Sellaista että minulla on rockhenkisiä ystäviä, jengissä on pari kasarimies. Käyttävät punaisia nahkarotseja, todella hyvänkuntoinen paksu tukka selkään asti ja päältä lyhennettynä, bootsit ja nahkaa, muuten vain timmissä kunnossa ja aika komeita ja herrasmiehiä. Ja tämä on ensimmäinen kerta ku näen että muutkin miehet ovat todella katellisia näille komeille rokkikukoille. En tiennyt että miehetkin voivat olla katellisia toisen miehen ulkonäölle.
Ei oikeesti ollaan aivan järkyttyneitä, aina kun mennään iltaisin ulos naiset kirjammellisesti hyökkävät heidän kimppunsa. Kerran laskettiin läpällä että 25 naista iski kaverini. Minä vain nauroin. Niin kiimaisia ihan kun Elvis olisi kävellyt huoneseen tai jotain sinnepäin.
Itse olen aina ymmärtänyt niin että naiset eivät siedä pitkätukkaisia miehiä tai muuten vain miehiä jotka kuuntelevat rock musiikkia. Yhtäkkiä ollaan niin kiinnostuneita, ihan ku antaisi hunajaa muurahaisille.
Tämä on kyllä aikamoinen ilmiö!! Ja nämä naiset jotka iskevät ovat aivan normaaleja tavallisia tyylikkäitä naisia , ja pari goottia.
Kasarimies ihannemies? lukekaa
45
4903
Vastaukset
- siinä syy ;)
http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2010/08/1165828
Tässä vastaus, syyny siis punainen nahkatakki ;D- Sparraman
Ne vetävät naisia puoleensa kuin hunaja kärpäsiä.
- vientii niin viivast
Sparraman kirjoitti:
Ne vetävät naisia puoleensa kuin hunaja kärpäsiä.
mun punakkaan penikseen kui kalaan, onks mun penis joku puna-ahven:) täh?
- RÅCK RAUHA ja ROLL
No kyllä kasarityyli aina voittaa nämä rangaistusvangin näköiset kaljuhemmot. Jätkät luulee ihan vääriä asioita.
- Ei kaljuille
Itse olen myös kyllästynyt tähän kaljumuotiin miehillä. Pienivehkeiset miehet partuloivat hiuksensa pois ja laittavat lapsellisia tatuointeja pitkin kehoa ja sitten luullaan, että he ovat kovia hemmoja naisten keskuudessa. Näitä Veeti Kallio klooneja on jo Suomi pullollaan. Totuus näiden avuista tulee kyllä sitten esiin sänkykammarin puolella ja se naisten mielestä aina ole kovin hääviä. Suomen miehet hiuksia kasvattamaan mars mars. Kyllä miehellä täytyy hiukset olla mitä silitellä.
- hehh hehhehheh
Ei kaljuille kirjoitti:
Itse olen myös kyllästynyt tähän kaljumuotiin miehillä. Pienivehkeiset miehet partuloivat hiuksensa pois ja laittavat lapsellisia tatuointeja pitkin kehoa ja sitten luullaan, että he ovat kovia hemmoja naisten keskuudessa. Näitä Veeti Kallio klooneja on jo Suomi pullollaan. Totuus näiden avuista tulee kyllä sitten esiin sänkykammarin puolella ja se naisten mielestä aina ole kovin hääviä. Suomen miehet hiuksia kasvattamaan mars mars. Kyllä miehellä täytyy hiukset olla mitä silitellä.
Veit jalat suustani! Aivan mahtavasti kirjoitettu. Juuri näin minäkin ajattelen. Ja voi että tulee mieleeni ex-mieheni veli, joka on juuri sellainen tyyppi kun kuvasit. Vehkeiden koosta en kyllä tiedä, mutta voisin kuvitella hih hihih h
- Koulukaveri Anneli
Ei kaljuille kirjoitti:
Veetillä on ISO.
Tieto, ei huhu. - mitä tekstiä
Ei kaljuille kirjoitti:
Kylläpäs nyt lauotaan faktaa tietämättä tai välittämättä tosi elämästä... :D
Jokasella on makunsa ja sehän on pelkästään positiivista että mieltymyksiä on erillaisia.
Ja mitä siihen vehkeen kokoon tulee ni ei se kyllä oo millään tavalla sidoksissa hiusten määrään/pituuteen. (lapsellista edes vitsillä niin sanoa) - nainen;-)
Ei kaljuille kirjoitti:
Tyyli on aina henkilökohtaista mikä sopii kellekin. Ei automaattisesti joku pitkäletti tai kalju ole tämän ominaisuutensa takia seksikäs. Koko olemus ja tyyli ratkaisee. Joku on komea ja seksikäs kaljupäänä ja joku toinen taas lyhyessä tai pitkissä hiuksissaan.
