yleislakko 15.10, mielenosoitus?

naamakirjaton

Onko huomenna joku mielenosoitus?

Kuinka moni on oikeasti valmis osallistumaan muuten kuin omalla koti sohvalla?
En asu Helsingissä, joten en viitsi maksaa kallista juna lippua sen takia että siellä on sitten 5 ihmistä.
Onko sinne tulossa ihmisiä?

Ilmeisesti facebook sivulla on luvataan: mielenosoitus 15.10, 14.00-23.30 eduskuntatalolla.
Mutta minulla ei ole facebookkia, ja en tiedä onko muualla mitään tietoa.

151

5874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korruptiotalo

      10% in 11 000, hyvin tulee Itseäänedustajientalo piiritettyä, vaikka tyhjähän se jo on, kansanedustajat ottivat paskat housuissa varaslähdön syyslomille.

      • naamakirjaton

        oletko itse menossa? tiedäkö ihmisiä jotka ovat luvanneet mennä?
        Kannattaako maksaa junalippu helsinkiin? Onko muissa suurissa kaupungeissa suunnitteilla mitään?


      • suojelevat

        teidän laillisesti laillisilla vaaleilla valitsemianne kansanedustajia ja laillista yhteiskuntajärjestystä teiltä itseltänne. Että sopii yrittää hillua, mutta voi rynkkyjen näkemisen jälkeen sinultakin valahtaa hätäpaskat housuun.


      • omaa suomen kansaa
        suojelevat kirjoitti:

        teidän laillisesti laillisilla vaaleilla valitsemianne kansanedustajia ja laillista yhteiskuntajärjestystä teiltä itseltänne. Että sopii yrittää hillua, mutta voi rynkkyjen näkemisen jälkeen sinultakin valahtaa hätäpaskat housuun.

        rupea ampumaan mutta eihän koskaan tiedä tästä hyvä velijärjestelmästä kuinka paljon ne vihaa omaa kansaa.


      • ne ei vihaa
        omaa suomen kansaa kirjoitti:

        rupea ampumaan mutta eihän koskaan tiedä tästä hyvä velijärjestelmästä kuinka paljon ne vihaa omaa kansaa.

        omaa kansaa niin kauan kun alistutaan ja uskotaan nuo puheet että ollaan vaan lampaita, mitä useampi syrjäytyy, alkoholisoituu ja masentuu sen parempi heille.

        Siitä ne ei tykkää että pidetään yhtä ja vaaditaan tasa-arvoa ja kansanvaltaa. Otetaan kantaa ja vastutetaan heidän päätöksiä, he eivät siedä sitä että vaadimme omaa parastamme koska he eivät itse siitä hyödy.


      • otto-ville katainen

        kuka tietää?


      • otto-ville katainen kirjoitti:

        kuka tietää?

        kaikki vaan mukaan. Pakko saada ne Siat savustettua eduskunnasta ja valtion viroista...


      • pulitiikkaa

        Valitettavasti en pääse talkoisiinne mutta hengessä oltn toki mukan ja olen kommentoinut hyvin terävästi "kansan"edustajille heidän palkoistaan yms...Lähetin saman viestin kaikille eduskunta ryhmien puheen johtajille paitsi Timo Soinille jolla sentään moraali tallella !!


      • Somputtaja
        scabbi kirjoitti:

        kaikki vaan mukaan. Pakko saada ne Siat savustettua eduskunnasta ja valtion viroista...

        luuletkos, että somput ovat edes heränneet vielä siihen aikaan, kun miekkari alkaa?
        Ja paskat, ne vetää unta kuulaan untuvatäkkien alla, jotka Suomalaiset ovat maksaneet.


      • suomalainen...
        scabbi kirjoitti:

        kaikki vaan mukaan. Pakko saada ne Siat savustettua eduskunnasta ja valtion viroista...

        somaleilla on mielenilmaisuun?


      • hp 44
        pulitiikkaa kirjoitti:

        Valitettavasti en pääse talkoisiinne mutta hengessä oltn toki mukan ja olen kommentoinut hyvin terävästi "kansan"edustajille heidän palkoistaan yms...Lähetin saman viestin kaikille eduskunta ryhmien puheen johtajille paitsi Timo Soinille jolla sentään moraali tallella !!

        Samoin en pääse, mutta olen hengessä mukana, koska Suomalaiset ovat vähän liiankin tunnollisia eivätkä lakkoile toisin, kuin esim. Espanjalaiset ja Ranskalaiset. Eikä noi ns. kansanedustajat mitään palkankorotuksia tarvitse päin vastoin ja sieltä voisi vielä vähentää porukaa samoin, kuin teollisuus on tehnyt. Eihän ne tee siellä muuta, kuin keksivät lakeja joilla kielletään asioita ja nostavat veroja. Eivätkä edes osallistu kaikiin kokouksiin, mutta palkka kyllä kelpaa ja palkataan vielä sukulaisia avustajiksi...


      • Setäinen setä
        suomalainen... kirjoitti:

        somaleilla on mielenilmaisuun?

        Olisi se erikoista solidaarisuutta, että lakkoillaan siksi, että joku toinen saa palkankorotuksen!!!
        Varsinkin, kun 200 Suomen kansanedustajaa ei kuulu edes 20 000 eniten ansaitsevan sumalaisen ryhmään! Eduskunnassakin Pääsihteerin ansiot ovat suuremmat, kuin yhdenkään kansanedustajan kansanedustajan palkka.
        Eri asia nämä vuorineuvos-kansanedustajat ja laulaja-keput, joilla siitä toisesta tulosta suuremmat liksat kuin kansanedustajan palkka. Enkä mie senkhän takia mieltä ilimasemhan rupia!

        Läppinä met tulimma omilla kustannuksilla Oulusta vaatimhan, että opiskelijoille saatava opiskelijan palkka.. Silloin meille naurethin! Nyt opiskelu on mahdollista ilman, että pappa betaalaa.
        Lakkoilkaa hyvät halme-soinilaiset Puolesta - ei vastaan!


      • Yrittäjä_
        naamakirjaton kirjoitti:

        oletko itse menossa? tiedäkö ihmisiä jotka ovat luvanneet mennä?
        Kannattaako maksaa junalippu helsinkiin? Onko muissa suurissa kaupungeissa suunnitteilla mitään?

        En ole itse menossa minnekään- minulla kaikki on hyvin. Mutta tälläsillä ihmisille, kuin sinä maailma on yhtä helevetti- junaliput ovat kalliita jne. Semmosia itkijöitä sinne just menee. Mene sinäkin!


      • Seppo L
        Yrittäjä_ kirjoitti:

        En ole itse menossa minnekään- minulla kaikki on hyvin. Mutta tälläsillä ihmisille, kuin sinä maailma on yhtä helevetti- junaliput ovat kalliita jne. Semmosia itkijöitä sinne just menee. Mene sinäkin!

        Olisitko valmis kirjoittamaan tuon saman, mitä kirjoitit, jos olisi laitettava nimi alle? Minusta olisi fiksua, jos ihmiset kirjoittaisivat vain sen minkä ovat valmiita allekijoittamaan omalla nimellään.


      • Analytico

        .. eivät kärpäset ole väärässä! Paska maistuu hyvälle!
        Joten menehän itse ehdolle vaaleissa!
        Menkää kaikki - kateelliset!
        Oppikaa, että huomion kiinnittäminen vaaleilla valittuhin on porvarien ikivanha hämäys, juoni saadakseen itse puuhata talouttaan...
        Sirkushuvia kansalle - jota johtaa talouselämän harmaat taustaeminenssit.


      • velitietäväinen
        otto-ville katainen kirjoitti:

        kuka tietää?

        Eihän imperimin reuna-alueilla ole vielä lakkoja pidetty?


      • 6+8
        Seppo L kirjoitti:

        Olisitko valmis kirjoittamaan tuon saman, mitä kirjoitit, jos olisi laitettava nimi alle? Minusta olisi fiksua, jos ihmiset kirjoittaisivat vain sen minkä ovat valmiita allekijoittamaan omalla nimellään.

        Täsmälleen samaa mieltä!


      • Hermanni6783645
        naamakirjaton kirjoitti:

        oletko itse menossa? tiedäkö ihmisiä jotka ovat luvanneet mennä?
        Kannattaako maksaa junalippu helsinkiin? Onko muissa suurissa kaupungeissa suunnitteilla mitään?

        En ole tänään tehnyt mitään aktiivista(jos ei paria kertaa kusellakäyntiä lasketa )


      • IRTI!

      • juhlaa!
        pulitiikkaa kirjoitti:

        Valitettavasti en pääse talkoisiinne mutta hengessä oltn toki mukan ja olen kommentoinut hyvin terävästi "kansan"edustajille heidän palkoistaan yms...Lähetin saman viestin kaikille eduskunta ryhmien puheen johtajille paitsi Timo Soinille jolla sentään moraali tallella !!

        Tilanne on päällä, hallitusta kaadetaan! 200 000 mielenosoittajaa paikalla!


      • Nosto.

        .


      • OMG!

        Ei tosiaan voi!


    • Lammaskansan Herra

      Ette te lampaat uskalla vikistä kuin netin keskustelupalstoilla ja jossain facebookissa. Hah.
      Menenpä hurvittelemaan teidän veronmaksajien rahoilla...ah, aurinkoa ja lämpöä =)

      Terveisiä Kreetalta.

      • Valta korruptoi

        Jos muutamassa viikossa löytyy yli sadan tuhannen ihmisen ryhmä vastustamaan korruptioeliittiä, niin ennen kevättä voi tapahtua vaikka mitä, kun sadat tuhannet ihmiset saadaan organisoitua.

        Ei enää tarvita kun muutama taitava ja hyvä johtajatyyppi, niin näillä ihmisillä on oma ammattiliitto, oma puolue, omat tukiyhdistykset.

        Pääasia on että homma pidetään alussa simppelinä, keskitytään vain siihen demokratian palauttamiseen Suomeen ja korruptioeliitille lopputili.

        Eli kukaan ei ala sooloilemaan ja ajamaan minkään valtapuolueen, eli noiden kolmen koplan esiaa, kukaan ei tuo kommarikylttejä tai kapitalistikylttejä mielenosoituksiin.


      • nyt perkele kansa!!!
        Valta korruptoi kirjoitti:

        Jos muutamassa viikossa löytyy yli sadan tuhannen ihmisen ryhmä vastustamaan korruptioeliittiä, niin ennen kevättä voi tapahtua vaikka mitä, kun sadat tuhannet ihmiset saadaan organisoitua.

        Ei enää tarvita kun muutama taitava ja hyvä johtajatyyppi, niin näillä ihmisillä on oma ammattiliitto, oma puolue, omat tukiyhdistykset.

        Pääasia on että homma pidetään alussa simppelinä, keskitytään vain siihen demokratian palauttamiseen Suomeen ja korruptioeliitille lopputili.

        Eli kukaan ei ala sooloilemaan ja ajamaan minkään valtapuolueen, eli noiden kolmen koplan esiaa, kukaan ei tuo kommarikylttejä tai kapitalistikylttejä mielenosoituksiin.

        Perutaan joulu! siinä on porvarit kusessa kun kukaan ei osta lahjoja eikä joulueineksiä. Ei ole yksittäiselle ihmiselle mikään uhraus.


      • protestiaperkele
        nyt perkele kansa!!! kirjoitti:

        Perutaan joulu! siinä on porvarit kusessa kun kukaan ei osta lahjoja eikä joulueineksiä. Ei ole yksittäiselle ihmiselle mikään uhraus.

        Joulun pitäisi olla muutenkin rauhoittumisen juhla eikä mikään stressin ja kulutuksen karnevaali. Ajatelkaa suomen äitejä jotka joka joulu juoksevat hermo kireellä jouluvalmisteluja tehden. Ei hyvä.

        Mä en ole facebookissa, mut joku vois perustaa sinne tommosen sivun.


      • kulutusjuhla
        nyt perkele kansa!!! kirjoitti:

        Perutaan joulu! siinä on porvarit kusessa kun kukaan ei osta lahjoja eikä joulueineksiä. Ei ole yksittäiselle ihmiselle mikään uhraus.

        Teen itse kolme lahjaa enempää en anna. Enkä minä halua kenenkään tuhlaavaan rahaa turhuuksiin minun lahjoihin. Paras lahja on itse tehty, jos ei muuta niin sitten kortti ja halaus.


      • Lammaskansan Herra

        kunolla jyystää sielä ja sikaila kunolla.Että voit taas tehdä hyviä päätöksiä kun tulet suomeen.


      • Valta korruptoi kirjoitti:

        Jos muutamassa viikossa löytyy yli sadan tuhannen ihmisen ryhmä vastustamaan korruptioeliittiä, niin ennen kevättä voi tapahtua vaikka mitä, kun sadat tuhannet ihmiset saadaan organisoitua.

        Ei enää tarvita kun muutama taitava ja hyvä johtajatyyppi, niin näillä ihmisillä on oma ammattiliitto, oma puolue, omat tukiyhdistykset.

        Pääasia on että homma pidetään alussa simppelinä, keskitytään vain siihen demokratian palauttamiseen Suomeen ja korruptioeliitille lopputili.

        Eli kukaan ei ala sooloilemaan ja ajamaan minkään valtapuolueen, eli noiden kolmen koplan esiaa, kukaan ei tuo kommarikylttejä tai kapitalistikylttejä mielenosoituksiin.

        ollaan itse henkilökohtaisesti paikalla vaatimassa oikeuksiamme. Ne siat(kansanedustajat)on valjastaneet
        poliisitkin suojelemaan itseään vaikkaovat varkaita ja hyväksikäyttäjiä.
        Tiesittekö muuten, että Lipposen halituksen aikaan valtio lainasi eläkekassojen rahoja silloiset 25 miljardia markkaa. Missäköhän ja kenen taskuissa ne rahat nyt on??Niitä ei nimittäin ole maksettu takaisin!!!!
        Elikkä eläkeläiset mukaan myös!!!! Teidän rahoilla ne siat mällää....


      • kiikkiiiiii
        Valta korruptoi kirjoitti:

        Jos muutamassa viikossa löytyy yli sadan tuhannen ihmisen ryhmä vastustamaan korruptioeliittiä, niin ennen kevättä voi tapahtua vaikka mitä, kun sadat tuhannet ihmiset saadaan organisoitua.

        Ei enää tarvita kun muutama taitava ja hyvä johtajatyyppi, niin näillä ihmisillä on oma ammattiliitto, oma puolue, omat tukiyhdistykset.

        Pääasia on että homma pidetään alussa simppelinä, keskitytään vain siihen demokratian palauttamiseen Suomeen ja korruptioeliitille lopputili.

        Eli kukaan ei ala sooloilemaan ja ajamaan minkään valtapuolueen, eli noiden kolmen koplan esiaa, kukaan ei tuo kommarikylttejä tai kapitalistikylttejä mielenosoituksiin.

        muutama tyyppi.. muutamat tyypit löytää itsensä linnasta.


      • sdipi
        nyt perkele kansa!!! kirjoitti:

        Perutaan joulu! siinä on porvarit kusessa kun kukaan ei osta lahjoja eikä joulueineksiä. Ei ole yksittäiselle ihmiselle mikään uhraus.

        No ei sitä joulua muutenkaan pahemmin tule, kun kuukausi kerrallaan tietää, onko jotain tuloa vai ei. Joululahjoja ei ole enää moneen vuoteen tarvinnut ostaa. Joulu tulee ihan muutenkin omalla ajallaan ja sujuu omalla painollaan. Turhaa rahanhaaskausta koko jouluhössötys.
        Ilmeisesti suomalaisilla menee niin hyvin, ettei ketään huvita edes protestoida tai mieltäosoittaa, jurnutetaan vaan nurkissa ja masennutaan kotona.
        Niinkauan kun ihmisillä on jonkinkinlainen palkka, kukaan ei protestoi näitä mielettömiä palkkioita tai palkkoja vastaan. Niinkauan kuin suomalainen saa edes jotain rupupalkkaa, kukaan ei edes huomaa, miten kalliita kaikki hinnat on, nyt varsinkin euron aikana. S
        uomalainen ei ole ranskalainen, joilla sentään on jotain temperamenttia ja jotain periaatteitakin. Suomalainen ei voi eikä kehtaa, tai ei uskalla enää nykyään nousta mieltä osoittamaan. Jos niin olisi ollut noin sata vuotta sitten, Suomi tuskin olisi edes itsenäinen. Tai 30-luvun lopulla, jos olisi oltu näin mamoja Suomen itsenäisyys olisi loppunut lyhyeen.


      • vaihdantatalous
        nyt perkele kansa!!! kirjoitti:

        Perutaan joulu! siinä on porvarit kusessa kun kukaan ei osta lahjoja eikä joulueineksiä. Ei ole yksittäiselle ihmiselle mikään uhraus.

        Onks se jotkin vapaa-kauppaa?


      • tiukka paikka
        kiikkiiiiii kirjoitti:

        muutama tyyppi.. muutamat tyypit löytää itsensä linnasta.

        Vaiko vasta niiden jaon jälkeen?


      • Vazalli_di_elitizmus

        Lammashuora bää-bää, lammashuora bää! Sommartiden hej hej, sommartiden hej!


    • minä olen

      menossa huomenna eduskuntatalolle,
      Onko muita tulossa?

      • Sisko *

        Mukana olen, ehdottomasti!


      • fastsoul

        Siellä nähdään!


    • suomalainen lammas

      Tuskin siellä mitään mielenosoitusta on. Joku mamma siellä voi olla - ne sentäs ovat rohkeita.

      • Esimies vahtii selän

      • media pelle..
        .......... kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/10/1205036

        huomaa että media koittaa pelotella.

        Jännä juttu että media vaan tyrmää sen.
        Jos olisin toimittaja eikö olisi hyvä kirjoittaa myös siittä että mitä jos kaikki todella täyttäisivät lupauksen, miten se vaikuttaisi ym.
        mutta ei vain puhutaan siittä että ei onnistu, se on laiton, saa potkut ym.


    • Kustaa Brahe IIIIIIX
      • Ansku...

        tiedosta


      • Linnan Herra
        Ansku... kirjoitti:

        tiedosta

        Mieleestäni tuo osoitus tulisi toteuttaa samaan aikaan linnanjuhlien kanssa....SAnonpahan vaan.


      • katkerat vaalit
        Linnan Herra kirjoitti:

        Mieleestäni tuo osoitus tulisi toteuttaa samaan aikaan linnanjuhlien kanssa....SAnonpahan vaan.

        kerran kuussa ja juhlien aikaan oikein helvetillinen kaarti kokoon ja buuaamaan
        loiselättien bileitä linnan lähettyville.
        "edustajien", vittumainen jo sanana, palkat alas eikä ylös.
        lisätyöt "sivufirmoissa" pois kerralla,päivätyökin hoidetaan erittäin huonosti
        ko. remmin määrä puoleen, 100 tolvanaa riittää.
        eläkekatto heti,max 3500e.
        isopalkkaisilta eläke kokonaan pois,eivät tarvitse mitään...nyt menee vain jälkikasvuille ja sukulaisille.
        miljoonien palkat ja satumaiset palkkiot, liliukset, kerralla pois
        johtajat eläkkeelle min. 68v,nyt lähtee milloin haluaa
        suojatyöpaikat pois herroilta
        pääomat verolle 30-60% progressiivisesti
        kaikille vakityö,laki määrää,mutta paskiaiset ei välitä mitään.

        ja paljon muuta...


    • sorseli

      Sinne ei mee, ku työttömät ja opiskelijat sekä muutama eläkeläinen. Se on niin fakta!

      • hsgaffshhhdjdfkkf

        Minä menen ja se on fakta.


      • .....
        hsgaffshhhdjdfkkf kirjoitti:

        Minä menen ja se on fakta.

        samoin. tulossa ollaan.


      • lounliboi
        hsgaffshhhdjdfkkf kirjoitti:

        Minä menen ja se on fakta.

        Juu, kyl se on parempi et ei polta, mut se ei pelaa; ketä pelkuri on. Ihan niinkuin ei uhkapeliäkään oo kielletty, niin se on sun elämäs; sun pelis, sun rahat.

        Lasikuitua, synteettisiä huumeita, ties mitä lisätään siihen myytävään ainekseen:... mitä Suomen tulevaisuuden toivot vetävät keuhkoihinsa, lukiobileissä, ghetoissa, kaduilla, ylä-asteilla.

        Nyt on aiika ottaa kuuma peruna perseestä ja siivota paska pois maton alta, vasta sitten on mukavempi meidän kaikkien olla. Myös niiden, ketkä sitä paskaa sinne piilottaa eikä halua tuoda asioita esille; myös niiden, ketkä ei halua polttaa hamppua erotyisesti niille, ketkä sitä tarvitsee paljon, sairaille ja KUOLEVILLE!

        Sillä aikaa kun hamput kuolee poliisin komerossa, niin kaunis asia murentuu meidän kaikkien elämässä, periaatteet ja usko hyviin asioihin ei tarkoita piikkejä hiekkalaatikoissa, se tarkoittaa sitä; että piikkejä ei tarvitse käyttää. Hyvä yhteiskunta ei tarkoita sitä, että raadot jemmataan synteettiseen, hidastettuun mätänemistilaan raatomarkettien hyllyille, se ei ole hyvä tapa saalistaa. Hyvä tapa saalistaa on yhdessä, laumana, niin että kaikki saa hyödyn: niin, että juostaan eikä istuta konttoreissa ja bensa-asemilla myyjinä, koneena toimimassa koneen tavoin koneiden kanssa, koneita, lisää koneita, helvetinkoneita, taivailla, maan alla edessäni, tehotuotantoa, tehokasta joidenkin kukkaroille, itselläni ei ole ollut kukkaroa varmaan kymmeneen vuoteen. Massit kuuluu huslata, mä ostin natikan ja nyt hamput tuottaa happea:

        http://www.facebook.com/group.php?gid=113337998726733

        Ennen kuin asiaa; moniin asioihimme yhteiskunnassamme, ennenkuin muutamme yhteiskuntamme todella yhteiseksi, ennen sitä nää asiat jatkaa pahan olon luomista meille kaikille. Ennen kuin kansanedustajat lakkaavat saamasta lisää palkanedustusta, ennenkuin emme lopeta helveitnkoneiden sisällä kituen kuolleita, vankeudessa eläineitä eläinparkoja, ennenkuin emme lopeta näiden pyhien asioiden, elämä häpäisemistä, piilottaen sen raatomarketteihin, synteettinen uni huulipunassa, kiilto veri raatosetelit, veri valkoo alkon kassasta, viina kaadetaan viemäriin ja kansan suuhun, ettei vaa salkkarit, jäi auki pöksyt monelta taas, kun kävi runkkaamassa, meitsikin tässä, runkkailen omia mällejäni netissä, vaikka pitäisi olla, kävelemässä metsissä.

        Sekin tarvii paljon ravintoo, että siemennestettä tulee. Kestää parisen kuukautta valmistaa kehon mällit, mietiskelijät käyttää sitä hyväkseen koska keho pystyy hidastamaan tämän tuotannon jos et runki, niin se on suuri energianhyöty. Periaatteessa ihminen pystyy elämään mällillä, joten tämä onkin mielestäni todella suuri hyöty vegaaninaisille, vai oliko ne homot nyt naisia, vai hintit, vai häh..? Arvaa kuka on Mariam pullotti kansan housuissa, pimpit turpoaa verenkierrosta kanssa jos on lesbogeenejä. Jos geenit on muokattu, niin voitasko sit tehdä homokansa? Ehkä geenimuokkaus on valtion salaliitto tehdä homokansa. On täytynyt kyllä paljon olla suihinottoa, että ollaan näinkin paljon paskaa saatu piilotettua maton alle, että näin monta ihmistä on pitänyt suunsa kiinni niin pitkän ajan sanomattomista sanoista, häpeällisistä teoista.

        Ei suihinotossa eikä seksin myymisessä ole mitään vikaa, eikä mua haittaa sekään että homot ottelee suihin, sen takia meillä on vaan omat kaapit missä tehdä tällaiset yksityiset asiat, koska se nyt vaan on vähän ihmeellistä tuolla kaduilla mällätä yleisesti. Jos haluut syödä niin senkus nielet mälliä, tai myyt ruumistas se on ammatti siinä missä mikä muukin, ihan oma asias mitä ruumillas teet. Mut se huoran ammatti ei kuulu eduskuntaan, ihan niinkuin Tony Halme ei siellä nyrkkeilijän asusteissa ollut eikä vetänyt ketään turpaan, ei käyttänyt voimaansa hajoittaakseen asioita (vaikka ehkä ois pitänytkin) vaan siellä on kansanedustajat.

        Suomineito ei ole huora, Suomineito on neito; viljavassa pelllossa kulkeva ihanne maasta elävästä kansasta, hobiteista kylmässä ja armottomassa maassa, juurtuneina kuin juuret vaivaiskoivujen, Lapissa kuiskii eri tavoin tuuli, tuntuu täällä kaupungeissa tuuli vaihtuneen helvetinkoneiden ulinaan, lasten itkuun ja jäätelöauton moilotukseen.


      • kolmekymppinen2

        Minä menen, vaikka olen ihan tyytyväinen osaani tässä yhteiskunnassa. En vaan jaksa kattoa enää niitten huijareitten touhuja. Koko ajan joku niistä on sotkeutunut johonkin talousrikoksiin ym. epäselvyyksiin ja aina ne tuntuvat pääsevän niistä kuin koiraveräjästä. Vähän aikaa mediassa kohistaan esim. Vanhasestakin ja muutaman vuoden päästä se on jo unohdettu, ja Vanhanen istuu jossain korkealla pallilla tai Eduskunnassa, kun joku on sen sinne taas äänestänyt.

        Minun mielenosoituksella ei ole kyse pelkästään kansanedustajien palkannoususta vaan siitä, että siellä istuu liikaa ketkuja, missejä ja muita ei-asiansaosaavia ihmisiä. Haluan kapinoida niitä vastaan. Sinne pitäs äänestää parempia tyyppejä, jotka oikeesti tekevät hommansa niinkun pitää.

        Sen takiahan minä äänestän vaaleissa, että siellä ois joku kunnon ammattilainen ajamassa kansan etuja. Mutta mitäs sitten kun nekin ratkee keplottelemaan vaan omia etujaan. -> Voisko johtua siitä, että palkka on liian pieni? Pitäis saada kunnon tulot, niin asiatkin hoitus. Vai pitäskö siinä tapauksessa vaan vaihtaa alaa ja siirtyä yksityiselle sektorille tienaamaan ja keplottelemaan sitä kautta itelleen optioita ja miljoonia..ehkä. Kansanedustajan työ ei ole mielestäni tarkoitettu rikastumista varten.

        Kansanedustajan motto tuntuu olevankin nykyään "Money money money, I need money"...Löytyy sieltä tietty niitä hyviäkin ja kunnollisia tyyppejä.


    • sinne niin

      lyökää minunkin puolesta .


      kiitos jo etukäteen:)

      • sikaa!

        Taistoon, toverit!


    • näin on

      Lakko loppuu vasta sitten kun hinnat putoavat normaalille tasolle siis 1950 luvun tasolle.

    • ehdottomasti. Pakko sinne on tulla kaikkien kynnelle kykenevien. Muistakaa, että elämme poliisivaltiossa
      ja siksi kannattaa varoa poliiseja. Ne on vaarallisia ja tekee mitä sattuu.

      • ennustus...

        Arvaan että jostain syystä junat ei kulje huomenna helsinkiin päin ollenkaan..


    • medical doctor

      joo, en mene huomenna töihin!

      • :(

        Poliisi on jo varautunut isolla porukalla ottamaan teidät vastaan.Kaveri soitti minulle sano että ainakin 6 autoa täynnä oli poliiseja kysy onko jotain sattunut jossain.
        Eteläsuomessa olivat järvenpään kohdalla.


      • Hurmaajapoika

        olen. Aamulla käyn työpaikalla ja muistankin lakon, sitten Helsinkiin:) Mukavaa tavata viehättäviä sairaanhoitajia:)))


      • turhaa pelleilyä

        Eb taatusti mene huomenna töihin, se on fakta. Tosin minulla on kyllä pekkas vapaa, mutta silti


    • KaaliKeittoaKermalla

      en uso että mitää mieleosoitusta on, ko sehä ois niiku tappion ja alistumisen merkki sit ?
      ja muutenki mieleosotukset on viihdettä vaan :)

      • hernesoppaa

        jos se on kunnolla järjestetty meilen ilmaisu.Ehkä rillimakkaraa:)


      • toivotaan niin
        hernesoppaa kirjoitti:

        jos se on kunnolla järjestetty meilen ilmaisu.Ehkä rillimakkaraa:)

        toivottavasti on varautuneet suurin määrin.


      • ,,
        toivotaan niin kirjoitti:

        toivottavasti on varautuneet suurin määrin.

        Tää tulee!


    • syntikaatti

      joskin ERITTÄIN vastenmielisesti.Melkosta touhua vaatia duunareilta
      palkkamalttia kun ite näyttävät tuomosta esimerkkiä.

      Niin se on !Ennen maa reppee kun herrat häppee.

      • ........

        oli 90 luvulla lama niin kansanedustajat vaati duunareita pitäytymään palkan korotuksista ja kumminkin jonku ajan päästä nostivat omia palkoja muutamia 2000mk korotuksilla.


    • Ei kansanedustaja

      Ensin viedään vaalituet ja sitten ei anneta lisää liksaa. Pitäähän se vaalikamppanja jollakin maksaa.

      • suomessa

      • uusi ehdokas

        ei kaikki vaalitukea saa ei ainakaan nyt ehdolla olevat uudet


    • elämä jatkuu

      Saa nähdä kuinka moni on huomenna kansan asialla. Yli 90% kansasta on nykyistä menoa vastaan.

    • Totuusaktivisti29hki

      Tästä on tulossa kaikkien aikojen tempaus jota taitaa poliitikot oikein pelätä. Koska kun tuossa oli viime-keväänä jo niin sitkeä mielenosoitus/nälkälakko siinä eduskuntatalon edessä, että hyvin moni kansanedustajista eivät enää uskaltaneet käyttää talon etuovea.

      Eräs näistä kansanedustajista pelkäsi mielenosoittajia niin paljon, että läimäsi heidän kuvaajan videokameraa maaliskuussa ja kyseinen naiskansanedustaja oli SDP:n Tuula Väätäinen. http://www.youtube.com/watch?v=sdFDmL5ojF0

    • Miktä sanotte=

      Boikotti niitä yrityksiä vastaan jotka antaa potkut lakon vuoksi

      • jos...

        Menkööt konkurssiin...


      • juurikin näin

        Yli 110 000 henkilön boikotto saa paljon aikaiseksi


      • ei tuu

      • tavataan,,,

    • Bäääää

      eduskuntatalon edessä. Voi vittu mitä pelleilyä. Suurin osa uhoaa täällä ja siihen se sitten jääkin. Kansanedustajien ja ministeriden korruptio ja oman edun tavoittelu jatkuu ihan niikuin tähänkin asti.

    • työssäkäyvä

      jos vain tilipussistani jäisi jotain muutakin kuin tyhjää jäljelle kun ruuat ja eläminen on maksettu ensin :(
      mistä me köyhät työ läiset saataisiin palkan korotus?

    • keinoja on

      Boikotti valtion yhtiöitä vastaan

      • :D

        ihan höpö höpö juttuja että suomalaiset menis lakkoon! veikkaan että suurin osa menee kiltisti töihin! juu ja mitäs väliä sillä on vaikka mielenosoitus on pääsääntöisesti hesassa jos asut muualla ni voihan sitä omalla paikkakunnallikin mieltä osoittaa...mutta ei tämä meiltä suomalaisita onnistu! ottakaa mallia hyvät ihmiset ulkomailta siellä on kerralla KAIKKI SEIS jos joku edes ehdottaa jotain......


      • Lakkoon vaan
        :D kirjoitti:

        ihan höpö höpö juttuja että suomalaiset menis lakkoon! veikkaan että suurin osa menee kiltisti töihin! juu ja mitäs väliä sillä on vaikka mielenosoitus on pääsääntöisesti hesassa jos asut muualla ni voihan sitä omalla paikkakunnallikin mieltä osoittaa...mutta ei tämä meiltä suomalaisita onnistu! ottakaa mallia hyvät ihmiset ulkomailta siellä on kerralla KAIKKI SEIS jos joku edes ehdottaa jotain......

        Tai osoitatko mieltäsi jossain muualla, kuin Helsingissä?
        Kaikki todellakin pitäis saada seis, mutta sun kirjoituksesta päätellen sinä et ole valmis tähän juttuun.

        Olet valmis neuvomaan "ottakaa mallia hyvät ihmiset ulkomailta siellä on kerralla KAIKKI SEIS jos joku edes ehdottaa jotain...... "
        Etkö sinä olekaan näitä samoja ihmisiä, kuin me, jotka olemme valmiita omalta osaltamme lakkoilemaan ja osoittamaan mieltä?
        En oikein ymmärrä tuota juttuas...


