Löysin rakkauden

MK1K

Etsin pitkään täydellistä rakkautta. Etsin sitä tästä maailmasta. Etsin sitä alkoholista ja päihteistä, etsin sitä toisista ihmisistä. En kuitenkaan löytänyt. Halusin tulla ja olla rakastettu ja välitetty. Koin maailman olevan suhteellisen kova ja julma paikka. Ihmiset eivät juuri rakasta toisiaan. Sitten löysin etsimäni. Löysin täydellisen rakkauden. Rakkauden joka ymmärtää minua, rakkauden jolle voin kertoa kaiken itsestäni ja elämästäni mitään salaamatta. Löysin pitkämielisen rakkauden. Löysin pyyteettömän rakkauden. Rakkauden joka ottaa minut huomioon ja välittää minusta. Tiedätkö kenet löysin. Löysin Jeesuksen. Hän rakastaa minua todella paljon, niin paljon etteivät omat vanhempanikaan kykene sellaisen rakkauden määrään. Annoin elämäni hänen käsiinsä. Sanoin Herra tässä on elämäni tule elämäni Herraksi ja tartu käteeni. Hän otti kädestäni kiinni ja se käsi on voimallinen aivan viimeiseen hengen vetoon asti. Se käsi on se joka kantaa minut kerran hänen valtakuntaansa jossa saan olla Herrani kanssa iankaikkisesta iankaikkiseen, ikuisessa elämässä, elävän Jumalan yhteydessä.

Siunausta päivääsi
Mikael Kemppainen

14

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle :)

Jumalan Kirje Sinulle

Et ehkä tunne minua, mutta minä tiedän kaiken sinusta. Ps. 139:1 Tiedän milloin istut ja milloin nouset. Ps. 139:2 Tunnen kaikki sinun tiesi. Ps. 139:3 Olen laskenut kaikki pääsi hiuksesikin. Matt. 10:29-31 Tein sinut minun kuvakseni. 1.Moos 1:27 Minussa sinä elät, liikut ja olet. Ap.t. 17:28

Tunsin sinut jo ennen syntymääsi. Jer. 1:4-5 Valitsin sinut, kun suunnittelin luomakuntaa. Ef. 1:11-12 Et ollut vahinko. Ps. 139:15-16 Kaikki sinun päiväsi on kirjoitettu minun kirjaani. Ps. 139:15-16 Päätin tarkkaan, milloin synnyt ja missä asut. Ap.t 17:26 Sinä olet ihme, suuri ihme. Ps. 139:14 Kudoin sinut kokoon äitisi kohdussa. Ps. 139:13 Saatoin sinut maailmaan syntymäpäivänäsi. Ps. 71:6

Ne, jotka eivät tunne minua, ovat antaneet minusta väärän kuvan. Joh. 8:41-44 En ole kaukainen enkä vihainen vaan täydellinen rakkaus. 1.Joh. 4:16 Ja haluan antaa sinulle ylen määrin rakkauttani 1. Joh. 3:1 Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen isäsi koskaan kykenisi. Matt. 7:11 Sillä minä olen täydellinen Isä. Matt. 5:48 Kaikki hyvä mitä saat tulee minulta. Jaak.1:17 Minä olen sinun huolenpitäjäsi ja täytän kaikki tarpeesi. Matt. 6:31-33 Suunnitelmani sinun tulevaisuutesi varalle on aina ollut täynnä toivoa. Jer. 29:11 Minä rakastan sinua ikuisella rakkaudella. Jer. 31:3 Ajatukseni sinua kohtaan ovat lukemattomat kuin hiekanjyväset meren rannalla. Ps. 139:17-18 Minä iloitsen sinusta laulaen. Sef. 3:17 En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää. Jer. 32:40 Sillä sinä olet minun aarteeni. 2. Moos. 19:5

Haluan koko sydämestäni ja sielustani palauttaa asemasi lapsenani. Jer. 32:41 Ja tahdon näyttää sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita. Jer. 33:3 Jos etsit minua koko sydämestäsi, löydät minut. 5. Moos. 4:29 Iloitse minussa, ja annan sinulle, mitä sydämesi toivoo, Ps. 37:4 koska juuri minä olen antanut sinulle ne toiveet. Fil. 2:13 Voin tehdä sinulle enemmän kuin osaat edes kuvitella, Ef. 3:20 sillä olen suuri rohkaisijasi. 2. Tess. 2:16-17

Olen myös Isä, joka lohduttaa sinua kaikissa murheissasi. 2. Kor. 1:3-4 Kun sydämesi on särkynyt, olen lähelläsi. Ps. 34:18 Kannan sinua sylissäni niin kuin paimen kantaa lammastaan. Jes. 40:11 Kerran tulee päivä, jolloin pyyhin lasteni silmistä kaikki kyyneleet. Ilm. 21:3-4 Ja otan pois kaiken sen tuskan, jota lapseni ovat kärsineet maan päällä. Ilm. 21:3-4

Rakastan sinua aivan kuin Poikaani Jeesusta. Joh. 17:23 Jeesuksessa rakkauteni sinuun tulee ilmi. Joh. 17:26 Hän on olemukseni täydellinen kuva. Hepr. 1:3 Hän tuli osoittamaan, että olen puolellasi, en sinua vastaan. Room. 8:31 Jeesus kuoli, jotta sinä ja minä voisimme tehdä sovinnon. 2. Kor. 5:18-19 Hänen kuolemansa oli lopullinen osoitus rakkaudestani sinua kohtaan. 1. Joh. 4:10 Annoin kaiken, mitä rakastin, saadakseni sinun rakkautesi. Room. 8:31-32 Jos otat vastaan Jeesuksen, otat vastaan minut. 1. Joh.2:23 Eikä mikään enää erota sinua minun rakkaudestani. Room. 8:38-39

Tule kotiin, ja järjestän taivaassa kaikkien aikojen juhlat. Luuk. 15:7 Olen aina ollut ja tulen olemaan Isä. Ef. 3:14-15 Kysyn sinulta: haluatko olla lapseni? Joh. 1:12-13
      Minä odotan sinua. Luuk. 15:11-32

Rakkaudella,
      Kaikkivaltias Jumala

• girl22gr

voi että,aivan ihana kirje! :)

• MK1K
        girl22gr kirjoitti:

voi että,aivan ihana kirje! :)

Että pidit kirjoituksesta, siunausta

T:eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa

• Ollika

Jahas, sitä muokkaillaan Raamattua sekoittelemalla yksittäisiä jakeita ympäriinsä. Mitenkäs se meni? Jotain pirusta ja Raamatun lukemisesta....

• Tarinaa kerrakseen

Löysit siis valehtelun ja spämmäämisen jalot taidot? Sepäs mukavaa.

• Minäkin etsin rakkautta. En etsinyt täydellistä, vaan ihan tavallista ihmisrakkautta.

Löysin sen.

Löysin ihanan ihmisen, jonka kanssa saan jakaa elämäni.

Löysin lähimmäiseni, monet siskoni ja veljeni jotka rikastuttavat elämääni ja joiden kanssa saan jakaa iloni ja suruni.

Kaiken tämän rakkauden löysin sisältäni. En muiden opetuksista enkä pyhistä kirjoista, vaan tästä tavallisesta maailmasta.

En tarvitse täydellistä, virheettömän mielikuvitushahmon hyväksyntää. Tämä maallinen olemassaolo on huikeasti parenpaa........ja mikä parasta........todellista.

• Phoebus

Olet kuin ihminen, joka hyppää lentokoneesta parin kilometrin korkeudesta ilman laskuvarjoa ja huutaa ilmassa: "Tässä näette. En tarvitse laskuvarjoa! Tulen toimeen aivan hyvin ilman sitä!

Motto: Ei se putoaminen mitään, mutta se äkkipysähdys!

• Jaakob kirjoitti:

Phoebus

Olet kuin ihminen, joka hyppää lentokoneesta parin kilometrin korkeudesta ilman laskuvarjoa ja huutaa ilmassa: "Tässä näette. En tarvitse laskuvarjoa! Tulen toimeen aivan hyvin ilman sitä!

Motto: Ei se putoaminen mitään, mutta se äkkipysähdys!

Taidan olla ennemminkin ihminen joka jättää hyppäämättä ja nauttii lentomatkasta koneen sisällä, vaikka joku saarnaakin että hyppää vain kyllä jumalat ottavat kopin.

Motto: Älä usko mitä tahansa!

• Herra...
    • Sir TT

Jeesus rakastaa sinua suuresti :)

• www.sansa.fi
    • Valoa kansalle

Minäkin olen löytänyt rakkauden. Omasta itsestäni. Mahtavaa.

• Luojaan uskova

Jokaisen tulee saada olla sitä, mitä on. Ateistinkin tulee saada olla ideologiansa kannattaja 24 tuntia vuorokaudessa samoin kuin uskovaisenkin, tai epäilijän.
      Hyviin tapoihin ei kuulu kaikkialla toitottaa ateismiuskontoaan sen paremmin kuin kristinuskontoakaan. Saman arvoisia elämänkatsomuksia ovat molemmat. Yhtä paljon vaativat uskoa. Jumala tai Sattuma Luojana vaatii yhtä paljon uskomista. Ehkä helpompaa kuitenkin on uskoa Jumalaan Luojana.

• wöler

Et taida olla ensimmäinen deeku joka on ensin vetänyt kaikki aineet ja niiden vaikutuksesta hurahtanut uskoon. Toki positiivista moisessa on se, jos on päässyt hurahtamalla aineista eroon. Negatiivista taas se että ihmisenä entiset juopot uskoon tultuaan ovat tasan yhtä ärsyttäviä paskanpuhujia kuin juoppona ollessaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66