Tein ilmoituksen ja perustelin sen pitkähköllä kirjoituksella.
Ja tein linkkejä häneen. Kai ylläpitokin näki, missä mennään.
Tällä kertaa puolustin myös Rainman-64 nimimerkkiä, Mylliksen
muun suoltamisen lisäksi.
Jos Myllis kostoksi minut poistaa, aivan sama. Onhan minulla nimikirjaimet.
Ei tarvitse kiittää, mutta yritetään pysyä lähes asiassa kun kerran kirjoitellaan.
Minä "poistin" Seppo Mylliksen!
14
397
Vastaukset
- myllärikirkko
haista paska.
- Hyvää ajatellen;)))
sisäistänyt itselleen oliko hyvä vai huono asia että banni tuli;)))
Hän kilvoittelee kahden vaiheilla sisäisen kaksijakoisen persoonansa kanssa.
- kyllästynyt puskaan
mutta ei tunnu auttavan noihin spämmeihin. Kyllä ylläpitoon on lähtenyt lukuisia pyyntöjä tuon häirikköspämmääjän poistamiseksi. Taitaa olla jo Suomi24:llakin materiaalia riittävästi syytteen nostamiseen häirinnästä ja spämmäämisestä.
- myös puskiin pahana.
ainoa mylliksen jauhanta zoomi, muuallakin se teutaroi. jotenkin tuo tampere-jyväskylä akseli
liittyy hyvikin läpi näkyvästi spämmäreihin? myös puskiin pahana. kirjoitti:
ainoa mylliksen jauhanta zoomi, muuallakin se teutaroi. jotenkin tuo tampere-jyväskylä akseli
liittyy hyvikin läpi näkyvästi spämmäreihin?minulla ei ole tampereen kanssa mitään tekemistä. hulluja olette kaikki!
- Kyllästynyt.
myös puskiin pahana. kirjoitti:
liittyy hyvikin läpi näkyvästi spämmäreihin?uhkailijasta.
- nautiskelija hihassa
seppo_myllis_2.0 kirjoitti:
minulla ei ole tampereen kanssa mitään tekemistä. hulluja olette kaikki!
ei niin kun oot jyväskylästä. kyllä minä tiiän.asun sun naapurissa. ja nautin siitä.
- Vilma.
jos ei tykkää tyypistä---niin poistetaan rofiili
hulluja ootte koko poppoo- että se kalikka...
tunnet nää asiat paremmin ku moni.
- ???
että se kalikka... kirjoitti:
tunnet nää asiat paremmin ku moni.
se oletkin sinä...se salahäirikkö
puskasta tunnut tietävän tuonkin...jo sun nimi kertoo että kalahti
hehheh!
- hoh hoh hoo
sonta läjä demon nikkiki poistettu
- seppo lobstersson
hoho hoho. ite oon kovassa lääkityksessä.no nii oonki. ja nälkäinen kuin känninen eskimo,
esikatselija
Seppo Lobstersson palasin lomalta,kävin kesyttämässä frank zappaa.
- Anonyymi
Kunnia Myllikselle!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822