Historiaa

Yksi syy miksi Suomi aikoinaan joutui Ruotsin vallan alle oli sellainen, että me emme hyväksyneet kristinuskoa, ja tästä suivaantuneena paavi lahjoitti meidät Ruotsille.

Tätä sietämätöntä (ja kaksikielistä) ajanjaksoa kesti siihen saakka kunnes eräs ranskalainen pikkumies halusi valloittaa maailman. Tämän hieman epärealistisen hankkeen seurauksena jouduimme Venäjän alaisuuteen (liittyy Ranskan vastaisen kauppasaartoon, johon Ruotsi ei olisi suostunut)

Nyt tilanne oli melkein mahdoton, mutta onneksi itänaapurin marttyyrit (kommunistit) kaatoivat maansa sortoa harrastavan hallituksen ja tunnustivat Suomen itsenäisyyden.

Eli vuonna 1917 Suomi oli vihdoin ja viimein suveneeri valtio, joten enää ei tarvinnut nöyristellä koppavien svedujen ja muiden ulkomaalaisten edessä...

http://www.youtube.com/watch?v=ah9cFtXERdg&feature=related


"Suomen Kokoomus-puolue yritti tosin vielä näihin aikoihin kaupata meidät Saksalle, mutta eivät ilmeisesti huolineet"


MarttyyriMallari-TTt

18

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinii

      venänjänkieli on kivemman kuulosta kuin ruotsi.

      • :DDD

        .


    • miesmuisti

      Kerro taas siitä Normandian maihinnoususta, kuinka se olisi kuulunut oikeaoppisesti suorittaa.

      • milloin olen kirjoittanut mitään mikä liittyisi Normandian maihinnousuun?

        "Valaise vähän"

        MarttyyriMallari-TTt


      • miesmuisti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        milloin olen kirjoittanut mitään mikä liittyisi Normandian maihinnousuun?

        "Valaise vähän"

        MarttyyriMallari-TTt

        Et kai halua minun etsivän tuota viestiä, rakkaani?


      • miesmuisti kirjoitti:

        Et kai halua minun etsivän tuota viestiä, rakkaani?

        vaikka etsiäkin.

        "Kiinnostasi nähdä se"

        MarttyyriMallari-TTt


      • miesmuisti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaikka etsiäkin.

        "Kiinnostasi nähdä se"

        MarttyyriMallari-TTt

        päättänyt valvottaa minua, kultaseni.


      • miesmuisti
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vaikka etsiäkin.

        "Kiinnostasi nähdä se"

        MarttyyriMallari-TTt

        Saatoin muistaa väärin ja se Normandiasta puhunut olikin joku muu. Kerro joku iltasatu...


    • nfwekjnejnfkjwen

      Höpönassukka. Ei silloin ollut "meitä".

    • naunou

      Mikä helvetti on "suvereeni valtio"?


      (Naurua)

      • tarkoititko, että mikä on suvereeni valtio?

        "Se ón juuri sitä"

        MarttyyriMallari-TTt


      • anzzy§§
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tarkoititko, että mikä on suvereeni valtio?

        "Se ón juuri sitä"

        MarttyyriMallari-TTt

        Maltan Ritarit........vai mikäs sen oikea nimi onkaan? On valtio, jolla ei ole fyysisesti maata lainkaan.


      • naunou
        anzzy§§ kirjoitti:

        Maltan Ritarit........vai mikäs sen oikea nimi onkaan? On valtio, jolla ei ole fyysisesti maata lainkaan.

        Mulla tämä koru on kulkenut mukana kaulassa nuoresta herrasta tähän ammoiseen päivään asti.


    • anzzy§§

      Osana siihen kuului alue nimeltä Suomi, Varsinais-Suomi. Venäjän valtion perustivata kolme viikinkia Novgorodissa myöhemmin. Ensimmäistä kaupunkiakaan. Turkua ei ole koskaan virallisesti perustettu, vaan Ulvila on Suomen ensimmäinen kaupunki, jonka Ruotsi virallisesti perusti.

      Suomalaiset ovat risteytyneet eri kansojen ja heimojen kanssa ja suomalaisten geeneissäkin on havaittu suurempia eroja, kuin briteillä ja ranskalaisilla. Karjalassakin on intiaanejakin:DD

      Kuka täten voisi olla aito suomalainen?

      Helsinkgssä sama juttu. Sinne kerääntyneet kyröskoskelaisetkin kehuvat itseään _stadilaisiksi_:DDDDDDDDD

      • niin, mutta ovathan muutkin kansat jostain kotoisin eivätkä välttämättä sieltä missä nykyään asuvat.

        "Joten tasoissa ollaan"

        MarttyyriMallari-TTt


      • anzzy§§
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, mutta ovathan muutkin kansat jostain kotoisin eivätkä välttämättä sieltä missä nykyään asuvat.

        "Joten tasoissa ollaan"

        MarttyyriMallari-TTt

        .


    • niin?

      Miten helvetissä paavi on Suomen asioihin sotkeutunut?

      • anzzy§§

        kohdistuneeseen näennäislääketieteelliseen mollaamiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe