kannatan teitä eroamaan Ev. lut kirkosta,jotka pidätte miehen ja naisen avioliittoa miehen ja naisen välisenä liittona. Jo nyt ollaan asemoitu kirkko tilanteeseen missä sukupuolineutraali avioliitto termi on jo arkipäivää...siis kannattaako pitää pystyssä laitosta,joka ei enää ole enää kristillinen kirkko. Tuo seurakuntavaaleihin odottaminen on vain pelkkää itsensä hämäämistä että jotenkin voi vaikuttaa kirkon valitsemaan suuntaan...ollaan menossa niin pahasti jo päin perkeleen viitoittamaa tietä ettei siltä tieltä ole paluuta.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/660-kirkko-antaa-parisuhdeneuvontaa-homo-ja-lesbopareille
erotkaa kirkosta
11
359
Vastaukset
- Herännyt ja eronnut
Kiitos kannatuksesta! Itse heräsin jo lapsena siihen, että kristinusko jumalineen ja pyhine henkineen on erittäin todennäköisesti lorua. Täysi-ikäiseksi sain odottaa, sillä uskonnonvapaus ei Suomessa tarkoita vapautta uskonnoista, mutta 18 v. ja kipin kapin seurakuntani toimistoon ja morjens!
Joitakin syitä, miksi itse kannatan eroamista:
- Pronssikautiseen mytologiaan perustuva homovihan lietsominen
- Pronssikautiseen mytologiaan perustuva työsyrjintä sukupuolen perusteella
- Pronssikautiseen mytologiaan perustuvat "lupaukset" ikuisesta elämästä
- Kaikesta tästä pitäisi vielä maksaa.
Itse olen myös sitä mieltä, että kirkosta eroaminen netin kautta on aika laiskaa. Tyylikkämpää on mennä suoraan kirkon toimistoon ja sanoa, että sadut riittivät, kiitos ja hyvästi.- apostoli Paavali
porttokirkosta jo marraskuussa 1978. Peruste: Seurakuntapuhtaus. Eli kirkko, jota jumalattomat hallitsee ja johon kaikki synnin saastat kuuluvat, ei ole Jumalan tarkoittama Uuden Liiton seurakunta.
Esimerkin jumalattomasta yhteiskunnasta löydät tuolta itärajan takaa; ja jumalaton Suomi on menossa kiihtyvllä vauhdilla samaan. - **
apostoli Paavali kirjoitti:
porttokirkosta jo marraskuussa 1978. Peruste: Seurakuntapuhtaus. Eli kirkko, jota jumalattomat hallitsee ja johon kaikki synnin saastat kuuluvat, ei ole Jumalan tarkoittama Uuden Liiton seurakunta.
Esimerkin jumalattomasta yhteiskunnasta löydät tuolta itärajan takaa; ja jumalaton Suomi on menossa kiihtyvllä vauhdilla samaan.Suomi on vapaa maa ja rajat ovat avoinna. Tervemenoa "pyhään" maahan!
- Rankaisija
** kirjoitti:
Suomi on vapaa maa ja rajat ovat avoinna. Tervemenoa "pyhään" maahan!
Ehkä Suomi kuitenkin kastetaan vielä uudestaan oikeaan, puhdistettuun uskoon - vaikka tulella ja miekalla, jos se Jumalan tahto on.
- Miekka Tulinen
Rankaisija kirjoitti:
Ehkä Suomi kuitenkin kastetaan vielä uudestaan oikeaan, puhdistettuun uskoon - vaikka tulella ja miekalla, jos se Jumalan tahto on.
Mutta montako pakanaa sinä henkilökohtaisesti olisit valmis kastamaan tulella ja miekalla?
- Rankaisija
Miekka Tulinen kirjoitti:
Mutta montako pakanaa sinä henkilökohtaisesti olisit valmis kastamaan tulella ja miekalla?
Mutta Jumalan mies olen, ja siksi näkisin ilolla jonkun vallan tekevän tästä pakanuuteen ja jumalattomuuteen vaipuneesta maasta jälleen Kristuksen sanoman ja Jumalan lain alaisen valtakunnan. Kunpa löytyisi lujatahtoinen mahti joka kurittaisi kansaa joka on hylännyt esi-isiensä uskon. Kirkosta ei enää vuosikymmeniin ole ollut kurinpitäjäksi. Ja nyttemmin se on mennyt suorastaan Vihollisen asialle.
- Nyt on piru irti!
Rankaisija kirjoitti:
Mutta Jumalan mies olen, ja siksi näkisin ilolla jonkun vallan tekevän tästä pakanuuteen ja jumalattomuuteen vaipuneesta maasta jälleen Kristuksen sanoman ja Jumalan lain alaisen valtakunnan. Kunpa löytyisi lujatahtoinen mahti joka kurittaisi kansaa joka on hylännyt esi-isiensä uskon. Kirkosta ei enää vuosikymmeniin ole ollut kurinpitäjäksi. Ja nyttemmin se on mennyt suorastaan Vihollisen asialle.
että historia toistaa itseään! Voimme siis luottaa siihen, että ristiretket alkavat uudestaan vaikkapa tuolta Brysselin suunnalta. Voi tulla piispa Henrikkikin ja tietenkin Lalli kirveineen, joten jännitysnäytelmiä on tulossa.
- mikä niistä?
Rankaisija kirjoitti:
"Kunpa löytyisi lujatahtoinen mahti joka kurittaisi kansaa joka on hylännyt esi-isiensä uskon."
Jotenkin tuntuu siltä että viittaat kristinuskoon. Mutta jos oikein kunnolla ruvetaan esi-isien uskoa etsimään, löytyy taatusti jotakin ihan muuta. Kristinuskohan ei ole kuin pari tuhatta vuotta vanha juttu.
- Arvo.
Lähdenkin tästä äänestämään, kun S-Marketissa on tuo ennakkoäänestys.
PS. En halua samaistua pakanakansaan.- juupas_eipäs
Ise en tarvitse uskonasioissa trokaria välissä - minulla on suora yhteys.
- uskonnoton
juupas_eipäs kirjoitti:
Ise en tarvitse uskonasioissa trokaria välissä - minulla on suora yhteys.
Erosin jo aikoja sitten, en ymmärrä miksi ihmisten tekemää jumalaa pitäisi palvoa ja vielä
ihmisten tekemässä laitoksessa.
Uskonto tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet painostamiseen, toisten hyväksikäyttöön,
henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan ja syrjintään. Kaikenkaikkiaan kuvottava keksintö joka
vallankäytön välineenä perustuu pelkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995