Hammasimplantista

puuttuvat hampaat

Olen aikeissa mennä Tallinnaan implanttiremonttiin, onko kenekkäkän kokemusta Citymed hammasklinikasta, hammaslääkäristä Meeme möttus.

8

1962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l

laitatin suomessa etuhampaan 2 vuotta sitten.kyllä siinä ainakin 6 kertaa joutui käymään.valmistus röntken ja hammaslääkäri siaitsi eri osoiteissa lasku oli yhteensä 2000 euroa

• Torahammas

Viime kesänä lohkesi vuosikymmeniä kuollut toinen etuhammas. Jouluksi mulle vasta on luvattu vihdoin ja viimein uusi lopullinen hammas. Monta, monta vaihetta olen käynyt läpi, ennen kuin olen näin pitkälle. Varaudu siis moniin, moniin reissuihin, jos enemmänkin kalustoa uusitaan. Kuulemma tulos on parempi,jos ei hosuta.

• meememöttuksenkeycusto

Aivan perseestä, hutiloi ei osaa edes perusasioita. Mitä voit olettaa että virossa edes oltaisiin samalla aaltopituudella.

• Jup

Hutiloiva hammaslääkäri. Ei kannata mennä. Pestyt varmasti

• Katso_päiväystä
        Jup kirjoitti:

Hutiloiva hammaslääkäri. Ei kannata mennä. Pestyt varmasti

Eiköhän aloittaja ole hoitanut homman jo silloin runsas seitsemän vuotta sitten.

• Aspirantti

Oma kokemukseni ko. lääkäristä ja CityMed-klinikasta on surkea. Aikaisemmat työt, mm. kruunu n. 5 vuotta sitten tehtiin hyvin (oli eri lääkäri), mutta nyt iski epäonni. Omistaja vaihtunut 2011.

Ko. lääkäri teki työnsä täysin epäkelvosti. Syksyllä 2017 laitettu kruunu (luvattiin vuoden takuu) irtosi nyt keväällä 2017. Ko. lääkäri laittoi sen uudelleen toukokussa 2018 ja lupasi vuoden takuun.
      Kruunu irtosi 4 tunnin kuluttua ruokaillessani laivalla.
      Ko.- lääkäri teki työnsä alun alkaen hutiloiden - pohjusti hampaan heikkosti. Kruunuun tehtiin vain n. 2 mm. syvä syvennys - lääkäri myönsi itse virheen, sanoi, että syvennys pitäisi olla vähintään 5 mm. syvä - siis "reikä" kruunussa, johon vanha hammas istutetaan.
      Minulla on myös Suomessa laitettu 1 kruunu, joka on kestänyt hyvin liki 20 vuotta

Korjauksen yhteydessä ko. lääkäri rakensi (hyvin kiireesti) paremman pohjan, "piikin" hampaan juureen, mutta eihän se toimi, koska kruunussa ei ole paikkaa tuolle "piikille".
      Tuo kruunu ei olisi kestänyt koskaan.
      Olen ollut yhteydessä johtajaan, joka on työn tehneen veli. Pelkää kiertelyä, ei aikomustakaan korvata. En ole saanut heidän kantaa asiaan.

Kiertäisin kaukaa osoitteen Narvantie 59, jossa ko. hammasklinikka sijaitsee.

• Aspirantti

Lisäys yllä olevaan mielipiteeseeni (kyllä olen kovasti pettynyt CityMed-klinikan toimintaan ja Meeme Möttusin ammattiatitoon).
        Kannattaa googlettaa myös nimellä Mehis Möttus. Eestinkiellisistä lehtiartikkeleista käy ilmi (en osaa hyvin eestiä, mutta ajatuksen ymmärsin), että suomalainen hammaslääkäri on myynyt ko. yrityksen Mehis ja Meeme Möttusille. Artikkelista olin ymmärtävinäni, että kauppahinnan maksaminen ei oikein veljeksiä kiinnostanut ja asiaa on puitu oikeudessa.

Jokainen tottakai valitsee paikan, missä hoidattaan hampaansa. Jos kokemukset CityMedistä ovat hyviä, asia osaltasi OK. Kuten jo kerroin, itselle tuli paha pettymys - ei vain rahan menettämisestä, vaan Meeme Möttusin heikosta ammattitaidosta ja siitä, että ko. yrityksen johtaja piiloitui täysin, kun ehdotin heille korvaamismahdollisuudesta/velvollisuudesta täysin epäonnistuneesta hammaskruunutyöstä.

Yritän vain viestiä, ettei teille käy samoin. Itse ehkä hoidatan edelleen hampaita Virossa, mutta nyt minulla on hyviä vinkkejä lääkäreistä, jotka ovat olleet pitkään luotettavia suomalaisten pisneskumppaneita.

Hyvää onnea ja olkaa tarkkana. Juuri lääkärin taito on tärkeä. Toki hyvä ja rehellinen yrittäjä ei ota listoilleen heikkotaitoista hammaslääkäriä. Mutta tässä tapauksessa ko. lääkäri on johtajan veli ja siten auktoriteetti eikä kukaan uskalla kritisoida. Vaikea tilanne kaikkiaan ja me potilaat kärsimme..

• Pitäkööntunarinsa

Virolaiset ei tiedä rtg kuvista mitään.sentason hammaslääkäri on vähemmän kuin auton asentaja Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      416
      6849
    2. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      105
      4465
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      92
      4362
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      52
      3717
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      168
      3682
    6. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      138
      3681
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      248
      3579
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      41
      3143
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      15
      3106
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      117
      2869
    Aihe