Zeus 100% totta!!!

sayonorahullux

Eilinen päivä minun rukoilixi Zeukselta että han nostaisi aurinko ylös aamulla. Ja katso ! Tuolla se paistaa! Halleluujax Zeus on totta!

9

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boulé

Esim. rukoilin voittavani ässäarvalla 500 €, ja juuri sen summan minä esiin raaputin! Kerran olin nälissäni, ja kun rukoilin Jumalaa, lahjoitti tuntematon minulle pizzan, koska hänelle tuli "selittämätön tarve" tehdä niin. Esimerkkejä olisi satoja muitakin. Sinäkin voit saada vastauksia rukouksiin, jos hoidat kuntoon välisi todellisen elävän Jumalan kanssa.

• rukoilin...

lottovoittoa jumalalta... se vastas mulle: "Tuu nyt edes sen verran vastaan, että veisit sen kupongin kiskalle."

• queer muttei homo
        rukoilin... kirjoitti:

lottovoittoa jumalalta... se vastas mulle: "Tuu nyt edes sen verran vastaan, että veisit sen kupongin kiskalle."

Repesin.

• Kun sinulla näyttää tuo rukoileminen olevan hanskassa, niin sittenhän sinä voit lopettaa sodat, nälänhädät ja monet muut todelliset ongelmat.

Vai etkö halua tehdä niin? Vai eikö jumalasi halua tai pysty?

Vai olisiko sittenkin vain niin, että rukoilet paljon ja joskus sattuma korjaa satoa? Kumman yksilökohtaisia ja tavallisenoloisia sattumuksia sinulle on sattunut. Sellaisia, joita tapahtuu muutenkin.

Hmmm...

• vain tapahtuvat!
        Phoebus kirjoitti:

Kun sinulla näyttää tuo rukoileminen olevan hanskassa, niin sittenhän sinä voit lopettaa sodat, nälänhädät ja monet muut todelliset ongelmat.

Vai olisiko sittenkin vain niin, että rukoilet paljon ja joskus sattuma korjaa satoa? Kumman yksilökohtaisia ja tavallisenoloisia sattumuksia sinulle on sattunut. Sellaisia, joita tapahtuu muutenkin.

Hmmm...

Jotkin asiat vain tapahtuvat. Esim. sodat ovat välttämättömiä, sillä muutenhan mitään yliluonnollista pelastusta ei tarvittaisi, eikä ajatus tuonpuoleisesta Taivasten valtakunnasta olisi mielekäs.

• Herttainen Hertta
        Phoebus kirjoitti:

Kun sinulla näyttää tuo rukoileminen olevan hanskassa, niin sittenhän sinä voit lopettaa sodat, nälänhädät ja monet muut todelliset ongelmat.

Hmmm...

Epikuros sen jo hiffasi ajat sitten (341–270 eaa): Jos Jumala on kaikkivoipa, hän päättää olla puuttumatta kärsimykseen maan päällä ja on siis julma tai välinpitämätön. Tai sitten ei ole kaikkivoipa. Tai sitten ei ole olemassa.

Tästä ovat uskikset sitten yrittäneet jotenkin kiemurrella pois siinä koskaan onnistumatta. Saa nähdä yrittääkö joku palstan vakiouskis vielä vastata.

• Rompix

Hih. Mäki yritin siirtää vuorta rukoilemalla. Ei siinä mitään, homma lähti ihan hyvin liikkeelle. Operaatio oli kuitenkin pakko keskeyttää, kun uutisissa kerrottiin maanjäristyksen aiheuttamista tuhoista. Rukoillessa tulee muistaa aina vastuunsa.

• syntyi

Taiteen ja sodan jumalatar Pallas Athene.
      Eli Mars.

• X to the Z

Mythology fail.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      527
      1678
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      83
      811
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      656
    8. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      647
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      63
      567
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      523
    Aihe