Piispa Mikko Heikko tuntuu ottaneen kirkon johdon itselleen ohittaen arkkipiispan ja muut demokraattisesti valitut kirkon elimet.
Ensin hän sanoo kirkon irtisanoutuneen Räsäsen pakolais-lausunnosta ja nyt hän sanoo kirkon tekevän tutkimuksen eroista.
Lisäksi Heikka sanoo:
"Pitää olla yhteinen näkemys siitä, kuka reagoi asioihin ja kuka johtaa, Heikka sanoo"
Ja on ottanutkin johdon itselleen.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/10/kirkko_tutkituttaa_eroaallon_2102830.html
Heikka johtaa kirkkoa?
2
90
Vastaukset
- häirikköuskis
kirkon johto Heikan käsissä , mitenkään arvostelematta Mäkistä , joka heti joutui keskelle mylläkkää jossa riittää tuumimista .
Heikka sanoo , että vaikenemisen aika on ohi kirkossa , ja tähän mielelläni vastaan , että nii onkii. Liian kauan on hyssytelty ja näin edistetty ääriryhmien mahdollisuuksia syrjiä ja herättää vihaa seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Minä ihmettelin ihan samaa asiaa, kun luin sen uutisista. Onko Heikka vain niin oma-aloitteinen ja aktiivinen luonnostaan, vai onko hän saanut piispainkokoukselta tms. taholta valtuutuksen puhua koko kirkon nimissä? Hyvin erikoista, että Heikka toimii nykyään kirkon puhemiehenä arkkipiispan sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372