtuneita neuvomaan kaikella sävyisyydellä,ei haukkumisella eikä parjaamalla niinkuin Uskova_1 on tehnyt jo vuosia, pitää pystyä näyttämään missä on mennyt harhaan mutta sekin on tehtävä rakkaudella, ei tuolla mitä hän kutsuu evankelumiksi ketään käännytetä tuohan on vain adventistien solvausta ei muuta.

        Jos opettaja on itse todella uudestisyntynyt niin ei käytös on aivan erilainen, mitä Uskova_1:den käytös on ollut.


      • !!??!!

        muita ihmisiä on kutsumus, joka on saatu perkeleeltä.


      • se siitä

        Ei se tee ihmistä yhtään paremmaksi, että hän kiroaa ihmisiä täällä ja haukkuu uskosta osattomiksi. Minä olen olkea, niin olet sinäkin ja myöskin Riitta.


    • JHD

      vettä, kuin muutkaan.

      Kaikki me saamme vetemme "Kristus Kalliosta".
      Toiset juovat vain kallion toiselta laidalta. Vesi on kuitenkin kaikille samaa.

      Katso siis, että olet oikean kallion luona, kun janosi haluat sammuttaa.
      Monet ovat väärän kallion juurella ja hakkaavat epätoivoisesti kalliota vettä saadakseen.

      Ainoa oikea Kallio on Jeesus itse, ei mikään tai kukaan muu. Ei edes adventtikirkko.

      • tekee parannuksen

        adventtikirkossa, niin hänestä tulee adventisti. Täällä puhutaan adventismista, eikä mistään muusta. Jotka ovat adventisteja, eivät ole uskovia vaan adventisteja.


      • kysymys sulle?
        tekee parannuksen kirjoitti:

        adventtikirkossa, niin hänestä tulee adventisti. Täällä puhutaan adventismista, eikä mistään muusta. Jotka ovat adventisteja, eivät ole uskovia vaan adventisteja.

        Uskallatko kertoa niin sanon sitten mikä sinä olet, minä näen että uskovat ovat uskovia jotka uskovat Kristukseen eikä niitä lajitella miksikään ja adventistit kuuluvat kristinuskoon, kuulutko sinä?


      • uskovia, vaan
        tekee parannuksen kirjoitti:

        adventtikirkossa, niin hänestä tulee adventisti. Täällä puhutaan adventismista, eikä mistään muusta. Jotka ovat adventisteja, eivät ole uskovia vaan adventisteja.

        pietistejä. He ovat omissa harhoissaan ja syyttäjähenggessään eläjiä, joilla ei ole muuta evankeliumia tuotavanaan, kuin iankaikkinen elämä helvetissä.


      • Tosi on!
        uskovia, vaan kirjoitti:

        pietistejä. He ovat omissa harhoissaan ja syyttäjähenggessään eläjiä, joilla ei ole muuta evankeliumia tuotavanaan, kuin iankaikkinen elämä helvetissä.

        miksi luterilainen kirkkokin on hajonnut. Niin riitaista porukkaa ei ole missään muualla. Ei veli sano veljelle päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe