Törkeää ja tyylitöntä, vaikka tanssi sujuu (jo monen vuoden lavakokemuksella) niin käytöstavoissa olisi parantamissen varaa!
Kelle Laura heristi keskaria?????
6
694
Vastaukset
- hmoimFOIFE
Tosi noloa jokatapauksessa.Penaltia tuollaisesta!
- välillä tunnen myötä
Laura tanssii hyvin, mutta ei hänellä kylläkään käytöstapoja ole. Hänestä saa vaikutelman, että "koska olen oikeasti herkkä - pakko näytellä kovista"... Itseluottamus ei ehkä ole ihan terveellä tasolla, jo täydellisyyden tavoittelu ehkä kertoo siitä luottamuksen puutteesta tai ehkä paremminkin hyväksytyksi tuleminen ilman suorituksia
- dtyrftutyk
Just Lauran tyylistä! Miten ovatkin valinneet noin kuvottavan naisen tuohon hienoon ohjelmaan? Lyhyet hiukset, hartiat on ku ladon ovet, ja niin poikamainen tyyli aina ollut, että ihan oksettaa. Muistelkaapa vain sitä Lauran Euroviisu-vetäsyä niin hyh hyh.
- Kanttuvei
tää menee ihan älyttömäksi tämä ihmisten ulkonäön arvostelu! Joskus pakko vastata näihin ala-arvoisiin kommentteihin. Olisi kiva nähdä sun kuvasi kuinka poikkeuksellisen kaunis mahdatkaan itse olla kun on varaa arvostella mitä typerimmistä asioista???
- Riina Rentola
Kanttuvei kirjoitti:
tää menee ihan älyttömäksi tämä ihmisten ulkonäön arvostelu! Joskus pakko vastata näihin ala-arvoisiin kommentteihin. Olisi kiva nähdä sun kuvasi kuinka poikkeuksellisen kaunis mahdatkaan itse olla kun on varaa arvostella mitä typerimmistä asioista???
Kyllä jos itteään tyrkyttää väkisin julkisuuteen ja esiintyy naisena pitäis sit ollakin sen näköinen. Itse kykin naurismaallla vain enkä yritäkään olla mitään extraa.
- YLI 50 DONAA ULOSOTO
Riina Rentola kirjoitti:
Kyllä jos itteään tyrkyttää väkisin julkisuuteen ja esiintyy naisena pitäis sit ollakin sen näköinen. Itse kykin naurismaallla vain enkä yritäkään olla mitään extraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394