Jumiutunut ohjelma kiinni

hidastavajumi

Onko mitään muuta konstia saada jumiutunut ohjelma suljettua kuin painaa hiiren oikealla napilla sulje komentoa. Joskus ohjelma menee niin jumiin ettei ohjelmaa voi sulkea hiirelläkään.

8

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällö sulkeutuu

      Ctr alt del Tehtävienhallinta Prosessit etsi prosessi listasta klikkaa sulje prosessi.

      • xp--

        jumittanut ohjelman niinkin hyvin ettei siihen auttanut kuin Format c


      • xp-- kirjoitti:

        jumittanut ohjelman niinkin hyvin ettei siihen auttanut kuin Format c

        Siinä vaiheessa ongelmana on kyllä jo aika usein käyttäjä.
        Windowsissa kun on vikasietotilakin mitä kautta voi poistaa jumittavan ohjelman.

        Jos formatoida tarvii niin kyllä se johtuu paljon muustakin kuin vain yhdestä sovelluksesta.

        Reset nappi toimii ja sähköjohto, ctrl alt del lisäksi


      • noita --
        sfinski80 kirjoitti:

        Siinä vaiheessa ongelmana on kyllä jo aika usein käyttäjä.
        Windowsissa kun on vikasietotilakin mitä kautta voi poistaa jumittavan ohjelman.

        Jos formatoida tarvii niin kyllä se johtuu paljon muustakin kuin vain yhdestä sovelluksesta.

        Reset nappi toimii ja sähköjohto, ctrl alt del lisäksi

        kaikkia kokeiltua mutta näytön keskelle jäi jatkuvasti siitä jumittuneesta ohjelmasta ruutu. Oli pakko asentaa winku uudestaan.


      • noksunoksu
        noita -- kirjoitti:

        kaikkia kokeiltua mutta näytön keskelle jäi jatkuvasti siitä jumittuneesta ohjelmasta ruutu. Oli pakko asentaa winku uudestaan.

        Olisit vikasietotilassa poistanut sen pc-suiten tai ovi-suiten.


      • otuksia--
        noksunoksu kirjoitti:

        Olisit vikasietotilassa poistanut sen pc-suiten tai ovi-suiten.

        kumpikin, tuosta jumiutuneen kanssa nyytyilystä on tosin yli viisi vuotta joten en tarkkaan muista mitä kaikkea siinä yritettiin.

        Sen jälkeen kokemukseni Windowsista onkin vähäiset, siirryin Ubuntuun ja muihin linux distroihin. Enkä juurukikaan winkua käytä kuin joskus virtuaalikoneena.


      • 10.10
        otuksia-- kirjoitti:

        kumpikin, tuosta jumiutuneen kanssa nyytyilystä on tosin yli viisi vuotta joten en tarkkaan muista mitä kaikkea siinä yritettiin.

        Sen jälkeen kokemukseni Windowsista onkin vähäiset, siirryin Ubuntuun ja muihin linux distroihin. Enkä juurukikaan winkua käytä kuin joskus virtuaalikoneena.

        Vai kuulutko niihin nyypiöihin, jotka eivät uskalla päivittää.


      • jo--
        10.10 kirjoitti:

        Vai kuulutko niihin nyypiöihin, jotka eivät uskalla päivittää.

        alphasta lähtien toisena käyttiksenä:)

        Olikohan heinäkuuta kun ensimmäisen version asensin tästä mawerikista. Vain kaksi risaa päivitystä sain alussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe