Ilmaista tavaraa, nettiarvontoja jne.

CalleHbs

Itse tulee osallistuttua säännöllisesti erilaisiin nettikilpailuihin ja joskus niistä jotain saakin. Viime kesänä voitettiin mm. keksejä. Kummasti ne piristää arkea vaikka ei aina voittaisikaan. Hyvissä jutuissa ei ole mitään ostopakkoa vaikka ottaisikin vastaan jonkun näytepaketin. Tarkkana kannattaa kumminkin olla, ettei mene lankaan. Virowebin kilpailuun kerran osallistuin ja sieltä tulee vieläkin niitä uutiskirjeitä tasaseen tahtiin vaikka olen milannut sinne, että poistaisivat listoilta. Sen jälkeen olen käyttänyt noissa uutiskirjelistalle vaativissa kilpailuissa eri meiliosoitetta kuin normaalia meiliäni.

Feississä liikkuu kanssa paljon kilpailuita missä ei tarvitse tehdä muuta kun olla listalla. Pistetääs tähän pinoon HYVIÄ kilpailuita netissä. Aina niistä jollekin jotain irtoaa.

16

1053

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden kk:n vuokra
    • Tos alla pyörii:

Voita ruokaa 500€:lla
      Testaa tunnetko yritit ja osallistu uuteen kilpailuun!
      www.vihannes.net

• Leffaboxi
    • lahjakortteja ym
    • ilmaista tavaraa
      • jätä väliin!!!

Tuolla väitetään saatavan ilmaiseksi ties mitä pillereitä ja riepuja, mutta todellisuus on toinen:

ensinnäkin jos et muista heti perua tilaustasi, ryhdyt kestotilaajaksi

toiseksi, et saa tavaraa ilmaiseksi vaan joudut maksaaman postikulut eli tavara ei olekaan ilmainen.

ILMAINEN TUOTE tulisi kotiin ilman mitään maksuja!!!!

• Duunia!!

Lisää kilpailuja netissä. Täällä on yksi aika outokin. Lupaavat palkinnoksi työpaikan takuupalkalla!

Voita itsellesi työpaikka takuupalkalla - toimi nyt
      Älä jää miettimään ja ihmettelemään vaan ota tästä itsellesi työpaikka. Takuupalkka ja kannusteina bonuksia ja vaikka palkintomatkoja. Ota ensimmäinen askel nyt, varaa haastatteluaika ja nappaa itsellesi duunipaikka! Arvo: 5000 € Päivitetty 22.09.2010

http://www.kotipaikka.com/kilpailut/index.cgi?text=Uusimmat kilpailut&newest=1

• Piisari
    • Nettiarvonnat
    • arvontamies
    • --mikke--
    • kantsii yrittää ;)

Liitä lapsesi Hesen ja Mäkkärin kerhoihin,saavat synttäreinä ilmaiset lasten ateriat leluilla ja Hesessä saa valita ottaako jäätelön vai lelun.

Ilmaisia d-vitamiineja ja Rela tabletteja saa Vermalta kysymällä,Viking Linelta ollaan saatu kyniä,tarroja,lasten puuhavihkoja,ABC:ltä pyydettiin netin kautta mainoskamaa ja lapsi sai kerhorepun ja värityskuvia ilmaiseksi

Tuotteita kantsii herkästi reklamoida,olen saanut HK:lta,Atrialta,Kariniemeltä jne jne lahjakortteja,kuten Pirkalta,ja lukuisilta muilta,ilmaisia vaippoja ja siteitä saa pyytämällä esim firmojen palautuslomakkeilla netin kautta

Tässä vain muutamia vinkkejä ja täysin ilmaisia ovat siis.Nestleltä sain 4 suklaa fitness patukkaa joku aika sitten ja vauvan vaippoja ollaan tilattu sukulaistenkin osoitteisiin,siis totta kai lupa on ensin kysytty

Kaikkea on maailma pullollaan kun kohteliaasti pyytää
      Reklamoin kerran paskasta palvelusta Viking Linella,oli pakettiloma johon kuului hotelli öitä Tukholmassa,no hotellissa yrittivät laskuttaa jo maksettua yöpymistä ja jouduin maksamaan yhden yön uudestaan vaikka kuititi kaikki näytin,valitin niin saatiin koko reissu maksettuna takaisin tilille!!!!Siis useita satoja euroja oliko joku lähes 500e

• mites on

Jaa-a, eikös parhaiten säästäisi, kun ei söisi pikaruokaloissa ja reissailisi ruotsinlaivoilla?

• järki kätöseen kiits

No kyllä kaikki tarttee joskus lomailla,oli sattumoisin anoppi käymässä Australiasta ja lapsiakin kun omaamme on suht normaalia säästää raha ja sitten mennä niillä rahoilla lomalle.Tynnyrissä lie ei köyhäkään halua kasvaa..
      Pikaruokaloissa emme syö mutta jos ilmaisen aterian lapsi saa niin totta kai käymme sen hakemassa.Ihme nipoa sakkia.Sä siis et koskaan osta mitään extraa,et synttäreinä,jouluna,lomilla?istut vain tynnyrissä juoden vettä ja syöden omaa p*skaasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82