siis aivan katastrofaalinen

§ viranhaltija

Olen lähes luhistumisen partaalla työuupumuksen takia. Ilman hypnoterapiaa käyttävää terapeuttia en jaksaisi. Hänen hoitokäsittelynsä jälkeen pystyn kuitenkin nukkumaan yöt rauhallisesti.

Heidän toimintaohjeensa lienevät yksilöllisiä. Minun pitää pitää työn välissä 5 min. mittainen tauko siinä vaiheessa kun henkinen taittuminen tuntuu olevan lähellä.
Joku juju tässä selvästi on. Iltapäivällä kaikki työtaakka alkoi kaatua liikaa päälle. Huilasin hetken työpöydän ääressä. Pian tunsin oloni paremmaksi.

Näitä loppuunpalamisoireita tulee myös vapaa-aikana. Nykyään ei kuitenkaan koskaan enää nukahtamisen jälkeen. Huusin unissani, niin että vaimo joutui aina herättämään.
Ansaitsemme riittävästi, niin että yksityisen terapeutin taksat eivät kaada talouttamme. Vasta joulukkuussa pääsen pitemmälle lomalle.

1

709

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoinen mieli

oletko niin tärkeä työelämälle ettet voisi jäädä sairaslomalle ..vuorotteluvapaalle yms...miksi yrität tuossa kunnossa tehdä töitä? teetkö oikeita päätöksiä tuossa kunnossa?...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1008
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      876
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      75
      720
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      631
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe