Olen siis 17-vuotta tyttö ja kärsin virtsankarkailusta. En ole kiinnittänyt huomiota, että kuinka kauan tätä on jatkunut, mutta vähintään kuukauden ajan.
Päivittäin käyn suihkussa ja alushousut tulee tietysti siinä yhteydessä vaihdettua. Minun pitäisi kuitenkin heti koulusta tultuani vaihtaa uudet alushousut ja vielä illallakin ennen nukkumaanmenoa.
Virtsankarkailu on kuitenkin vähäistä, joten siinä mielessä olen onnekas.
Olen myös huomannut, että minun pitää käydä nykyään useammin pissalla. Minulla on siis sellainen tunne, että pitää käydä tyhjentämässä rakko, mutta harvemmin sitä virtsaa kuitenkaan paljoa tulee.
Ja haluaisin ensimmäiseksi kokeilla jotain kotikonsteja, koska en vaivastani kehtaa lääkärin puheille mennä!
Osaisiko kukaan antaa vinkkejä, miten tästä pääsisi eroon ja mistä tämä voisi johtua?
Iso kiitos jo etukäteen!
Virtsankarkailu 17-vuotiaalla tytöllä
virtsankarkailu-
2
314
Vastaukset
- ----ALOITTAJA----
Olen täysin normaalipainoinen, terveellisen ruokavalion omaava perusterve tyttö!
(Jos siis nämä asiat vaikuttaa) - sair.hoit.
Jos olet aivan varma, että kyseessä on virtsankarkailu, niin googlettamalla löydät varmasti tietoa. Ihan tuolla sanalla. Ja sitten lantionpohjalihasharjotteista voi olla apua myös. Niitäkin googlesta löytyy.
Sinuna menisin kuitenkin vaikka kouluterveydenhoitajan luo kysymään neuvoa. Hän osaa varmaan ohjata ja viedä asiaasi tarvittaessa eteenpäin. Lisäksi hänellä on tietoa vaivan hoidosta, nettitietoon kun ei voi aina luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991