Ajattelin rytyä Lapualla yrittäjäksi. Mitä ala tai palvelu Lapualta puuttuu ?
Bordellia ei varmaan kannata Lapualle perustaaa, kun alalla on jo paljon "yksitysyrittäjiä".
Autorengasliikettä ja rengasasentamoa olen harkinnut, kun alalla on vuosittain kaksi hyvää sesonkia ja Lapualta puutuu alan kilpailu.
Olisiko mahdollisuus saada työkkäristä starttirahaa yrityksen käynnistämiseksi ? Onko Lapua yritysystävällinen kaupunki ?
mikä ala tai palvelu
20
668
Vastaukset
- luomu hommaa
sorkkien hoitajaksi, tarkoitan eläinpuolelle, ei rakennekynsipuolelle. lyhennys parempi kuin pidennys.
- paikka yrittää
rengasliikkeitä on kyllä... niin sattuuko olemaan "yksityisyrittäjien" yhteystietoja ?... :)
- kalaoa9a0
joo kuule rupeappa vaikka tollaaseksi roskapussien hakijaksi kotoa esim kerros ja rivitaloista.
esim vanhukset ja monet muut maksaisivat pienehkön summan rahaa jos joku hakis kerran
päiväs roskat ja lehdet pois maleksimasta !
tuottoisaa bisnestä 1 tunnissa 30 - 50 paikkaa x 3 euroa = 150 e max X 6 tuntia = 900 e / vrk
900 x 26 vrk = 23 400 - entinen yrittäjä
lapualle ainakaan laita yritystä.mieluimmin sinäjoelle tai vaikkapa kauhavalle.lapualaaset nyt halkee kateuresta jos kuuleekin että oot tulossa lapualle.eikä varmasti ole yritys ystävällinen kaupunki sen voin sanoa omasta kokemuksestakin,eihä lapualta muuta puutukaan kun palveluja.koska kaupungin hallituksessa istuu jo ne joilla on jonkinlainen yritys lapualla,joten taatusti saat vastarintaa harkitse tarkaan
- hyvälle
haaraliikkeelle markkinarako löytyy!
- yrittänyttä ei laite
hyvälle kirjoitti:
haaraliikkeelle markkinarako löytyy!
Löytyykö Lapualta työvoimaa ko. yritykseen vai täytyykö palkata Thaimaasta ja Venäjältä ?
- 50%
omaat tietotaitoa ja kokemusta? Kylmiltään yrittäjäksi ei ryhdytä. Minkäsuuruinen on oma rahallinen pääoma, jonka aijot sijoittaa yritystoimintaasi?
Jos lähtökohtasi on nyt, että pyörittelet peukaloita aikasi kuluksi ja luulet, että yhteiskunnan tuella alat minkä alan tahansa yrittäjäksi, lähtökohtasi on aivan väärä.- menestymisen mahdoll
varsinki autoni takarenkaissa. Olen koulutukseltani merkonomi ja muutenkin reipas. Ajattelin palkata "amispoikia" muttereita vääntämään määräaikaiseen kausiluontoiseen rengastyöhön. Itse hoitasin myynnin, markkinoinnin ja olisin työnjohtajana.
Voisin myös otta muuteman "työtätekevän" osakaaksi ja jakaa vastuuta. - -pientä ruostevaurio
menestymisen mahdoll kirjoitti:
varsinki autoni takarenkaissa. Olen koulutukseltani merkonomi ja muutenkin reipas. Ajattelin palkata "amispoikia" muttereita vääntämään määräaikaiseen kausiluontoiseen rengastyöhön. Itse hoitasin myynnin, markkinoinnin ja olisin työnjohtajana.
Voisin myös otta muuteman "työtätekevän" osakaaksi ja jakaa vastuuta.pääoma rahoitus sinulla on? Työtäpelkäämättömänä voisit myös itse aluksi vääntää muttereita ja pestä autoja ensin, jotta saisitte toimitilanne vuokrat ja palkat maksettua. Myyntiin ja markkinointiin tuskin alussa menee kovinkaan paljon aikaa. Hyvä lehtimainonta ja asiakkailta saatu myönteinen julkisuus takaa asiakasvirran, joka alussa ei kovin suuri ole, mutta kasvaa kuin lumipallo, jos asiakkaat ovat tyytyväisiä.
Toivotan onnea yrityksellesi ja itse haluaisin Lapualle hyvän auton fiksaus- ja pientä maalausta tarjoavan yrityksen. - yrittämisetä haaveil
-pientä ruostevaurio kirjoitti:
pääoma rahoitus sinulla on? Työtäpelkäämättömänä voisit myös itse aluksi vääntää muttereita ja pestä autoja ensin, jotta saisitte toimitilanne vuokrat ja palkat maksettua. Myyntiin ja markkinointiin tuskin alussa menee kovinkaan paljon aikaa. Hyvä lehtimainonta ja asiakkailta saatu myönteinen julkisuus takaa asiakasvirran, joka alussa ei kovin suuri ole, mutta kasvaa kuin lumipallo, jos asiakkaat ovat tyytyväisiä.
Toivotan onnea yrityksellesi ja itse haluaisin Lapualle hyvän auton fiksaus- ja pientä maalausta tarjoavan yrityksen.Pitääkö Lapualla alkavan yrittäjä olla jo valmiiksi rikas ? Jos olisin rikas en haaveilisi yrittämisetä ,vaan lämmittäsin luitani etelän auringossa tai kaukoidässä ja jättäisin yrittämisen muille ahneille.
- köyhän haaveet
yrittämisetä haaveil kirjoitti:
Pitääkö Lapualla alkavan yrittäjä olla jo valmiiksi rikas ? Jos olisin rikas en haaveilisi yrittämisetä ,vaan lämmittäsin luitani etelän auringossa tai kaukoidässä ja jättäisin yrittämisen muille ahneille.
pääomaa tarvitaan, vai luuletko että sossupummi voi saada kaikki tuet yhteiskunnalta ja kun tuet loppuu, loppuu yrittäjyyskin. Useimmiten tarvitaan työkaluja ym. laitteita yritystoimintaan. Luulen ettei pankki lainaa anna, jollei ole omaa rahoitusta jonkin verran tai omaisuutta lainan vakuudeksi.
Varallisuutta omaava varmaan aloittaa yritystoiminnan ostamalla jo käynnissä olevan yrityksen, jossa on osaava henkilökunta valmiina. Sijoittamisessa on tietenkin oma riskinsä niinkuin kaikessa yritystoiminnassa.
- rruuookaaa
Tuo tänne yks perhe kiinalaisia, tai vietnamilaisia ja pistäkää pystyyn ravintola. 'Lapualla kun ei nyt ole mitään etnistä ravintolaa.
- Menestyy
NAKKIKIOSKIKIN
- B-oikeudet
Lapualla on ollut jo kymmenen vuotta erittäin hyvä turkkilaisen kurdinperheen omistama pitzeria. Kylän parhaat pitzat, kebabit ja hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu. Suosittelen.
- kysyn vaan.
B-oikeudet kirjoitti:
Lapualla on ollut jo kymmenen vuotta erittäin hyvä turkkilaisen kurdinperheen omistama pitzeria. Kylän parhaat pitzat, kebabit ja hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu. Suosittelen.
etninen ravintola, jos sen omistaa kurdiperhe? Samassa rakennuksessa on toinen pizzeria, kotipizza, joka ei siis ole etninen ravintola, kun omiastaja on vaan suomalaisetninen? Entäs onko pizza etninen ruoka?
- sivistyksen ensi ask
kysyn vaan. kirjoitti:
etninen ravintola, jos sen omistaa kurdiperhe? Samassa rakennuksessa on toinen pizzeria, kotipizza, joka ei siis ole etninen ravintola, kun omiastaja on vaan suomalaisetninen? Entäs onko pizza etninen ruoka?
Pitxa tulee Italiasta, ja kebab Turkista. Kalakukko Kuopisosta ja lapuanliemi Lapualta.
- mielikuvituksen puut
kysyn vaan. kirjoitti:
!4-tuhannen asukkaan kaupungissa on kaksi pitzeriaa samassa rakennuksessa. Kilpailevat toisensa kuoliaaksi pitemmän päälle.
- Juntunen Mikko
on loppu.
- rruokaaa
Nyt on kuulemma tulossa Kiinalainen ravintola vanhan SOL:in tiloihin Asemakadulle, voi ilon päivää.
- monikultturismi
Tervetuloa ! Kiinalaiset ovat ahkeria ja kovia yrittämään. Toivottavasti eräällä nimeltä mainitulla lapualaisella eduskuntavaaliehdokaalla ei ole mitään kiinalaisyrittäjien tuloa vastaan ? Ehdokas oli itse aikoinaan ravintola-alan yrittäjänä, mutta huonolla menestyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042995Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391570Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921422- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481186Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89902Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44783