Miksi Ålannissa kenelläkään merkittävällä ruotsalaisella ei ole edes loma-asuntoa? Tukholma on siinä vähän matkan päässä mutta ei ole tainnut edes IKEAN perustaja Kamprad vierailla kyseisellä nuuskasaarella. Mistä tämä mahtaa johtua?
Miksi Ålannissa?
5
138
Vastaukset
Johtuisiko siitä, että Kampradilla ei ole kotiseutuoikeutta. Caroline af Ugglasilla on mökki kotikunnassani, en vain valitettavasti tiedä tarkkaa paikkaa,
- vituttaako åland?
Voisihan se edes vierailla siellä. Ei taida vaan.
hahaha mahtaa rasisteja vituttaa että miljardööri vierailee mieluummin teidän halveksimassa Savossa kuin siellä silakka kaupungissa. Kamprad on myös Haaparannassa vieraillut mutta ei Närpiössä.
Kaikista kovin pala teille svekoille on että tyyppi asuu mieluummin Sveitsissä kuin Ruotsissa. Kukapa häntä voi siitä moittia. vituttaako åland? kirjoitti:
Voisihan se edes vierailla siellä. Ei taida vaan.
hahaha mahtaa rasisteja vituttaa että miljardööri vierailee mieluummin teidän halveksimassa Savossa kuin siellä silakka kaupungissa. Kamprad on myös Haaparannassa vieraillut mutta ei Närpiössä.
Kaikista kovin pala teille svekoille on että tyyppi asuu mieluummin Sveitsissä kuin Ruotsissa. Kukapa häntä voi siitä moittia.No, minun tietääkseni, asia ei ole ketään täällä Ahvenanmaalla vaivannut (ei ole tullut mieleenkään). Ei svekoja (mitä ne sitten lienevätkin) tai ahvenanmaalaisia,
- asverdlov sunk
ahvennainen kirjoitti:
No, minun tietääkseni, asia ei ole ketään täällä Ahvenanmaalla vaivannut (ei ole tullut mieleenkään). Ei svekoja (mitä ne sitten lienevätkin) tai ahvenanmaalaisia,
Jos se vaivaa Närpeksessä niin kyllä myös Ålannissakin.
- Tomatpojkarna
asverdlov sunk kirjoitti:
Jos se vaivaa Närpeksessä niin kyllä myös Ålannissakin.
Me teelle Närpes perjeemme hyvin ilman IKEA ja Kamprad :D
Me nikkaråimme teelle åmat huånekalut paljån halvemmalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725