      • eikö,

        VR loppuu asiakkaat huomisesta lähtien.


      • staalo
        Lakkoon vaan kirjoitti:

        Tai osoitatko mieltäsi jossain muualla, kuin Helsingissä?
        Kaikki todellakin pitäis saada seis, mutta sun kirjoituksesta päätellen sinä et ole valmis tähän juttuun.

        Olet valmis neuvomaan "ottakaa mallia hyvät ihmiset ulkomailta siellä on kerralla KAIKKI SEIS jos joku edes ehdottaa jotain...... "
        Etkö sinä olekaan näitä samoja ihmisiä, kuin me, jotka olemme valmiita omalta osaltamme lakkoilemaan ja osoittamaan mieltä?
        En oikein ymmärrä tuota juttuas...

        Mitä ihmettä te luulette voittavanne tyolla typerällä lakolla ja mielenosoituksella. Eihän siitä tule muuta kuin tappioita itsellenne ja koko yhteiskunnalle. Tehkää jotakin järkevää, jos yleensä teillä on edes järkeä. Menkää töihin tai opiskelemaan.


    • dfgshs

      Nii'in, miettikääpä nyt sitten ensi keväänä, että minkä puolueitten edustajia sinne valitsette istumaan ja päättämää TEIDÄN asioistanne. Jos äänestätte vääriä puolueita, turha tulla itkemään näistä asioista paria vuotta myöhemmin.

    • ääähh

      se pitäisi olla koko suomi kiinni joulukuuhun asti, niin alkaisi vaikuttamaan, ei tollainen muutaman tunnin pelleilly ennen viikonloppua mitään auta. Suomessa ei ikinä tule enään yleislakkoa, koska suurinosa duunareista tuijottaa vain omaan napaan ja pelkää oman työpaikkansa puolesta, sehän nähtiin jo kun satamatyöntekijät olivat lakossa, mitä ne sai, paskaa kansalta niskaan!!!
      Tukea niille olisi pitänyt antaa, koska saavutetut edut olisivat myöhemmin koskeneet kaikkia!!!
      Nyt ei esim simpeleeltä siirrettäisi tuotantoa niin helposti saksaan, kun olisi parempi irtisanomisturva!!

      • mutta,

        boikotti ainakin tulee niitä vastaan jotka ei osallistu


      • muutos on me.
        mutta, kirjoitti:

        boikotti ainakin tulee niitä vastaan jotka ei osallistu

        kaikki lähtevät huomenna mukaan, muuten hommasta ei tule mitään.


    • Jorma Kovana

      Heh heh , siinähän palelette - minä katselen sohvalta kun uunot kokoontuvat...säälittävää. Facebook voiko surkeampaa keksiä, ei voi.

      • elämme vain kerran

        sellaista se elämä on jos jotain tahtoo saada aikaiseksi


    • Yleislakkoilija X

      Kyllä tulee ihmisiä mielenosoitukseen, se on varma. Meitä on jo iso porukka valmiina huomista varten. Yleislakko on poikinut mm. autonomian jonka on tarkoitus ajaa korruptoitunut eduskunta ja hallitus ulos eduskuntatalosta. Suomen korruptiohallitus on lobannut rahaa omaan taskuunsa vastoin kansan suostumusta hyvin pitkään. Rahaa on kadoksissa kymmeniä miljoonia. Poliitikot käyttävät verovaroja kuin omaa rahaansa joka on pöyristyttävää. Patriajupakka on yksi osoitus korruptiosta.

      Kansa voi veronmaksajana yleislakkotoimin painostaa ja vaikuttaa asioihin kuka heidän asioita hoitaa. Niin myös tehdään, että yleislakolla ajetaan hallitus ja eduskunta ahtaalle, ulos kunnes olemme saavuttaneet sen mikä on tavoitteemme. Ihmiset ovat ottaneet yleislakon asiakseen ja osallistuu yleislakkoon huomenna 15.10.2010 klo 14.00 - 23.30.

      Eduskunnalle ja hallitukselle potkut ja uudet ihmiset tilalle joilla on järkeä. Kansan autonomialla ja yleislakolla on saavutetaan se mikä halutaan ja pitääkin. Ei ole vaikeaa, vain tahdosta kiinni. Jos joku haluaa muutosta, mutta ei ole valmis tekemään yhteisen hyvinvoinnin eteen mitään, ei myöskään pidä valittaa, että on huonot oltavat jne. jne. Kaikkien tulee osallistua yleislakkoon. Valmista on turha odottaa.

      Autonomialla voidaan laittaa mm. valtion rahahanat kiinni. Tätä toimintamallia käytetään maailmalla ja se toimii eritäin tehokkaasti. Lisäksi valtion palveluiden boikotoiminen kuten VR, verojen maksaminen, työstä kieltäytyminen toimivat myös hyvin.

      • ei ku mukaan

        Mulla olis pesäpallomailakin mutten tiedä ketä sillä mätkis??


      • staalo

        Huudat järkeä. Sinulla sitä ei ainakaan ole. Eikö sinut paksuun kalloosi mahdu, että lakot ja mielenosoitukset vain pahentavat asioita. Kyllä asioista pitää aina pystyä neuvottelemaan. Lakot ja mielenosoitukset ovat väkivaltaa ja terrorismia, mikä on tyypillistä vähä-älyiselle raskaväelle, mikä ei kykene tekemään mitään muuta kuin vahinkoa.


      • akfhskj
        staalo kirjoitti:

        Huudat järkeä. Sinulla sitä ei ainakaan ole. Eikö sinut paksuun kalloosi mahdu, että lakot ja mielenosoitukset vain pahentavat asioita. Kyllä asioista pitää aina pystyä neuvottelemaan. Lakot ja mielenosoitukset ovat väkivaltaa ja terrorismia, mikä on tyypillistä vähä-älyiselle raskaväelle, mikä ei kykene tekemään mitään muuta kuin vahinkoa.

        Itse olet urpo kun et tajua koko ideaa. Kansan"edustajat" ne tassa henkista vakivaltaa ja terrorismia normaalia kansaa kohtaan tekevat. Eivat kykene ajattelemaan muita, vaan korottavat eriarvoisuutta ja lietsovat kapinamielialaa. Se on kansanedustajien vika, eika niiden jotka reagoivat epaoikeudenmukaisuuteen.

        Jaksan edelleen ihmetella miten joku voi olla niin saatanan tyhma kuin sina!


      • 52

        Sellainen autonomia olisi hyvä, että kehä 3:n ulkopuolinen julistettaisiin autonomiseksi perustuslakitasavallaksi, jos valta kuuluu suoralla demokratialla kansalle ja mm. 15 pykälää noudatetan, ts ei ole veroja. Kehä 3:n sisäpuolinen aluvoisi jatkaa nykyistä kommunistilinjaa, jossa kaikki voivat huonosti: köyhillä on rahanpuute ja siitä johtuvia vakavia muita pulmia kuten alkoholismi. Rikkaat taas kokevat kovan verotuksen ryöstämisenä, eikä nykysuomessa rikkaan ole hyvä elää.


    • valtio kyykkyyn.

      levittäkää sanaa huomisesta mielenosoituksesta eteenpäin:

      http://www.facebook.com/event.php?eid=101639343237397

      tapahtuma alkaa 14:00, puolta tuntia aiemmin lähtö rautatientorilta. Mitä useampi lähtee mukaan, sen parempi. Nyt ei kannata jäädä kotisohvalle purnaamaan, on tekojen aika.

    • Miina Äkkisyvä-hier

      KÖYHIEN TAOSTOSSA VOITTAMATON.

    • nostan hattua niille jotka osallistuvat.

      • .............

    • Boko boko face

      Eiks tämmönen yleislakko olis kannattanut järjestää aikaisemmin kesällä. Huomenna on koiranilma seisoskella räntäsateessa jossain eduskuntatalon edessä.

      • TÖITÄ VAILLA

        jokainen vaan letkaan mukaan ja näytämme ettei facebook ole paska housujen paikka.
        Kerrankin todellinen näytön paikka johon saa ja pitää osallistua hyvillä mielin,ei kun huutoa kehiin ja mekkalaa pystyyn rauhan omaisin liikkein......mukaan tullaan se on varma

        LAKOSSA JO PITEMMÄN AIKAA TYÖTTÖMÄLLÄ KUN ON AIKAA JA VARAA OLLA MENEMÄTTÄ TÖIHIN
        KUIVIA NÄKKILEIPIÄ JA KAURARYYNEJÄ EN TARVI KUN PAREMPAA EI NÄKÖJÄÄN SAA!!!


      • ...........
        TÖITÄ VAILLA kirjoitti:

        jokainen vaan letkaan mukaan ja näytämme ettei facebook ole paska housujen paikka.
        Kerrankin todellinen näytön paikka johon saa ja pitää osallistua hyvillä mielin,ei kun huutoa kehiin ja mekkalaa pystyyn rauhan omaisin liikkein......mukaan tullaan se on varma

        LAKOSSA JO PITEMMÄN AIKAA TYÖTTÖMÄLLÄ KUN ON AIKAA JA VARAA OLLA MENEMÄTTÄ TÖIHIN
        KUIVIA NÄKKILEIPIÄ JA KAURARYYNEJÄ EN TARVI KUN PAREMPAA EI NÄKÖJÄÄN SAA!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=ca8RdbN9rtc&feature=related


    • Eiks ollu laiton lakko?

      • minä vain kysyn

        kukaan työnantaja ei uskalla irtisanoa, koska seuraamuksena on maineen meneminen ja mitä todennäköisemmin yrityksen boikotointi.


    • Ei saatana!

      Ei sinne eduskuntaan pääse kävelemällä sisään. Mitäs te äänestätte niitä kepun ja kokoomuksen kapitalisti-pellejä?! Ero rikkaiden ja köyhien välillä vaan kasvaa.
      Vaikka asialle pitääkin tehdä jotain, niin lakkoilu on kertakaikkiaan kaikkien aikojen tyhmin idea. Lakkoilessa kärsivät ei ainoastaan työnantajat, vaan TE ja teidän KANSSAIHMISET!

      Vasemmistoa sinne eduskuntaan!

      • Näin kuvittelisin?

        Ei kukaan tule kärsimään, koska raha ei katoa minnekään se vain lopettaa kiertämisen. ammattiliitot kyllä avustavat lakkorahalla jos tahtovat maineensa säilyvän.


      • vasemmistokin

      • nytkävinäin
        Näin kuvittelisin? kirjoitti:

        Ei kukaan tule kärsimään, koska raha ei katoa minnekään se vain lopettaa kiertämisen. ammattiliitot kyllä avustavat lakkorahalla jos tahtovat maineensa säilyvän.

        tuskinpa vaan avustavat laitonta lakkoa.


      • jäsentä ei jätetä
        nytkävinäin kirjoitti:

        tuskinpa vaan avustavat laitonta lakkoa.

        tuskin jättävät ketään liiton jäsentä näkemään nälkää, sehän olisi ammattiliiton loppu


    • neropatti88....

      Kannatan tätä mielenosoitusta mutta en aio osallistua siihen

      • ehkääää

        veikkaan että kourallinen heiluu siellä pari tuntia ja homma ohi. suuret puheet mutta ketään sinne nyt perjantaina mene ja vielä jos lunta sataa.


      • nuorisosta
        ehkääää kirjoitti:

        veikkaan että kourallinen heiluu siellä pari tuntia ja homma ohi. suuret puheet mutta ketään sinne nyt perjantaina mene ja vielä jos lunta sataa.

        ole mihinkään jos eivät osaa puolta pitää omasta maasta.


    • taidan-jäädä-kotiin

      huono ilma jäädä kotiin. ku lunta ja räntää tulee taivaan täydeltä. mielenosotus ilmaksi aika huono.

    • -ajatuksia-

      Boikotti kansanedustajien omistamia liikeyrityksiä yms. vastaan niin muuttuu se mieli palkoista äänestämisestä.

      • fastsoul

        Mä olen ainakin tulossa tuonne


    • persu

      enpä tiedä tuosta lakosta, en ainakaan ole kuullut, olishan se ollu uutisissa.
      Toivottavasti parin vuoden päästä voi äänestää netin kautta niin kyllä muuttuu eduskunnassa
      tahti, kun kansa todellakin antaa äänensä, nyt jo niin paljon jää ääniä antamatta kun ei jaksa
      lähteä koto sohvalta äänestämään-

      • lounliboi

        sauli niinistö vetää matti vanhasta perseeseen, tiukkaa räppiä mixattu Suomen eduskunnan satutunnilta,
        tuotuna suoraan todistusaineisto teille, by turisti aka Robin Huudi aka Sir Henri Risti,
        paljasti valtion salajuonet taas jälleen kerran, suoraan rikollisten majapaikasta, tämä uusi tieto: "porsaanreikiä lakiin" ja "kansanedustajat selviävät kuivin jaloin ja hymy huulilla",

        Suomeen myrkkyä, myrkkyrokotteita ja palkkioksia lisää palkkiota, palkkaa palkkaa,

        vaan mikäs on ahneuden hinta, kapitalismin alkeet,

        hiipivä kapitalismi, kansanmurha; piilotettu kapitalismi, se kansan selän uhkaa murtaa,

        ville itälä "kannabispiikkeineen" ja nämä muut homopojat, ketkä tuolla suunnittelee taas kukkaruukusta VUOSIA VANKEUTTA ja tekee VÄÄRIÄ LAKEJA, ovat kyllä hukassa täällä Suomen maalla, tämä katajainen kansa ei ole ennenkään taipunut,
        edes ryssän alla aika ainakaan kataisen paskapuheista,

        idästä tulee unikko ja on piikkikin siellä keksitty, vaan villepoika itse ei enää taida muistaa mistä on kotoisin,
        maasta me kaikki ei ne kannabispiikit menesty täällä juu ei,
        mikä Suomessa myös kyllä menestyy, on hamppu,
        voisivat enemmänkin sitä harrastaa lääkeyhtiöiden sun muiden nuoleskelun sijaan nämä "kansanedustajat",
        näiden nauhoitusten perusteella luulisi,
        että ovat enemmänkin RYYNEJÄ siellä vedelleet, kun puhekkin jää looppaamaan kuin levyllinen ritalineja;

        http://www.youtube.com/watch?v=BZ79xqtZglI


      • 14.00eduskuntataloll

        Ei olisi ollut uutisissa, silloinhan se saisi enemmän julkisuutta, ja vielä useampi rohkeisi osallistua.


    • ...puskaradio...

      Kuulin, että eduskunnan turvapäällikkö on kehoittanut kansanedustajia ja ministereitä käyttämään tänään takaovea, ettei näiden arkadianmäen kansanedustajien tarvitse kohdata mielenosoittajia. Kun suurin osa näistäkin kansanedustajista pelkää tällaisia suuria mielenilmauksia, joissa kritisoidaan heidän järjettömiä palkankorotuksiaan. Eli tuskin eduskunnan portailla nähdään tänään ensimmäistäkään kansanedustajaa tai SEKOOMUS-puolueen "Kokoomus pelleä" puolustelemassa mikkiin kansanedustajien palkankorotuksia.

      • näy...

        tänään rappusilla?


    • PUSKARADIO-

      UUDEN TIEDON MUKAAN KULKUE EDUSKUNTATALOLLE ALKAA POLIISISAATTUEESSA RAUTATIENTORILTA KLO 13.30

      • meh123

        Tää oli muuten aika juoni temppu... Poliisit on yksin pitämässä mielenosoitusta pystyssä ja kaikki muut loisii kotona :D


    • Suomilammas bää.

      vaikka uhositte 100 000:lla kannattajalla, hah hah haa.

    • 17+3

      Jokainenhan voi itse eduskuntaan hakea töihin, rekrytointi seuraavalle kaudelle on jo alkanut!

      Meinaatteko lakkoilla ja osoittaa mieltänne joka kerta kun esimiehenne tai yrityksenne toimitusjohtaja saa palkankorotuksen? Tuskinpa!

      • kansalaiset..

        eivät käsittääkseni ole meidän kansalaisten työnantajia. Seuraavissa vaaleissa me kansalaiset näytämme ketä sinne hallitukseen palkkaamme, toivottavasti osaamme valita oikein.


    • Vain teot puhuvat

      Taisi jäädä monella muulla pelkän puheen asteelle.

    • mikä spedejä

      ei kuulkaas yleislakkoa saada aikaiseksi sillä että jossain f#cking facebookissa
      ihmiset klikkaa yhtä nappulaa - MITÄ TE OIKEEN KUVITTELETTE?

      tiedättäkö edes mikä YLEISLAKKO on?

      Tää on ihan spedeilyä koko naurettava "yleilakko"

      Naurunalaisia ne urpot jotka todella menevät vesisateessa
      eduskunta talolle tänään, häveltää urpot

      • -0c

        lapset kunolla vaatetta päälle että tarkeette.


      • t

        kuvittelet asioille tehtävän jotain..luuletko, että ne asiat itekseen paranee!


      • Eduskuntatalon edess
        t kirjoitti:

        kuvittelet asioille tehtävän jotain..luuletko, että ne asiat itekseen paranee!

        Kansanedustajat täyttävät kulukorvaus hakemuksia,kuten siilinjärvellä asuva...


      • Valtuuston kommentit
        Eduskuntatalon edess kirjoitti:

        Kansanedustajat täyttävät kulukorvaus hakemuksia,kuten siilinjärvellä asuva...

        Ihan vaan esimerkiksi..Korvauksia kyllä nostetaan...


    • hyvä hihhulit

      Hehh buahhabbaa mitä pellejä!

      http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Kansanedustajien palkankorotuksta vastusti parikymmentä mielenosoittajaa/1135260912403

      Kansanedustajien palkankorotusta vastustavaan mielenosoitukseen eduskuntatalolle saapui perjantaina vain parikymmentä ihmistä.


      SIINÄ NÄHDÄÄN mitä pelleilyä tää on!

      FACEBOOK jutut on aivan hanurista tajutkaa jo nyt!
      On niin fanstsua klikkailla tosta vaan jotain mutta että oikeasti tekisi jotain....

      HYVÄ HIHHULIT jatkaa samaa rataa ja NOLATKAA ITSEÄNNE LISÄÄ!

      • on

        voi vitun pellet..kerrankin ku ois voinu vaikuttaa jotenki..ni siihen tyssäs. Saatanan mikä ruikuttaja kansa, nielee vaan kaiken paskan!


      • herää nyt pahvi
        on kirjoitti:

        voi vitun pellet..kerrankin ku ois voinu vaikuttaa jotenki..ni siihen tyssäs. Saatanan mikä ruikuttaja kansa, nielee vaan kaiken paskan!

        etkö sä ymmärrä!

        Ei näin asioihin vaikuteta!
        Se on ihan turhaa marista tuolla vesisateessa joku onneton kyltti kädessä,
        päättäjät nauravat partaansa tuollaisille ajatuksille.

        OTTAKAA NYT SELVÄÄ MITEN ASIOIHIN AIDOSTI VAIKUTETAAN


      • höhleri

        ettei tätä kansaa tarvitse pelätä kun ei se nettihuutelua parempaan pysty. Yleislakko ja 100 000 protestoijaa. Hah hah!! Taas saavat kansanedustajt jatkaa ryöväämistä, kun ei kansa parempaan pysty.

        Jos oikeasti muutosta haluaa, on otettava mallia Aasian maista, joissa äkkiä lähemmäs miljoonaa ihmistä saadaan liikkeelle ja hallitus saa köniin oikein agressiivisesti. Käydään esim. polttamassa meidän Eduskunta ja ottamassa kansanedustajia panttivangeiksi. Vain ja ainoastaan näin saadaan hallitus pohtimaan tekojaan. Muussa tapauksessa ei parin kymmenen eläkeläisen ja työttömän ryhmä hallitusta pelottele.


    • hengessä mukana

      Nettikameraa - löytyykö?

      • Tässä yhteishenkeä!

        Kansanedustajien palkankorotuksia vastusti parikymmentä mielenosoittajaa

        15.10.2010 6:02 | Päivitetty: 15.10.2010 14:22 | Kommentit 8
        A A

        HS–STT

        Kansanedustajien palkankorotusta vastustavaan mielenosoitukseen eduskuntatalolle saapui perjantaina vain parikymmentä ihmistä.

        Facebookissa yli 100 000 kannattajaa kerännyt ryhmä uhkasi aloittaa yleislakon vastalauseena palkankorotuksille. Iltapäivällä ryhmän oli tarkoitus kokoontua eduskuntatalon eteen osoittamaan mieltään.

        Työnantajajärjestöt eivät usko, että työntekijät jäisivät pois töistä lakon vuoksi. He eivät myöskään hyväksy lakkoa, jonka järjestäjänä ei ole palkansaajien keskusjärjestö.

        Lakkoon osallistuminen voi johtaa palkatta jäämiseen ja varoitukseen. Pitkään lakkoileva saattaa joutua irtisanotuksi.


    • hipit himaan

      säälittävää räpeltämistä koko juttu!

      Asioita ei hoideta näin.
      Näin ei vaikuteta mihinkään.

      Uskokaan jo, tässä hyvä osoitus siitä.

    • säälittävä viritys

      tässä sen näkee, facebookin ja muun sosiaalinen media merkitys puhdas NOLLA!

      On niin fantsua ja helppoa klikkailla jotain, tykätä vaikka mistä
      mutta on täysin eri asia oikeasti TOIMIA sen eteen.

      Unohtakaa jo kaikenmaailman fb viritykset

      • ewpiruwer

        Meikäläinen ainakin meni hakee saikkua täkspäiväks.


      • että noin käy!

        Tuo on kyllä totta, sitä on tosi helppoa klikata hiirulaista, mutta kuinka moni oikeasti toimii. Olisi mielenkiintoista tietää miksi ihmiset kannattivat asiaa, mutta ei kuitenkaan tapahtunut mitään? Vai ajatteliko ihmiset, ettyä joo oishan se hienoa kun MUUT ihmiset ryhtys lakkoon, kunhan mun ei tartte.

        Menee uskottavuus tämmöseltä facebook systeemiltä.


    • OUUUU JEEEE

      Paikalla oli vain parikymmentä mielenosoittajaa ja hekin olivat työttömiä pummeja.

      • toimeentulo menee

        Voi tulla pot-pot-potkut, jos lähtee työajalla osoittamaan mieltään eduskuntatalolle. Minusta tuollainen demonstraatio-tyyppinen riehuminen ei ole muutenkaan suomalaisille tyypillinen tapa ilmaista mieltä. Olin lakossa kumminkin.


    • valtavaa!

      Yleislakko ei vanhene koskaan!

    • mutta lakossa olin

      Olin hiljaisesti lakossa. Jäin vaan kotiin. Ei meillä uskalla kovaa huudella tällaisista. Kuinka monella sama tilanne?

      • Uusi Eduskunta

        Ei tunnu siellä mäellä. Pahemmin tuntuu se, että tulostan tämän kauden edustajista listan. Enkä äänestä ketään heistä uudelleen jatkoon! Saavat siis nauttia korotuksistaan kevääseen asti, jos kaltaisiani riitää.


    • Nosto.

      .

      • lounliboi

        sauli niinistö vetää matti vanhasta perseeseen, tiukkaa räppiä mixattu Suomen eduskunnan satutunnilta,
        tuotuna suoraan todistusaineisto teille, by turisti aka Robin Huudi aka Sir Henri Risti,
        paljasti valtion salajuonet taas jälleen kerran, suoraan rikollisten majapaikasta, tämä uusi tieto: "porsaanreikiä lakiin" ja "kansanedustajat selviävät kuivin jaloin ja hymy huulilla",

        Suomeen myrkkyä, myrkkyrokotteita ja palkkioksia lisää palkkiota, palkkaa palkkaa,

        vaan mikäs on ahneuden hinta, kapitalismin alkeet,

        hiipivä kapitalismi, kansanmurha; piilotettu kapitalismi, se kansan selän uhkaa murtaa,

        ville itälä "kannabispiikkeineen" ja nämä muut homopojat, ketkä tuolla suunnittelee taas kukkaruukusta VUOSIA VANKEUTTA ja tekee VÄÄRIÄ LAKEJA, ovat kyllä hukassa täällä Suomen maalla, tämä katajainen kansa ei ole ennenkään taipunut,
        edes ryssän alla aika ainakaan kataisen paskapuheista,

        idästä tulee unikko ja on piikkikin siellä keksitty, vaan villepoika itse ei enää taida muistaa mistä on kotoisin,
        maasta me kaikki ei ne kannabispiikit menesty täällä juu ei,
        mikä Suomessa myös kyllä menestyy, on hamppu,
        voisivat enemmänkin sitä harrastaa lääkeyhtiöiden sun muiden nuoleskelun sijaan nämä "kansanedustajat",
        näiden nauhoitusten perusteella luulisi,
        että ovat enemmänkin RYYNEJÄ siellä vedelleet, kun puhekkin jää looppaamaan kuin levyllinen ritalineja;

        http://www.youtube.com/watch?v=BZ79xqtZglI


      • lounliboi
        lounliboi kirjoitti:

        sauli niinistö vetää matti vanhasta perseeseen, tiukkaa räppiä mixattu Suomen eduskunnan satutunnilta,
        tuotuna suoraan todistusaineisto teille, by turisti aka Robin Huudi aka Sir Henri Risti,
        paljasti valtion salajuonet taas jälleen kerran, suoraan rikollisten majapaikasta, tämä uusi tieto: "porsaanreikiä lakiin" ja "kansanedustajat selviävät kuivin jaloin ja hymy huulilla",

        Suomeen myrkkyä, myrkkyrokotteita ja palkkioksia lisää palkkiota, palkkaa palkkaa,

        vaan mikäs on ahneuden hinta, kapitalismin alkeet,

        hiipivä kapitalismi, kansanmurha; piilotettu kapitalismi, se kansan selän uhkaa murtaa,

        ville itälä "kannabispiikkeineen" ja nämä muut homopojat, ketkä tuolla suunnittelee taas kukkaruukusta VUOSIA VANKEUTTA ja tekee VÄÄRIÄ LAKEJA, ovat kyllä hukassa täällä Suomen maalla, tämä katajainen kansa ei ole ennenkään taipunut,
        edes ryssän alla aika ainakaan kataisen paskapuheista,

        idästä tulee unikko ja on piikkikin siellä keksitty, vaan villepoika itse ei enää taida muistaa mistä on kotoisin,
        maasta me kaikki ei ne kannabispiikit menesty täällä juu ei,
        mikä Suomessa myös kyllä menestyy, on hamppu,
        voisivat enemmänkin sitä harrastaa lääkeyhtiöiden sun muiden nuoleskelun sijaan nämä "kansanedustajat",
        näiden nauhoitusten perusteella luulisi,
        että ovat enemmänkin RYYNEJÄ siellä vedelleet, kun puhekkin jää looppaamaan kuin levyllinen ritalineja;

        http://www.youtube.com/watch?v=BZ79xqtZglI

        Tervehdys,

        eilenhän oli Suomessa yleislakko. ”Valtio vetää välist, kukaa ei tee mitään; aika nousta vastaa ja tehdä mitä pitää!” - Sana - Kaikki Yhden Puolesta feat. Mc Mane

        Itse olen ollut ”lakossa” monta vuotta jo, joten päätin sitten piristää päivääni ja naapureiden päivää hieman eri tavalla: aamulla hain kaupasta keppanaa, siellä olikin kova tohina päällä: kauppias oli käskenyt kaikki töihin tulleet myyjät käytäville järjestelmään tavaroita, voivoi. :) Siellä oli kovin ahdasta liikkuakkin sen takia, olisivat vaan lakkorikkurit jääneet kotiin juomaan kahvia.

        No jokatapauksessa, kun pääsin kotiin niin aloitin oman pienen KABINANI eli löin voluumit täysille kaikista KABINETTIKAJAREISTANI ja aloin soittamaan, gainit täysillä. Joten pahoittelen huonoa äänenlaatua, mutta tarkoituksena olikin saada ääni kuulumaan TÄYSILLÄ ja siinähän se, ei tulleet poliisitkaan, taisi olla niin moni TOSIMIES jäänyt kotiin kuuntelemaan KABINETTIA että ei liiennyt taustatukea tänne! :)

        Artisteja: Redrama, Alex Kunnari, meitsin omii biisei, The Bloody Beetroots, Nujabes, Aphex Twin and many other various electronic music & rap artists.

        Jaoin sen neljään osaan, yhteismittaa kun tuli tälle mixtapelle neljä tuntia. Taisi loppua tila kovalevyltä, kun mielestäni soitin kyllä koko päivän.. :/ Tai sitten se lopetti nauhoittamisen, kun sammuin näppäimistön päälle..

        Part 2:ssa on myös MEITSIN OMAA RÄPPIÄ alkaen 32:20, jee. Yleisesti mixtape on lähinnä räppiä ja konemusaa, mutta myös ambienttia esiintyy ja tietty kun tämä on livesetti, niin skrätsiä ja muuta kikkailua myös!

        Soitin myös tämän uuden biisini, mikä tosin poistettiin tubesta, koska ”sisälsi pornoa”. No tuossa alempana myös alkuperäinen kuva, mitä käytin: se ei sisällä genitaalialueita. 800 latausta yhdessä päivässä, ehkä siksi syy poistoon? Jokatapauksessa, tässä on sama kappale ”Finnish Government Rapping” uudella kuvalla, minkä soitan myös tässä mixtapessa:

        http://www.youtube.com/watch?v=3XwVbD-i9Bw

        http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/2222.jpg

        http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/dsfsfsfd.jpg

        Tässä eka osa, latailen muut kolme tässä illan mittaan:

        http://www.4shared.com/audio/t4a7f1Bl/SirHenriRisti-Yleislakko_Kabin.html


      • huh huh
        lounliboi kirjoitti:

        Tervehdys,

        eilenhän oli Suomessa yleislakko. ”Valtio vetää välist, kukaa ei tee mitään; aika nousta vastaa ja tehdä mitä pitää!” - Sana - Kaikki Yhden Puolesta feat. Mc Mane

        Itse olen ollut ”lakossa” monta vuotta jo, joten päätin sitten piristää päivääni ja naapureiden päivää hieman eri tavalla: aamulla hain kaupasta keppanaa, siellä olikin kova tohina päällä: kauppias oli käskenyt kaikki töihin tulleet myyjät käytäville järjestelmään tavaroita, voivoi. :) Siellä oli kovin ahdasta liikkuakkin sen takia, olisivat vaan lakkorikkurit jääneet kotiin juomaan kahvia.

        No jokatapauksessa, kun pääsin kotiin niin aloitin oman pienen KABINANI eli löin voluumit täysille kaikista KABINETTIKAJAREISTANI ja aloin soittamaan, gainit täysillä. Joten pahoittelen huonoa äänenlaatua, mutta tarkoituksena olikin saada ääni kuulumaan TÄYSILLÄ ja siinähän se, ei tulleet poliisitkaan, taisi olla niin moni TOSIMIES jäänyt kotiin kuuntelemaan KABINETTIA että ei liiennyt taustatukea tänne! :)

        Artisteja: Redrama, Alex Kunnari, meitsin omii biisei, The Bloody Beetroots, Nujabes, Aphex Twin and many other various electronic music & rap artists.

        Jaoin sen neljään osaan, yhteismittaa kun tuli tälle mixtapelle neljä tuntia. Taisi loppua tila kovalevyltä, kun mielestäni soitin kyllä koko päivän.. :/ Tai sitten se lopetti nauhoittamisen, kun sammuin näppäimistön päälle..

        Part 2:ssa on myös MEITSIN OMAA RÄPPIÄ alkaen 32:20, jee. Yleisesti mixtape on lähinnä räppiä ja konemusaa, mutta myös ambienttia esiintyy ja tietty kun tämä on livesetti, niin skrätsiä ja muuta kikkailua myös!

        Soitin myös tämän uuden biisini, mikä tosin poistettiin tubesta, koska ”sisälsi pornoa”. No tuossa alempana myös alkuperäinen kuva, mitä käytin: se ei sisällä genitaalialueita. 800 latausta yhdessä päivässä, ehkä siksi syy poistoon? Jokatapauksessa, tässä on sama kappale ”Finnish Government Rapping” uudella kuvalla, minkä soitan myös tässä mixtapessa:

        http://www.youtube.com/watch?v=3XwVbD-i9Bw

        http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/2222.jpg

        http://i293.photobucket.com/albums/mm60/anakin_eiktiwan/dsfsfsfd.jpg

        Tässä eka osa, latailen muut kolme tässä illan mittaan:

        http://www.4shared.com/audio/t4a7f1Bl/SirHenriRisti-Yleislakko_Kabin.html

        todella surkeeta paskaa!! Älä syö niitä humehia!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe