tajuamatta mihin kaikkeen olin suostunut, nyt 6kk "orjatöissä" 9e päiväpalkalla ja vakkarit vittuilee ja huutaa kun en osaa tehdä työtä samalla teholla kuin nämä täysipalkatut ammattilaiset.
P*rkeleen *kele!
Menin allekirjoittamaan työnhakusuunnitelman
5
1400
Vastaukset
- **'**
Saat sentään sen 9 euroa siihen päivärahan päälle, vai unohditko sen mainita ja jotain muuta tekemistä kuin kotona istumista.
- dsgsa
Hommaa silmälasit ja opettele luetun ymmärtämistä, vai ootko työkkärin virkamies?
- LUE ITE
dsgsa kirjoitti:
Hommaa silmälasit ja opettele luetun ymmärtämistä, vai ootko työkkärin virkamies?
Mutta otapa sinäkin selvää asioista. Kai minä nyt tiedän mitä maksetaan esim. palkkatukitöistä jne. Osa ilmeisesti haluaisi kotona maata, jos on sellaisia haluja niin ei kannata mennä työkkäriin ollenkaan. Työmarkkina tuli on yli 20 euroa päivässä, joten palkkatuki on aina enemmän esim. 6 tuntia päivässä kun töitä tekee, saa n. 1200 euroa/kk bruttona, laske kuule paljonko tekee kelan korvaus kotona makaavalle.
- Sylvitäti
LUE ITE kirjoitti:
Mutta otapa sinäkin selvää asioista. Kai minä nyt tiedän mitä maksetaan esim. palkkatukitöistä jne. Osa ilmeisesti haluaisi kotona maata, jos on sellaisia haluja niin ei kannata mennä työkkäriin ollenkaan. Työmarkkina tuli on yli 20 euroa päivässä, joten palkkatuki on aina enemmän esim. 6 tuntia päivässä kun töitä tekee, saa n. 1200 euroa/kk bruttona, laske kuule paljonko tekee kelan korvaus kotona makaavalle.
Eihän alottaja puhunu mistään palkkatukityöstä, vaan 'työharjoittelusta', jolloin päivärahan lisäksi maksetaan 9 euroa/PÄIVÄ !! ...Eli siis jotain 189 euroa/kuukaudessa !! Ja kyllä...harjoittelupaikoissa saa painaa töitä ku pieni eläin....ilmainen orja, sitä se :(
Palkkatuki on aivan eri asia !! Sillä jo tekiskin mielellään töitä monikin.. - asdasdASDadsasdssd
Sylvitäti kirjoitti:
Eihän alottaja puhunu mistään palkkatukityöstä, vaan 'työharjoittelusta', jolloin päivärahan lisäksi maksetaan 9 euroa/PÄIVÄ !! ...Eli siis jotain 189 euroa/kuukaudessa !! Ja kyllä...harjoittelupaikoissa saa painaa töitä ku pieni eläin....ilmainen orja, sitä se :(
Palkkatuki on aivan eri asia !! Sillä jo tekiskin mielellään töitä monikin..Jep, minulle ehdotettiin erään laitoksen toimesta työtä, 8 tuntia päivässä, 300 euroa kuussa!
Arvatkaa meninkö? Tuo on jo käsittämätöntä ehdotusta, ei kukaan idiootti tee täyttä päivää 300 kuukausipalkalla!
Tuo on mun mielestä jo laitonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254407
- 1012195
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971480Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041098- 501019
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo11989Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193974