Seksin tyydyttävyys taas riippuu kokonaisvaltaisesta suorituksesta ja siitä kuinka penistään käyttää eikä pelkästään koosta. On ollu hyvää seksiä niin kaljun kuin hiuksellisen kanssa ja pieni kuin isokalusenki kaa.
Tatuoinnit ovat mielestäni seksikkäitä ja sekin on yksilöllistä kuka tykkää tai ei. Eikä sillä oo tekemistä siihen kuinka tyydyttävää seksi on ollu.
En ymmärrä mitä tekemistä muka peniksen koolla ja pään kaljuudella on. Paitsi tietenkin jos on parturoinut alapäänsä jolloin penis tulee kokonaisvaltaisesti esille koko komeudessaan eikä jää osittain piiloon karvoihin. - Kasari rules
Ei kaljuille kirjoitti:
itse olen jo vanha gubbe 38 v ja tukka on lähtenyt ja siksi vedän kaljuksi.
Nuorena oli pitkä fleda. Välillä päältä lyhyt, sivuilta kalju ja takaa perseeseen saakka. Gimmoi pukkasin urakalla ja ne diggas mua, ainakin takahuoneessa... Oli kyllä habaakin....... - Marppa**
Kasari rules kirjoitti:
itse olen jo vanha gubbe 38 v ja tukka on lähtenyt ja siksi vedän kaljuksi.
Nuorena oli pitkä fleda. Välillä päältä lyhyt, sivuilta kalju ja takaa perseeseen saakka. Gimmoi pukkasin urakalla ja ne diggas mua, ainakin takahuoneessa... Oli kyllä habaakin.......Onks 38 mies jo vanha??? Omani on 55, eikä hänkään ole m ielestäni vielä vanha :)
- Pieni on
Koulukaveri Anneli kirjoitti:
Veetillä on ISO.
Tieto, ei huhu.Vain pienivehkeiset leikkivät äijjää tatuoinneilla ja ajamalla itsensä kaljuksi. Pieni taitaa olla. Housussa kun ei näytä Veetillä olevan mitään. Yhden naisen kanssa oikein tosissaan katseltiin sen keikalla, mutta kun ei siellä pullotusta havaittu. Vai olisiko lahkeeseen teipannut kiinni.
- naisimmeinen
Kyllä naiset sietää rock-musiikkia kuuntelevia miehiä, itsekin kuuntelen. Mutta 80-luvulle jääneet miehet naurattaa. On oikeesti säälittävää jos ei tyyliään osaa mieskään vaihtaa, sama koskee naisia.
- 26
Ja pitää ymmärtää että oma luukki ei ole aina kopioiuta. Jos jollain on pitkä tukka niin se ei välittömästi tarkoita sitä että hänellä on jäänyt jokin tyyli päälle eikä osaa muka muuttua. Hänhän on voinut olla vaikka 30 vuotiaaksi asti lyhyt tukkainen ja myöhemmin alkanut muuttaa tyyliään toiseksi, siis omaa tyyliään eikä 80-luvun suosikkilehtien malliiin.
Ja miksi kenenkään pitäisikään alkaa vaihtamaan omaa tyyliään sellaiseksi kuin media ja muut ihmiset ovat?
Jokaisen oma asia ja maku missä vetimissä viihtyy. Jotkut vaihtavat vaatteitaan ( tyyliään ) päivittäin, viikottain, kuukausittain, vuosittain, niin että ei se mitä joku sattuu jostain tyypistä näkemään ole välttämättä hänen yksi ja ainut tyylinsä.
Tosi monet pukeutuvat säiden mukaan myös hiusten pituus mukaan lukien. - ******
26 kirjoitti:
Ja pitää ymmärtää että oma luukki ei ole aina kopioiuta. Jos jollain on pitkä tukka niin se ei välittömästi tarkoita sitä että hänellä on jäänyt jokin tyyli päälle eikä osaa muka muuttua. Hänhän on voinut olla vaikka 30 vuotiaaksi asti lyhyt tukkainen ja myöhemmin alkanut muuttaa tyyliään toiseksi, siis omaa tyyliään eikä 80-luvun suosikkilehtien malliiin.
Ja miksi kenenkään pitäisikään alkaa vaihtamaan omaa tyyliään sellaiseksi kuin media ja muut ihmiset ovat?
Jokaisen oma asia ja maku missä vetimissä viihtyy. Jotkut vaihtavat vaatteitaan ( tyyliään ) päivittäin, viikottain, kuukausittain, vuosittain, niin että ei se mitä joku sattuu jostain tyypistä näkemään ole välttämättä hänen yksi ja ainut tyylinsä.
Tosi monet pukeutuvat säiden mukaan myös hiusten pituus mukaan lukien.Olet siis jämähtänyt tyyliisi ? Mutta eihän minulla saa olla mielipidettä kun olen erimieltä kuin sinä. Jos mielipiteeni on se, että tyyliinsä jämähtäneet, ovat säälittäviä, niin kai minäkin sen saan esille tuoda ? En minäkään muiden enkä trendien mukana kulje, väliin lyhyempi tukka ja väliin pidempi ja väritkin vaihtelee, oman mielen mukaan ei toisten. Tyyliään voi muutella vaikkei viimeisimpiä trendejä seuraisi.
- 26
****** kirjoitti:
Olet siis jämähtänyt tyyliisi ? Mutta eihän minulla saa olla mielipidettä kun olen erimieltä kuin sinä. Jos mielipiteeni on se, että tyyliinsä jämähtäneet, ovat säälittäviä, niin kai minäkin sen saan esille tuoda ? En minäkään muiden enkä trendien mukana kulje, väliin lyhyempi tukka ja väliin pidempi ja väritkin vaihtelee, oman mielen mukaan ei toisten. Tyyliään voi muutella vaikkei viimeisimpiä trendejä seuraisi.
Miten luulet että minä olisin jämähtänyt paikoilleen..? juurihan toin esiin ettei se sitä aina ole miltä ensivaikutelma näyttää. Toki saat tuoda mielipiteesi esiin, toinhan minäkin, haittaako?
Hyvä ettet sinäkään muiden maun mukaan kulje.
Viestini ei ollutkaan sinulle täsmällinen vastaus, vaan toin oman mielipiteeni esiin, saanhan minäkin.
Tänään juuri äsken näin omaa makuani miellyttävän gimman kaupassa, Hän oli oli kuin missi ja sillä oli päällä hyvin istuva ruskea nahkatakki vyöllä, jonka alta pilkisti ohut puolipaljastava villapaita yli takaliston. Jaloissaan vaaleansiniset tiukat farkut ja pitkät ruskeat mokkasaappaat , hillityillä koroilla, kävely oli sujuvaa. Vaalean ruskeat suorat pitkät hiukset melkein puoleen selkään asti.
Jos ne on yhtään Ihmemiehen näköisiä ni ymmärrän hyvin, nams;) Ei iske kyllä muhunkaan tuo kalju pää naamassa karvaa vaikka toisille jakaa!!!
- 2010luvulle
ainahan suomalaiset naiset rakastuvat renttuihin ja tai muuten vaan henkisesti jälkeenjääneisiin 70-80 luvuille jämähtäneisiin kitaraa rämpyttäviin tyyppeihin(hoivaus vietti), oma valintahan se on kenen kanssa kukakin kulkee ja jääpähän meille fiksuimmille ne oikeat ja fiksusti pukeutuvat siistit ja urheilevat MIEHET
- :-o
:-o
- fakiirifi
mikä olisi aikuismaista?
- kadsfh
:-O
- Tsimpukka
...itsestään pellen, osaa myös nauraa itselleen. Eikös joka naisen toiveena ole huumorintajuinen mies? Tai sitten naiset luulevat, että polttariporukka on liikenteessä ...
- 11
Millainen pukeutuminen ei ole pelleilyä, jolle ei voi hymähtää?
- sdfshs
Jokaisella on tottakai oma makunsa ja on hyvä asia, että ihmiset pukeutuvat eri tavalla ja tykkäävät erilaisista tyyleistä. Olisi todella tylsää jos kaikki rakastaisivat niitä perinteisiä trendipelle fruittaripoikia (tästä voi päätellä, että itse en tykkää liian trendikkään näköisistä ja laitetuista miehistä...) Ja tottakai käyttäytyminen vaikuttaa. Herrasmies on aina herrasmies oli sillä päällään navettavaatteet tai puku. Ei tässä asiassa mielestäni ole mitään erikoista. Ja tottakai myös miehet ovat kateellisia toisten miesten ulkonäöstä - he eivät vain puhu siitä.
- ewokkki
Oli se sitten rokkikukko, punkkari, pappi, talonpoika tai lukkari... persoonallinen ulkonäkö iskee enemmän kuin tavis.
- ...................,
No selittyyhän se ihan vain silläkin, että miehet ovat "timmissä kunnossa ja aika komeita ja herrasmiehiä"?
- dfg45765757577
" tai muuten vain miehiä jotka kuuntelevat rock musiikkia. "
WTF? Melkein kaikki miehet kuuntelevat jonkinsorttista rokkia.- Metallica545346564
Nykypäivän emoangst ja indie-bändit EIVÄT ole rokkia vaikka monet niin väittävät. Kaikki My Chemical Romancet ja Avenged Sevenfoldit kuuluvat pääasiassa tähän kastiin. Ja sitten ihmetellään kun naiset tykkäävät 80-luvun mukaan pukeutuneista miehistä, 80-luvulla rokki oli vielä rokkia ;)
- Bosen frau
ovat ns kasarihoroja tai 45 wee siideripissiksiä.
- --
"naiset eivät siedä miehiä jotka kuuntelevat rock musiikkia"?? Itse olen nainen ja varsin rock henkinen,minä en siedä muita kuin rock henkisiä miehiä :) En tykkää mistään pitkätukka hevareista,ne on sitten asia erikseen mutta kyllä rokkari miehet buutseineen on niitä ihanimpia.
- nw
80-lukumainen hevari kelpaa aina.
- tai sit ei
Jokaiselle on joku tyyli se ainoa oikea ja/tai vetävä.
Miestä pukee ennen kaikkea äly, terve itsetunto ja puhdas tuoksu ... - glääääääm
Kyllä muhun iskee miehessä eniten se musiikkimaku, joka usein myös näkyy. Itse kuuntelen paljon glam rockia ja kyllä sen musta huomaa, myöskin poikaystävästä.
Itseä ärsyttää tollaset muoti-ilmiöt, että rock henkiset pojat olis jotenkin nyt "in". Se, että sä pukeudut ja näytät rock henkiseltä tarkoittaa, että sä kuuntelet tai itse soitat rockkia. Ja naiset todellakin tulevat lähelle vaan pörräämään sen ulkonäön takia, tietämättä oikeeta syytä tollaseen ulkonäköön, rock on enemmän kuin ulkonäkö, se on elämäntapa! Mutta nykyäänhän on paljon näitä muoti-ilmiöitä, ne tulee ja menee, itseä ei vois vähempää kiinnostaa! Rock 'n' roll is here to stay!
Kyllä muakin on tultu uhkaileen ja haukuttu ulkonäön takia, myöskin musiikkimaun, mutta mä en niille korvaani lotkauta, se on mun elämäni ja elän kuten haluan! Oikeestaan se on välillä ihan kiva, että kerää katseita, toisaalta ärsyttää, ihan kun ei ennen olis tollasta nähny. - nöfnöfnöfnöf
Se on sitten eri asia millaisia naisia oikeasti, siis oikeasti ovat. Vaikuttaa normaalilta alkuun kuten kaikki muukin mutta muutaman kuukauden tai vuoden jälkeen elämä on yhtä helvettiä ihannenaisen tavattua. Normaali nainen ei olekaan enää niin normaali.
Tuttu tarina, tuttu kokemus, eikä mitään uutta. Jollekin tuo on tuttua, jollekin taas ei. - zukkeli
Ei se kasarityyli varsinaisesti vetoa kuin ihan pieneen porukkaan näistä naikkosista. Kyse ei ole siitä. Itsevarma ja vähän röyhkeä asenne sekä poikkeava pukeutuminen kertovat naisille että tässä miehessä on sitä jotain. Tulos on aivan sama, jos menet baariin vaikka pinkkiin turkikseen pukeutuneena jos osaat kantaa sen oikealla tavalla täysin häpeilemättömästi. Mikä tahansa räikeä ja poikkeava herättää huomion, jos sitä ei yhtään pyytele anteeksi.
- no-rock
Itelläni on pitkät hiukset, muttei todellakaan minkäänväristä nahkatakkia eikä todellakaan bootseja, jotka on ehkä maihareiden jälkeen huonoimmat jalkineet jalassa. En myöskään kuuntelee heviä tai muutakaan rokkia ja siihen asti sain rauhassa kulkea kunnes aloin seurustella heviä diggaavan tytsyn kanssa. Ämmät kävi kiinni kokoajan ja nyt saan taas olla rauhassa, kun ollaan erottu.
- Mie haluun kaljuu
Katso peiliin, riitätkö vielä 10v päästä katsomaan sen pärstää? luulen ettet. Ota siisti kalju nyt hän on in vielä silloinkin.
- tukkajumalauta
kokemuksesta puhun, pitkätukkaisena naisten kiinostus minua kohtaan on ollut reilusti suurempaa kun verraten elämääni lyhyellä tukalla. ja tämä on faktaa, sillä nyt minulla on kolmatta kertaa pitkä tukka. olen ollut välillä myös kalju ja päässäni on ollut muitakin kampauksia elämäni varrella, mutta osittain vaimon vaatimuksesta ja osittain siitä syystä että nautin naisten katseista en enää tukkaani leikkaa..
siis jos haluat olla naisten päiväunissa kasvata tukkaa, pidä se hyvässä kunnossa ja kasvata myös parta..
pitkätukkaiselle siloposkelle vittuillaan, kun siihen lisää parran (siis oikean parran ei mitään leukatupsua) saat miesten kunnioituksen ja rajattomasti naisia.. jos paikat kestää voit ostaa myös harrikan, tämä viimeinen vain tosimiehille! - normaali tapaus
tukkajumalauta kirjoitti:
kokemuksesta puhun, pitkätukkaisena naisten kiinostus minua kohtaan on ollut reilusti suurempaa kun verraten elämääni lyhyellä tukalla. ja tämä on faktaa, sillä nyt minulla on kolmatta kertaa pitkä tukka. olen ollut välillä myös kalju ja päässäni on ollut muitakin kampauksia elämäni varrella, mutta osittain vaimon vaatimuksesta ja osittain siitä syystä että nautin naisten katseista en enää tukkaani leikkaa..
siis jos haluat olla naisten päiväunissa kasvata tukkaa, pidä se hyvässä kunnossa ja kasvata myös parta..
pitkätukkaiselle siloposkelle vittuillaan, kun siihen lisää parran (siis oikean parran ei mitään leukatupsua) saat miesten kunnioituksen ja rajattomasti naisia.. jos paikat kestää voit ostaa myös harrikan, tämä viimeinen vain tosimiehille!Olen kokenut ihotuntumalla asti että naiset ei tykkää parrasta ollenkaan, siksi hieman ihmettelen että päinvastaisella varustuksella saisi jopa rajattomasti naisia, kun rajattomasti ei saa kukaan ikään missään, eikä ole kyllä tarviskaan.. yksi riittää.
Ilman mitään jutsia pelkällä hyvällä zäkällä saatu luonnollinen komeus/kauneus riittää vaikka missä ryysyissä.
- akka76
Ei kyllä ainakaan minua sytyttäisi.. Miehellä pitää olaa lyhyt tukka ja aivan muuta kuin punaista nahkaa päällä.. siististi pukeutunut pikkutakki ja suorathousut tai farkut.. kasari ihan syvältä sieltä.. no tämä vain minun mielipide!
- yhallo
en usko että se ulkonäkö ratkaisi vaan asenne. miten kantaa olemuksensa
ulkonäkö voi olla vaikka minkälainen mutta se miten sen kantaa .. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mites työelämä pitkätukkaisella miehellä sujuu?
Juu, ei varmaan mitään ongelmaa, jos on varastolla duunissa, mutta entä:
- lääkäri
- myyntipäällikkö
- projektipäällikkö
- talousjohtaja
- toimitusjohtaja (ei oma yritys)
tms.
Millaisissa ammateissa siis pitkätukat viihtyvät?
Kyllä omassakin työpaikassa näitä pitkätukkia pitkäpartoja on, mutta he ovat kyllä ihan koodareita (joita ei paljon asiakkaalle viedä)...- huiska pekkarinen
No mutta sittenhän pitää olla salkussa aina pitkä tupee valmiina, ja taas elämä voittaa :D
- ouiy8
pitkätukka voi olla ihan missä ammatissa vaan, kaiken avain on se että se tukka on siisti niinkuin partakin.. nää hampputukat ja risuparrat ymmärrettävästi pidetäänkin piilossa :)
- porropäää
ouiy8 kirjoitti:
pitkätukka voi olla ihan missä ammatissa vaan, kaiken avain on se että se tukka on siisti niinkuin partakin.. nää hampputukat ja risuparrat ymmärrettävästi pidetäänkin piilossa :)
..hyrräis pätkääkään jos paikalla olis hikisennihkeän kaljun omaava mies.....
Kyllä tukkaa pitää olla,mistä pitää kiinni pussaillessa.
Itseäni viehättää kyllä persoona,se miten mies puhuu ja käyttäytyy,mutta kaljuun on vaikea suhtautua kun sellainen mies leimautuu niin helposti joksikin skiniksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618860- 1405093
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384453- 213638
- 233262
- 603102
- 293007
- 322698
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4232391- 322329