Olen saanut lähetteen lääkäriltä labroihin, kun haluaa muutamat arvot nähdä. Kuulemma verikokeet ja virtsanäyte pitäis saada. Maksaako näytteiden ottaminen täysi-ikäiselle? Paljonko mahtaa hinta olla Helsingin alueella?
Maksaako verikoe?
4
8686
Vastaukset
- riippuu..
..siitä oletko saanut lähetteen julkisen vai yksityisen puolen lääkäriltä.
Jos lähete on tullut esim terveyskeskuksen lääkäriltä eivät verikokeet maksa sinulle mitään.- minävaanhei
HUS:in nuorisopsykiatrian poliklinikalta oon saanut lähetteen.
- labbish.
minävaanhei kirjoitti:
HUS:in nuorisopsykiatrian poliklinikalta oon saanut lähetteen.
menossa labraan, tuolla tuskin on omaa labraa, siis psyk.polilla?Vai onko?
Menetkö tosiaan julkiselle vai yksityiselle, senhän voit itse päättää, ensimáinittu ilmainen, toinen taas ei - minävaanhei
labbish. kirjoitti:
menossa labraan, tuolla tuskin on omaa labraa, siis psyk.polilla?Vai onko?
Menetkö tosiaan julkiselle vai yksityiselle, senhän voit itse päättää, ensimáinittu ilmainen, toinen taas eiNiin olen siis menossa julkiselle puolelle oman alueeni terveyskeskukseen. Eli on siis ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243