Palstalla on useiden kirjoitukset luisuneet pelkiksi riidanhaastamisiksi ja asiattomiksi nälvimiseksi.
Lukevat vaan sen, kenen kirjoittama viesti ja tölväistään sen perusteella ihan mitä sattuu.
Voitais sentään osoittaa ystävyyttä ja ymmärrystä ja keskusteltaisiin palstalle kuuluvista aiheista.
Luulisi että valmiissa maailmassa voi elää hyvinkin, kun elinolosuhteet ihmiselle(Suomessa) ovat paremmat kuin koskaan ennen.
Ulkonakin voisi välillä käydä rentoutumassa, miettiä asioita, opetella ymmärtämään huumoria ja nauramaan itselleenkin.
Pinnako kireällä?
21
256
Vastaukset
- pakis_
näyttäytyy harvoin asiallisena keskustelupalstana. Pääasiassa täällä vain niin kuin sanoit: nälvitään nimimerkkien mukaan kirjoittajia. Kai sekin on yksi tapa purkaa pahaa mieltä ulos. Meillä ihmisillä on kummallinen tarve mollata toisia epäolennaisuuksilla.
- huumorimies?
Annoit tämmöisiä ohjeita: >>opetella ymmärtämään huumoria ja nauramaan itselleenkin
Et sitten huomannut ettei palstalta hevin löydy kirjoittajaa jolla olisi nuo asiat vielä huonommassa kunnossa kuin sinulla. Etköhän sinä ole yksi palstan pitkäaikaisimpia riidanhaastajia,, mies vailla huumoria, mies jolle itselleen nauraminen on tuntematon asia. Neuvotko sinä toisia nauramaan itselleen (ei mikään huono kehotus) ja itse ajattelit jatk- voivoisinua
Ai niinkö? Tämänpäiväisen perusteella tämä Pe.ku on ainut järkevä ja jalat maassa oleva tyyppi, joka todellakin pystyy heittämään huumoria itsestään!
- leahim(ei kirj.)
voivoisinua kirjoitti:
Ai niinkö? Tämänpäiväisen perusteella tämä Pe.ku on ainut järkevä ja jalat maassa oleva tyyppi, joka todellakin pystyy heittämään huumoria itsestään!
Mie tiijän että Pe.ku
on fiksu ja filmaattinen ihminen!
Väärin ymmärretty tällä palstalla....
Täällähän keskustella saa helluntailaisuudesta kuka vain,eikö niin?
Se on eniron sääntö.
Hellarit vain haluavat aina
karsinoida kirjoittajat eri ryhmiin..... leahim(ei kirj.) kirjoitti:
Mie tiijän että Pe.ku
on fiksu ja filmaattinen ihminen!
Väärin ymmärretty tällä palstalla....
Täällähän keskustella saa helluntailaisuudesta kuka vain,eikö niin?
Se on eniron sääntö.
Hellarit vain haluavat aina
karsinoida kirjoittajat eri ryhmiin.....En ole oikein mistään kotoisin ja munauksia tulee jatkuvasti.
Maanantaina menin parturiin ja "neiti" alkoi osoittelemaaan kelloa seinällä, sanoen aikani olevan vasta tunnin kuluttua....minä kun olin vielä kesä-ajassa.
Mitäs siinä muuta kun naureskeltiin eikä hävettänyt yhtään.- pakis_
Pe.ku kirjoitti:
En ole oikein mistään kotoisin ja munauksia tulee jatkuvasti.
Maanantaina menin parturiin ja "neiti" alkoi osoittelemaaan kelloa seinällä, sanoen aikani olevan vasta tunnin kuluttua....minä kun olin vielä kesä-ajassa.
Mitäs siinä muuta kun naureskeltiin eikä hävettänyt yhtään.istuin parturissa myös maanantaina ja ihmettelin kun jotain hässäkkää oli vieressä tuolissa. Ei sitä vielä olisi kannattanut lyhentää vasta sitten, kun siirrytään takaisin kesäaikaa. Minä olisin höylännyt ne haituvat raakkiraudalla ilmaiseksi.
- tode........
pakis_ kirjoitti:
istuin parturissa myös maanantaina ja ihmettelin kun jotain hässäkkää oli vieressä tuolissa. Ei sitä vielä olisi kannattanut lyhentää vasta sitten, kun siirrytään takaisin kesäaikaa. Minä olisin höylännyt ne haituvat raakkiraudalla ilmaiseksi.
kurkkaa uuniin.
pakis_ kirjoitti:
istuin parturissa myös maanantaina ja ihmettelin kun jotain hässäkkää oli vieressä tuolissa. Ei sitä vielä olisi kannattanut lyhentää vasta sitten, kun siirrytään takaisin kesäaikaa. Minä olisin höylännyt ne haituvat raakkiraudalla ilmaiseksi.
Minun jouheni ei kuiteskaan ole mitään haituvia ja partani ajan itse kun mulla on oikea höylä ja sitä ei parturi-neidin nipsyttimen terät kestäis.
kehoittaisin käymään optikolla, sillä lähilaseilla, pitkälle menevien johtopäätösten teko on arpapeliä.- pakis_
Pe.ku kirjoitti:
Minun jouheni ei kuiteskaan ole mitään haituvia ja partani ajan itse kun mulla on oikea höylä ja sitä ei parturi-neidin nipsyttimen terät kestäis.
kehoittaisin käymään optikolla, sillä lähilaseilla, pitkälle menevien johtopäätösten teko on arpapeliä.likinäköinen ja ei ollut laseja silmillä, saatoin tehdä virhearvion siitä miehestä, muuta sinulta se näytti, katsoin kyllä ikään kuin muovipussin läpi maailmaa, en nähnyt itseäni edes peilistä.
:D pakis_ kirjoitti:
likinäköinen ja ei ollut laseja silmillä, saatoin tehdä virhearvion siitä miehestä, muuta sinulta se näytti, katsoin kyllä ikään kuin muovipussin läpi maailmaa, en nähnyt itseäni edes peilistä.
:Dkuvakin netissä.
Eevan kanssa olen siinä kävelyllä.
http://spaceinthebrain.homestead.com/Adam_Eva_Saltlake_op_440x600.jpg- Pakko nauraa !
Pe.ku kirjoitti:
kuvakin netissä.
http://spaceinthebrain.homestead.com/Adam_Eva_Saltlake_op_440x600.jpgYllätys minullekin, että sinusta, Pe.ku, löytyy se toinenkin puoli..olisi kiva, jos itsekin suhtautuisit muihin vähemmän totisella mielellä, etkä niin kärkkäästi arvostelisi kaikkia
ja kaikkea.. Pakko nauraa ! kirjoitti:
Yllätys minullekin, että sinusta, Pe.ku, löytyy se toinenkin puoli..olisi kiva, jos itsekin suhtautuisit muihin vähemmän totisella mielellä, etkä niin kärkkäästi arvostelisi kaikkia
ja kaikkea..joka viimeksi nauraa, kuolee iloisimpana.
- Totta !
Pe.ku kirjoitti:
joka viimeksi nauraa, kuolee iloisimpana.
Nauruunkin voi kuolla !
Totta ! kirjoitti:
Nauruunkin voi kuolla !
Ja ikuisesta elämästä ei ole kellään käsitystä ilman väärinkäsitystä.
- Tuo on asia
Pe.ku kirjoitti:
Ja ikuisesta elämästä ei ole kellään käsitystä ilman väärinkäsitystä.
josta jokainen saa varmuuden omalla kohdallaan sitten, kun uudestisyntyy uskoon.
Pe.ku kirjoitti:
kuvakin netissä.
http://spaceinthebrain.homestead.com/Adam_Eva_Saltlake_op_440x600.jpg* Tuo kuvasi selvittääkin monia asioita? Päättelykykysi erilaisuuden, Jumalan kielteisyyden, koska eläinkunta ei voi uskoa, eikä tarvitsekkaan, Jeesus kuoli ihmisten puolesta ainoastaan.
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Tuo kuvasi selvittääkin monia asioita? Päättelykykysi erilaisuuden, Jumalan kielteisyyden, koska eläinkunta ei voi uskoa, eikä tarvitsekkaan, Jeesus kuoli ihmisten puolesta ainoastaan.
asia ei ole noin.
Uusi taivas ja uusi maa
2. Piet. 3:13Mutta meillä on hänen lupauksensa, ja siihen luottaen me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus vallitsee.
Jes. 65:17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen.
25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra.- merihukka
Pe.ku kirjoitti:
asia ei ole noin.
Uusi taivas ja uusi maa
2. Piet. 3:13Mutta meillä on hänen lupauksensa, ja siihen luottaen me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus vallitsee.
Jes. 65:17 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen.
25 Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu. Kukaan ei tee pahaa, kukaan ei vahingoita ketään minun pyhällä vuorellani, sanoo Herra.Raamatussa on kuin onkin yleisinhimillistä luonnetta. Ei sanaakaan myrkynkylvöstä, ei helvettiä, ei ylimysten taivasta.
Tilalla on oikeudenmukaisuus ja yhdenvertaisten korkeasti sivistyneiden ihmisten yhteiskunta.
On pakko keittää kahvit. Eipä ole jakeiden sanomaan vastalauseita. merihukka kirjoitti:
Raamatussa on kuin onkin yleisinhimillistä luonnetta. Ei sanaakaan myrkynkylvöstä, ei helvettiä, ei ylimysten taivasta.
Tilalla on oikeudenmukaisuus ja yhdenvertaisten korkeasti sivistyneiden ihmisten yhteiskunta.
On pakko keittää kahvit. Eipä ole jakeiden sanomaan vastalauseita.sanoa että nuo tekstit kertoo juutalaisesta uskosta (ilmestyskirjakin), mutta useimmilla kristityillä on tapana ymmärtää se väärin, oikeaksi taivaaksi tai tuhatvuotiseksi Valtioksi ym.
Juutalaisilla ei ole uskossaan ylösnousemusta taivaaseen ja on vain yksi Jumala.
Heillä pelastus tarkoittaa sitä että pelastuu maanpäällisiltä vainoojilta ja hallitsee maata.
Heidän odottamansa messiaskin olisi vain yksi uusi maanpäällinen kuningas jolla on taitoa pitää Israel mahtimaana ja sen kansa muiden kansojen yläpuolella.
- Ville V
tän Pe.kun mää oon itte sammaa mieltä ev vaa ois osanna sitä niin sannoo ku Pe.ku sen tek.pittee tosiaan välil oll amuutakii käy ulkon ja nauru tekkööt hyvvee jokkaisel meist.meil on nii pal paremmin assiat tääl Suomes ku mitä mä maailmal oln nähny ett pitteis ol ymmärryst näissäkii myös uskon assiois.tuol maailmal sitä näki sitä uskoakkii monenlaist eikä puhettakkaa et siitä ois voinu ain riitaa haastaa.selkää siel ois tullu.vaik mulla itel on sellanen kasvatus ja siit on pitänt kans kiinni et kaik on Jumalan lapsii ol usko sit mikä hyvväi kenelkii.kaikkii o koheltava ku ois ommii lapsosii ja perhettä.
Kiitos, kiitos
Otsakkeen oletan ymmärtäneeni viestistäsi.
Vastaukseni on viipynyt lähes vuoden kun olen pohtinut sitä, mitä tuo salakieli pitää sisällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701063
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 84773
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55519Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36499Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454