Kokemuksia raskaustestereistä?

Mulla on semmonen tilanne, että harrastin seksiä noin 2 kk sit yhden naisen kanssa ja nyt tää nainen saattaa olla raskaana. Kaikki oireet viittaa siihen, että olis raskaana, mutta toisaalta tehtiin tänään raskaustesti ja se näytti negatiivista. Kyseinen nainen on myös aloittanu juuri e-pillerit, joidenka takia koko kroppa saattaa olla myös sekaisin jne jne...

Mitä luulette? Onkohan tässä jo tarve ruveta miettimään mitä seuraavaksi?
Testerin paketissa luki, että kuulemma 99% varma, mutta nuo on nyt aina ihmisen keksintöjä, joten ikinä ei voi olla täysin varma...

Naisella on lääkäri 2 viikon sisään, joten siellä selviää lopullisesti...

Suoraansanottuna ei oo pelottanu näin paljoa ikinä...
4345
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Jos tämä ei ole provo niin..

a) jos ET halua tulla isäksi, käytä kondomia.

b) e-pillerit kuuluu aloittaa ensimmäisenä vuotopäivänä, joten jos näin on tapahtunut, hän tuskin on raskaana.

c) älkää harrastako seksiä lainkaan, jos ette huolehdi ehkäisystä ettekä ole valmiita vastaamaan seurauksista.

Äänestä
  • d) mikään testi ei ole 100% varma

    e) jonkut testit näyttää positiivisen tuloksen vasta myöhemmin , ei siis heti... negatiivinen voi myös olla positiivinen todellisuudessa, mutta positiivinen on aina positiivinen.

    Äänestä

  • joopa jooo ..... kirjoitti:

    d) mikään testi ei ole 100% varma

    e) jonkut testit näyttää positiivisen tuloksen vasta myöhemmin , ei siis heti... negatiivinen voi myös olla positiivinen todellisuudessa, mutta positiivinen on aina positiivinen.

    Mikään testi ei ole 100% varma, mutta väärät negatiiviset testit johtuvat lähes poikkeuksetta siitä, että tehti on tehty liian aikaisin.
    Tässä tapauksessa yhdynnästä on kuulemma 2kk, joten raskaus näkyisi varmasti jo testissä..

    Totta kai kannattaa tehdä varmistustesti myöhemmin, jos vieläkin raskaus epäilyttää. Jos sekin näyttää negaa, niin hyvin epätodennäköistä, että kyseessä olisi raskaus.

    Ja niin, pillerit voivat aiheuttaa vaikka mitä oireita, joten eiköhän siitä ole kyse.

    Äänestä

ei ole 100% varmat ja niiden hormoonien popsiminen ei ole riskitöntä naiselle.

Käyttäkää kumia , lopettakaa seksi ja miettikää ensin

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jore5555555 kirjoitti:

Mulla on semmonen tilanne, että harrastin seksiä noin 2 kk sit yhden naisen kanssa ja nyt tää nainen saattaa olla raskaana. Kaikki oireet viittaa siihen, että olis raskaana, mutta toisaalta tehtiin tänään raskaustesti ja se näytti negatiivista. Kyseinen nainen on myös aloittanu juuri e-pillerit, joidenka takia koko kroppa saattaa olla myös sekaisin jne jne...

Mitä luulette? Onkohan tässä jo tarve ruveta miettimään mitä seuraavaksi?
Testerin paketissa luki, että kuulemma 99% varma, mutta nuo on nyt aina ihmisen keksintöjä, joten ikinä ei voi olla täysin varma...

Naisella on lääkäri 2 viikon sisään, joten siellä selviää lopullisesti...

Suoraansanottuna ei oo pelottanu näin paljoa ikinä...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu