Kuinka olla hyvä kreationisti

10

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne osaa soveltaa sitä totuutta.... Se on sovellettua totuutta..

      • se on sitä ns. sumeaa logiikkaa, jolloin 1 voi olla myös 0, tai toisinpäin...


    • a

      puuhun jos se takaa minun sielulleni ikuisen elämän, vaikka sitten helvetissä. Jumalani, anna minulle voimaa vastustaa evolutionisteja, anna minulle voimaa valehdella sinun puolestasi. Anna minulle voimaa ummistaa kierot silmäni evoluution todisteilta. Anna minulle ja muille sinuun uskoville jonkinlainen toive siitä että sieluni on ikuinen.Teen mitä vain että saisin elää ikuisesti eikä madot söisi minua kuten ne syövät evoluutikoita. Aamen. Ps. pelasta ainakin minut, Möttöskästä ja Samiaisesta ei oo niin väliä!

      • Naapurin kissa

        Kunnon kreationistin pitää ainakin pystyä pettämään itseään huomaamatta sitä.


      • a.

        Anna minulle voimaa uskoa että sokea sattuma on älykäs ja taitava laborantti joka osasi valmistaa alkuliemen ja sitten siitä abiogeneesin kautta päämäärätietoisia ohjelmoituja jakautumiskykyisiä soluryppäitä jotka muodostivat kakki eliöt maan päälle.
        Tiedän kyllä että että älykkäimmätkään ihmislaborantit eivät ole päässeet lähellekään samaa, ja siksi kiitänkin siitä että minulla on niin vankka usko älyttömään sattumaan.

        Kiitän myös siitä että jaksan uskoa viherhiukkasen tuhansine samanaikaisine kemiallisine reaktioineen syntyneen sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta tuottamaan kaikelle eliömaailmalle sen ravinnon.

        Kiitän siitäkin että minulla on luja usko siihen että vailla vähäisintäkään tarkoitustaoleva evoluutio rakensi kemiallisista aineista koostuvista solumöykyistä sattumalta möhkäleen joka synnytti ensimmäisen ajatuksen, ja jaksoi pinnistellä rakentaakseen lopulta ihmisaivot joiden kapasiteetista kykenen elämäni aikana käyttämään vain muutaman prosentin.

        Kiitän siitä uskomattoman ylivoimainen, suorastaan jumalallisen ylivoimaisen taitava ja älykäs ja toimiva sattuma on olemassa, sillä ilman sitä ei olisi olemassa minuakaan.


      • a.
        Naapurin kissa kirjoitti:

        Kunnon kreationistin pitää ainakin pystyä pettämään itseään huomaamatta sitä.

        miten?


      • a. kirjoitti:

        Anna minulle voimaa uskoa että sokea sattuma on älykäs ja taitava laborantti joka osasi valmistaa alkuliemen ja sitten siitä abiogeneesin kautta päämäärätietoisia ohjelmoituja jakautumiskykyisiä soluryppäitä jotka muodostivat kakki eliöt maan päälle.
        Tiedän kyllä että että älykkäimmätkään ihmislaborantit eivät ole päässeet lähellekään samaa, ja siksi kiitänkin siitä että minulla on niin vankka usko älyttömään sattumaan.

        Kiitän myös siitä että jaksan uskoa viherhiukkasen tuhansine samanaikaisine kemiallisine reaktioineen syntyneen sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta tuottamaan kaikelle eliömaailmalle sen ravinnon.

        Kiitän siitäkin että minulla on luja usko siihen että vailla vähäisintäkään tarkoitustaoleva evoluutio rakensi kemiallisista aineista koostuvista solumöykyistä sattumalta möhkäleen joka synnytti ensimmäisen ajatuksen, ja jaksoi pinnistellä rakentaakseen lopulta ihmisaivot joiden kapasiteetista kykenen elämäni aikana käyttämään vain muutaman prosentin.

        Kiitän siitä uskomattoman ylivoimainen, suorastaan jumalallisen ylivoimaisen taitava ja älykäs ja toimiva sattuma on olemassa, sillä ilman sitä ei olisi olemassa minuakaan.

        Puhut sattumasta vaikkei evoluutio ole alkuunkaan satunnaista, kenties ei lainkaan. Kysehän on luonnonvalinnan ohjaamasta ja täysin luonnonlakien alaisesta prosessista. Ja vai että päämäärätietoisia... on lapsellinen harhakuvitelma, että evoluutio tähtäisi johonkin tiettyyn tulokseen kuten sinuun itseesi. Kaikki kehitys on tulosta luonnollisista prosesseista, tiettyjen lainalaisuuksien mukaan toimivista ilmiöistä. Ja noihin prosesseihin ja ilmiöihin ei liity minkäänlaista havaittua suunnitelmallisuutta eikä tavoitteellisuutta, mutta tiettyjen ympäristön lainalaisuuksien mukaista logiikkaa kyllä - ja siksi kyse ei ole satunnaisesta prosessista.


      • a. kirjoitti:

        miten?

        Esimerkiksi uskomalla vedenpaisumukseen vaikka siitä ei ole missään nähtävissä minkäänlaisia todisteita.


    • a.

      Jahas, taisi illulle jäädä tästä ketjusta trauma, kun piti sivunikillä tempaista tämä uudelleen tapetille.

      Tuo teko a. tuossa yllä muuten muistuttaa vahvasti argumentoinnin puolesta Apoa.

      Arvasinko oikein? Apo? Puhu nyt tämän yhden kerran totta. Sitten saat taas jatkaa valehtemistasi.

      • kretarded

        Et ole vielä vastannut vastineeseeni ketjussa ""Kulttuurivallankumoukseen" on syynsä". Ihan turha röyhistellä täällä - etelä-pohjalaista itsetuntovammaista - rintaa, kun toisaalla lakaisee kinkkiset asiat maton alle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe