kokemuksia Dr Peep Pree virossa

assa789

onko kukaan käynyt kyseisellä kirurgilla virossa?
haluaisin kuulla kokemuksia jos joku on käynyt ottamassa hänellä rintojen suurennuksessa. mietin ottaisinko silikonit siellä (vielä on myssyn alla)

11

2249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihe2

Olen käynyt useassa eri leikkauksessa. En ole käynyt rintojen suurennuksessa, mutta käsitykseni mukaan hän on Viron paras plastiikkakirurgi ja on mm Viron Sosiaali-ja terveysministeriön pysyvä asiantuntija plastiikkakirurgian alalta. Omat leikkaukseni onnistuivat erinomaisesti. Hinta noin 1/3- 1/2 Suomen hinnoista. Mies on erittäin ystävällinen ja miellyttävä.

• Vertaillut

Kaukana Viron parhaasta, mutta ihan ok.

• näille

• joku löytääkin

• Ei kai taas ala?

ennakkomarkkinointi käynnissä?

Jotenkin nuo "paras" "erittäin ystävällinen" ja muu kielenkäyttö viittaa erääseen yritykseen joka etsii uutta henkilökuntaa??

• Dr Peep Pree is king

Viron paras. Ehdottomasti.

• anoun

Aivan huippu!! En itse menisi enää kenellekään muulle. Parempi kuin Suomen lääkärit ylivoimaisesti.

• keski-äkäinen

Kävin jo 5 vuotta sitten kyseisellä kirurgilla rintojen suurennusleikkauksessa. Lopputulos oli hieno, erityisesti arvet olivat lähes näkymättämät. Maksoin kyllä etukäteen parhaista McGahn-implanteista, mutta huomasin jälkeenpäin saaneeni halvemat Eurosilicone-implantit. Arvelen tämän johtuneen siitä, että halusin pienemmät implantit, kuin kirurgi oli alunperin suunnitellut. Ehkä hänellä ei ollut varattuna kyseistä merkkiä valmiina.... Myöhemmin kävin silmäluomileikkauksessa ja siihen olen ollut myös hyvin tyytyväinen. Kyseinen herra ei toiminut välikäsien kautta, joten vähän jouduin näkemään vaivaa järjestelyjen kanssa. Hinta ei myöskään ole enää halpa-kehui olevansa Viron kallein plastiikkakirurgi nykyään! Aion mennä vielä rintojen kohotukseen, kunhan ehdin asian järjestää...ikä on tehnyt tehtävänsä. Olen käynyt myös kasvojen kohotuksessa Virossa toisella kirurgilla, mutta lopputulokseen en ole yhtä tyytyväinen-arvet ovat melko pahat ja korvalehdet jäivät epäsymmetrisiksi. Suurin heikkous Virossa tehtävässä kirurgiassa non jälkiseurannan, erityisesti myöhäisseurannan puutteellisuus.

• keski-äkäinen

Lisään vielä, että tri Peep Pree oli äärimmäisen miellyttävä henkilö, mutta hyvin omanarvontuntoinen. Rintaleikkauksessa jäin yöksi klinikalle ja sain kipulääkkeitä injektiona, joten en muista mitään epämiellyttävää ko.käynnistä. Luomet leikattiin paikallispuudutuksessa ja leikkaus oli todellinen "lounastauko-operaatio".

• Tri Pree

Vieläkö tekee töitä ja miten Suomesta pääsee?

• lihe2
        Tri Pree kirjoitti:

Vieläkö tekee töitä ja miten Suomesta pääsee?

Tietääkseni tekee vielä töitä.
        Suomesta pääsee helposti laivalla Tallinnaan ja sieltä bussilla Tarttoon, busseja lähtee lähes joka tunti. Matka Tartoon kestää bussilla noin 3 tuntia. Tarton bussiasemalta taksilla. Itse olen tehnyt matkan useita kertoja eikä ollut mitään ongelmia. Itse yövyin edullisessa ´ja siistissä hotellissa Alexander joka sijaitsee kävelymatkan päässä Clinicasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      120
      4019
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2902
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      41
      2426
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1704
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1506
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1486
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1381
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18