Panadol Hot

koirakissa

Ostin Panadol Hotia kuumeeseen ja kurkkukipuun ja petyin täysin. Onko joku joskus juonut tuota? Makuhan on aivan karsea. En tiedä johtuuko se tuosta mustaherukka-mentoli -yhdistelmästä vai mistä.

Mutta katselin vielä tuoteselostettakin ja paljastui että jauheessa on kolmea atsoväriainetta, jotka kaikki ovat terveydelle haitallisia ja monessa maassa kiellettyjä. Tässä tietoa aineista:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sunset_Yellow_FCF
http://en.wikipedia.org/wiki/Amaranth_(dye)
http://en.wikipedia.org/wiki/Brilliant_Black_BN

Ja noita lisätään vain että juoma olisi hienon väristä. Miksi tällaista edes myydään?

4

5653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vh

Satuing googlaileen flunssaisena Panadol Hotista kun sitä tässä juon ja satuin tälle sivulle. koirakissan kannattaa opetella lukemaan noita wikipedian sivuja. _voi_ aiheuttaa allergisia reaktioita tuo ylimmäinen. Viimeistä taas ei suositella ilmeisesti ADHD lapsille..

• Karmean makuista

Olen joskus erehtynyt ostamaan tuota Panadol Hot'ia kun en voi käyttää muuta kuin parasetamolia. Todellakin karsean makuista, taitaa perustua vanhankansan mieleipiteeseen että vain pahanmakuinen lääke parantaa.

Nykyisin otan kuumeeseen ja flunssan oireisiin tavallista Panadolia ja vaikkapa appelssiinituoremehua. Minulla ei ainakaan kuuman juominen auta yhtään mitään ja jos sitä haluaa, voi ostaa kaupasta pelkkää mustaviinimarjamehua ja tehdä siitä itse haluamnsa kuuman juoman Panadolpillerin kaveriksi.

• PharmacyX

Yleensä en suosittele kenellekään Panadol Hottia atsovärien takia (varsinaan jos asiakas on astmaatikko tai atoopikko). Para Hot on parempi, sillä se ei sisällä atsovärejä vaan luonnollista punajuuriväriä. Aspartaamia toki sisältää.... (oma juttunsa)

Oikeasti ottakaa parasetamoli tablettina ja juokaa vaikka kuumaa mustaherukkamehua!

Ja kipulääke tulee ottaa tyhjään vatsaan ennen ruokailua, jos toivoo nopeaa vaikutusta. Näin myös vältyt ylävatsaoireilta (koskee varsinkin tulehduskipulääkkeitä) Tämä johtuu siitä, että ruoka hidastaa vatsan sisällön pääsyä pohjukkaissuoleen, josta lääkeaineet pääasiassa imeytyvät.

t.farmaseutti

• Hyiolkoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe