ehk.renkaan asettaminen

rengas puolitiessä

elikkäs, vaihdoin juuri tuohon ehkäisyrenkaaseen, ja kaipaisin kokemuksia ja neuvoja käyttäjiltä, kun törmäsin yllättävään ongelmaan, eli en saa asetettua tuota rengasta tarpeeksi syvälle. ainakaan omasta mielestäni se ei mene tarpeeksi syvälle.
Kun puristan sen sormien väliin ja yritän laittaa rengasta sisääni, niin eihän nuo sormet kovin syvälle siinä asennossa mene. ja kun sitten alan sitä mukamas yhdellä sormella sinne tunkemaan, niin rengas pongahtaa takaisin normaali-muotoonsa ja jää tuohon välille. en vaan saa sitä enää sitten tungettua sinne loppuun asti :(
tuo rengas siis jää niinkin alas että ei tarvi kuin sormenpää tunkea sisään ja tunnen jo sen renkaan.
seksiä en ole vielä sen kanssa kokeillu mutta voin hyvin kuvitella että ei se rengas kyllä sisällä tule pysymään josse nyt jo on noin tuossa "suuaukolla".
ois mahtavaa, jos saisin neuvoja ja tietoa teiltä, jotka on törmänny samaan ongelmaan tai vaan tietää tästä enemmän. kiitos jo etukäteen!

5

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aölksdfffjdkfalskdfj

      Ootko kokeillut pistää rengasta eri asinnoissa. Emättimen pitäisi tavallaan olla kuin pullon muotoinen, että se on hiukan laajempi kohdun päästä. Sun pitäisi saada se rengas menemään ainakin sen luun taakse. Mulla oli sama ongelma, mutta geishakuulien kanssa. Ne ei tietyissä asennoissa meinannutkaan mennä perille asti..

    • Jos rengas

      ei tunnu emättimessä ollessaan niin se on tarpeeksi syvällä. Itselläni rengas jäi kohdun nipukkaan jumiin ja se piti auttaa sormella nipukan ohi, jotta sai syvemmälle.

    • entinen käyttäjä

      Ei sitä nyt mitään tolkuttoman syvälle tartte saada. Tamppoonin tavalla, niin se riittää.
      Itellä tein niin, että laitoin renkaan toinen jalka esim. pytyn kannella. Puristin renkaan kahdella sormella (keski- ja peukalo) ja tuuppasin etusormella siinä vaiheessa vielä lisää, kun ei muut sormet enää menneet. Niin rengas ponnahti sopivaan kohtaan auki. Yleensä se vielä sitten "haki paikkaansa" sen verran, että sen sai aina onkia syvemmältä pois, kun se oli laittaessa jäänyt.

    • ..sahara.

      Omasta mielestäni sain asennettua renkaan aina tarpeeksi syvälle, mutta oishan sen voinu syvemmällekin laittaa. Aina se kuitenkin valui emättimen suulle, juuri niin kuin sanoit, että se oli alle 2 sentin syvyydessä. En sitä edes huomannut, eikä se sieltä olisi voinut tulla itsestään uloskaan, sen verran oli tiukka suuaukko. Väittäisin että aika monella se rengas jossain vaiheessa valuu alaspäin, joten kunhan se aluksi menee tarpeeksi syvälle, niin hyvä.

    • Jolta tilasit renkaan, osaa varmasti auttaa. Ole yhteydessä häneen ja selitä tilanne. Mutta jos se ei renkaalla onnistu niin siirry vaikka puikkoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe