Kuinka olla hyvä kreationisti

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne osaa soveltaa sitä totuutta.... Se on sovellettua totuutta..

• se on sitä ns. sumeaa logiikkaa, jolloin 1 voi olla myös 0, tai toisinpäin...

• a

puuhun jos se takaa minun sielulleni ikuisen elämän, vaikka sitten helvetissä. Jumalani, anna minulle voimaa vastustaa evolutionisteja, anna minulle voimaa valehdella sinun puolestasi. Anna minulle voimaa ummistaa kierot silmäni evoluution todisteilta. Anna minulle ja muille sinuun uskoville jonkinlainen toive siitä että sieluni on ikuinen.Teen mitä vain että saisin elää ikuisesti eikä madot söisi minua kuten ne syövät evoluutikoita. Aamen. Ps. pelasta ainakin minut, Möttöskästä ja Samiaisesta ei oo niin väliä!

• Naapurin kissa

Kunnon kreationistin pitää ainakin pystyä pettämään itseään huomaamatta sitä.

• a.

Anna minulle voimaa uskoa että sokea sattuma on älykäs ja taitava laborantti joka osasi valmistaa alkuliemen ja sitten siitä abiogeneesin kautta päämäärätietoisia ohjelmoituja jakautumiskykyisiä soluryppäitä jotka muodostivat kakki eliöt maan päälle.
        Tiedän kyllä että että älykkäimmätkään ihmislaborantit eivät ole päässeet lähellekään samaa, ja siksi kiitänkin siitä että minulla on niin vankka usko älyttömään sattumaan.

Kiitän myös siitä että jaksan uskoa viherhiukkasen tuhansine samanaikaisine kemiallisine reaktioineen syntyneen sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta tuottamaan kaikelle eliömaailmalle sen ravinnon.

Kiitän siitäkin että minulla on luja usko siihen että vailla vähäisintäkään tarkoitustaoleva evoluutio rakensi kemiallisista aineista koostuvista solumöykyistä sattumalta möhkäleen joka synnytti ensimmäisen ajatuksen, ja jaksoi pinnistellä rakentaakseen lopulta ihmisaivot joiden kapasiteetista kykenen elämäni aikana käyttämään vain muutaman prosentin.

Kiitän siitä uskomattoman ylivoimainen, suorastaan jumalallisen ylivoimaisen taitava ja älykäs ja toimiva sattuma on olemassa, sillä ilman sitä ei olisi olemassa minuakaan.

• a.
        Naapurin kissa kirjoitti:

Kunnon kreationistin pitää ainakin pystyä pettämään itseään huomaamatta sitä.

miten?

• a. kirjoitti:

Anna minulle voimaa uskoa että sokea sattuma on älykäs ja taitava laborantti joka osasi valmistaa alkuliemen ja sitten siitä abiogeneesin kautta päämäärätietoisia ohjelmoituja jakautumiskykyisiä soluryppäitä jotka muodostivat kakki eliöt maan päälle.
        Tiedän kyllä että että älykkäimmätkään ihmislaborantit eivät ole päässeet lähellekään samaa, ja siksi kiitänkin siitä että minulla on niin vankka usko älyttömään sattumaan.

Kiitän myös siitä että jaksan uskoa viherhiukkasen tuhansine samanaikaisine kemiallisine reaktioineen syntyneen sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta tuottamaan kaikelle eliömaailmalle sen ravinnon.

Kiitän siitäkin että minulla on luja usko siihen että vailla vähäisintäkään tarkoitustaoleva evoluutio rakensi kemiallisista aineista koostuvista solumöykyistä sattumalta möhkäleen joka synnytti ensimmäisen ajatuksen, ja jaksoi pinnistellä rakentaakseen lopulta ihmisaivot joiden kapasiteetista kykenen elämäni aikana käyttämään vain muutaman prosentin.

Kiitän siitä uskomattoman ylivoimainen, suorastaan jumalallisen ylivoimaisen taitava ja älykäs ja toimiva sattuma on olemassa, sillä ilman sitä ei olisi olemassa minuakaan.

Puhut sattumasta vaikkei evoluutio ole alkuunkaan satunnaista, kenties ei lainkaan. Kysehän on luonnonvalinnan ohjaamasta ja täysin luonnonlakien alaisesta prosessista. Ja vai että päämäärätietoisia... on lapsellinen harhakuvitelma, että evoluutio tähtäisi johonkin tiettyyn tulokseen kuten sinuun itseesi. Kaikki kehitys on tulosta luonnollisista prosesseista, tiettyjen lainalaisuuksien mukaan toimivista ilmiöistä. Ja noihin prosesseihin ja ilmiöihin ei liity minkäänlaista havaittua suunnitelmallisuutta eikä tavoitteellisuutta, mutta tiettyjen ympäristön lainalaisuuksien mukaista logiikkaa kyllä - ja siksi kyse ei ole satunnaisesta prosessista.

• a. kirjoitti:

miten?

Esimerkiksi uskomalla vedenpaisumukseen vaikka siitä ei ole missään nähtävissä minkäänlaisia todisteita.

• a.

Jahas, taisi illulle jäädä tästä ketjusta trauma, kun piti sivunikillä tempaista tämä uudelleen tapetille.

Tuo teko a. tuossa yllä muuten muistuttaa vahvasti argumentoinnin puolesta Apoa.

Arvasinko oikein? Apo? Puhu nyt tämän yhden kerran totta. Sitten saat taas jatkaa valehtemistasi.

• kretarded

Et ole vielä vastannut vastineeseeni ketjussa ""Kulttuurivallankumoukseen" on syynsä". Ihan turha röyhistellä täällä - etelä-pohjalaista itsetuntovammaista - rintaa, kun toisaalla lakaisee kinkkiset asiat maton alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      594
      2341
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1862
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1700
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1306
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      64
      1257
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      19
      927
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe