Olin kassalla ja asiakas maksoi kortilla ostoksensa. Silloin ei vielä maksupääte ollut kovin vanha tuttavuus. Kun se laite sitten tulosti kuitin, repäisin sen siitä ja reippaasti veivasin nimeni siihen alle... Samalla sitä tehdessäni tuntui kyllä hivenen oudolta ja kun sitten nostin katseeni kuitista asiakkaaseen, oli ilmeensä aika venähtänyt...
Tajusin sillä sekunnilla kyllä mitä tuli tehtyä ja kun olen tällainen reipas asiakaspalvelija niin heitin siihen vielä että meillä kun on tämä hyvä palvelu ettei tartte edes nimeänsä kirjoittaa itse, hehheh... samalla vedin fiksuna viivan nimikirjoitukseni päälle ja tälläsin kuitin rouvan eteen kynän kera. Eipä juurikaan nolottanut, ei. Kyllä sitä on toisinaan NIIN urpo... :)
Allekirjoitin asiakkaan puolesta kuitin...
Urpå myös...
0
568
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264523
- 1092292
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981513Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731436- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111069- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004