Kuinka olla hyvä kreationisti

Tässä ytimekäs perusohjeistus kaikille teille patologisille väärässäolijoille, siis juuri sinulle kreationisti:

http://www.youtube.com/watch?v=Viw7MpXU4GU

Kuuntele tarkasti tai painu helvettiin!

10

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne osaa soveltaa sitä totuutta.... Se on sovellettua totuutta..

• se on sitä ns. sumeaa logiikkaa, jolloin 1 voi olla myös 0, tai toisinpäin...

• a

puuhun jos se takaa minun sielulleni ikuisen elämän, vaikka sitten helvetissä. Jumalani, anna minulle voimaa vastustaa evolutionisteja, anna minulle voimaa valehdella sinun puolestasi. Anna minulle voimaa ummistaa kierot silmäni evoluution todisteilta. Anna minulle ja muille sinuun uskoville jonkinlainen toive siitä että sieluni on ikuinen.Teen mitä vain että saisin elää ikuisesti eikä madot söisi minua kuten ne syövät evoluutikoita. Aamen. Ps. pelasta ainakin minut, Möttöskästä ja Samiaisesta ei oo niin väliä!

• Naapurin kissa

Kunnon kreationistin pitää ainakin pystyä pettämään itseään huomaamatta sitä.

• a.

Anna minulle voimaa uskoa että sokea sattuma on älykäs ja taitava laborantti joka osasi valmistaa alkuliemen ja sitten siitä abiogeneesin kautta päämäärätietoisia ohjelmoituja jakautumiskykyisiä soluryppäitä jotka muodostivat kakki eliöt maan päälle.
        Tiedän kyllä että että älykkäimmätkään ihmislaborantit eivät ole päässeet lähellekään samaa, ja siksi kiitänkin siitä että minulla on niin vankka usko älyttömään sattumaan.

Kiitän myös siitä että jaksan uskoa viherhiukkasen tuhansine samanaikaisine kemiallisine reaktioineen syntyneen sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta tuottamaan kaikelle eliömaailmalle sen ravinnon.

Kiitän siitäkin että minulla on luja usko siihen että vailla vähäisintäkään tarkoitustaoleva evoluutio rakensi kemiallisista aineista koostuvista solumöykyistä sattumalta möhkäleen joka synnytti ensimmäisen ajatuksen, ja jaksoi pinnistellä rakentaakseen lopulta ihmisaivot joiden kapasiteetista kykenen elämäni aikana käyttämään vain muutaman prosentin.

Kiitän siitä uskomattoman ylivoimainen, suorastaan jumalallisen ylivoimaisen taitava ja älykäs ja toimiva sattuma on olemassa, sillä ilman sitä ei olisi olemassa minuakaan.

• a.
        Naapurin kissa kirjoitti:

Kunnon kreationistin pitää ainakin pystyä pettämään itseään huomaamatta sitä.

miten?

• a. kirjoitti:

Anna minulle voimaa uskoa että sokea sattuma on älykäs ja taitava laborantti joka osasi valmistaa alkuliemen ja sitten siitä abiogeneesin kautta päämäärätietoisia ohjelmoituja jakautumiskykyisiä soluryppäitä jotka muodostivat kakki eliöt maan päälle.
        Tiedän kyllä että että älykkäimmätkään ihmislaborantit eivät ole päässeet lähellekään samaa, ja siksi kiitänkin siitä että minulla on niin vankka usko älyttömään sattumaan.

Kiitän myös siitä että jaksan uskoa viherhiukkasen tuhansine samanaikaisine kemiallisine reaktioineen syntyneen sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta tuottamaan kaikelle eliömaailmalle sen ravinnon.

Kiitän siitäkin että minulla on luja usko siihen että vailla vähäisintäkään tarkoitustaoleva evoluutio rakensi kemiallisista aineista koostuvista solumöykyistä sattumalta möhkäleen joka synnytti ensimmäisen ajatuksen, ja jaksoi pinnistellä rakentaakseen lopulta ihmisaivot joiden kapasiteetista kykenen elämäni aikana käyttämään vain muutaman prosentin.

Kiitän siitä uskomattoman ylivoimainen, suorastaan jumalallisen ylivoimaisen taitava ja älykäs ja toimiva sattuma on olemassa, sillä ilman sitä ei olisi olemassa minuakaan.

Puhut sattumasta vaikkei evoluutio ole alkuunkaan satunnaista, kenties ei lainkaan. Kysehän on luonnonvalinnan ohjaamasta ja täysin luonnonlakien alaisesta prosessista. Ja vai että päämäärätietoisia... on lapsellinen harhakuvitelma, että evoluutio tähtäisi johonkin tiettyyn tulokseen kuten sinuun itseesi. Kaikki kehitys on tulosta luonnollisista prosesseista, tiettyjen lainalaisuuksien mukaan toimivista ilmiöistä. Ja noihin prosesseihin ja ilmiöihin ei liity minkäänlaista havaittua suunnitelmallisuutta eikä tavoitteellisuutta, mutta tiettyjen ympäristön lainalaisuuksien mukaista logiikkaa kyllä - ja siksi kyse ei ole satunnaisesta prosessista.

• a. kirjoitti:

miten?

Esimerkiksi uskomalla vedenpaisumukseen vaikka siitä ei ole missään nähtävissä minkäänlaisia todisteita.

• a.

Jahas, taisi illulle jäädä tästä ketjusta trauma, kun piti sivunikillä tempaista tämä uudelleen tapetille.

Tuo teko a. tuossa yllä muuten muistuttaa vahvasti argumentoinnin puolesta Apoa.

Arvasinko oikein? Apo? Puhu nyt tämän yhden kerran totta. Sitten saat taas jatkaa valehtemistasi.

• kretarded

Et ole vielä vastannut vastineeseeni ketjussa ""Kulttuurivallankumoukseen" on syynsä". Ihan turha röyhistellä täällä - etelä-pohjalaista itsetuntovammaista - rintaa, kun toisaalla lakaisee kinkkiset asiat maton alle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      86
      8119
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6208
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4711
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      49
      3217
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2769
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2651
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2442
    Aihe