Busmannin vahingonilo adventtikirkon jäsen kadosta!

yxi vähäisimmistä

Niin ja siitäkös piru riemuitsee!

Muuten, kerro minulle se kirkko, jossa jäsenmäärät ovat lisääntyneet viime vuosi kymmeninä?

Sinun vakaumuksesi taittaakin olla, että ei muutakuin kapakkaan ja perseet olalle! Huoraamaan ja tekemään perheet rikkonaisiksi ja lapset irallisiksi ilman ehyen kodin suojaa.

Kun vie rahat kapakkaan ja kaataa alkoholina sisäänsä niin ei tarvitse niitäkään rahoja antaa kymmenyksiin, eikä mihinkään lähimäisten apuun, menevät "parempaan" käyttöön, vai mitä?

Mitä kehitysmaisten ihmisten nälänhädästä tai heidän sairaaloiden ja koulutettujen hoitajien puutteesta, kunhan itsellä menee hyvin, eikä tarvittse vaivautua edes sympatia keräyksiin. on hauskaa ja helppoa, vai mitä?

11

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltäpä sitä adventismia tuli koko rahalla!

      Helpottiko?

      >>> Muuten, kerro minulle se kirkko, jossa jäsenmäärät ovat lisääntyneet viime vuosi kymmeninä? >>>

      Katolinen kirkko, valitettavasti. Adventtikirkko, valitettavasti, käyttämällä hyväkseen kehitysmaiden ihmisiä. Ja niin edelleen. Kaikki amerikkalaiset lahkot kasvavat voimalla kehitysmaissa ja niihin paikkoihin nämä kurjat järjestöt laskevat voimavaransa ja tulevaisuutensa.

      >>> Sinun vakaumuksesi taittaakin olla, että ei muutakuin kapakkaan ja perseet olalle! Huoraamaan ja tekemään perheet rikkonaisiksi ja lapset irallisiksi ilman ehyen kodin suojaa. >>>

      Tällaista en ole kirjoittanut, vaan tällaista yleensä kuulee pitkään adventtikirkossa olleiden suusta, joiden mielenterveys on järkkynyt. Tälläkin palstalla on yksi sellainen, jonka tuotoksia saamme lukea paljon.

      >>> Kun vie rahat kapakkaan ja kaataa alkoholina sisäänsä niin ei tarvitse niitäkään rahoja antaa kymmenyksiin, eikä mihinkään lähimäisten apuun, menevät "parempaan" käyttöön, vai mitä? >>>

      Kuten olen kirjoittanut, niin Punainen Risti tai UNICEF on parempi ratkaisu kuin amerikkalaiset liikemiesten uskonnolliset humpuukiyritykset.

      http://www.unicef.fi/etusivu

      http://lahjoita.fi/

      >>>> Mitä kehitysmaisten ihmisten nälänhädästä tai heidän sairaaloiden ja koulutettujen hoitajien puutteesta, kunhan itsellä menee hyvin, eikä tarvittse vaivautua edes sympatia keräyksiin. on hauskaa ja helppoa, vai mitä? >>>

      Nämä mielipiteet on taidettu oppia amerikkalaisissa lahkoissa, sillä sivistyneen länsimaisen ihmisen mielipiteitä nämä eivät ole. Katso peiliin.

      Sinusta ehkä, meistä muista ei.

      • Mene sinäkin

        evankelioimaan ja omalla-ajallasi keräämään vaikka sympatiaa? Ehkäpä et enää olekkaan niin kateellinen heille jotka ovat todellissa uskossa ja elävät myöskin sen mukaan, antaen vähästäänkin, niin ajastaan kuin rahastaankin.

        Sinä vaikutat itse tosi koppavalta ja itseriittoiselta, mutta ainoastaan Jeesuksen ansiosta sinäkin voit pelastua, muista se, vaikka oletkin uskostasi luopunut ja nyt haukut kateelisina heitä, jotka ovat uskossa Kristukseen ja sydämen halusta tekevät sitä minkä oikeaksi havaitsevat!


      • "Katolinen kirkko, valitettavasti."

        Mutta katolilaisuus lisääntyy syntyvyyden kautta, varsinkin kun ehkäisy on kielletty.
        Ei katolilaisuudella juurikaan muuta valtaa enää ole kuin keksimänsä ehkäisykielto
        sekä että eroja ei juurikaan myönnetä. No, julkkiksille joskus isolla rahalla tietysti.

        Turha aihe Suomessa tuo katolilaisuus. Kreikkalaiskatolisia meillä on kohtalaisesti.


      • Guzzimies

        Kummallinen ajatus ,jos luopuu adventtihöpötuksestä,viina vie ja heti huoraamaan.Ja lapset
        samantien joutuu kärsimään.Ja piru riemuitsee.....
        Elämälle kiitos että olen päässyt irti tuollaisesta lahkosta.Uskonnottomana on mielenkiintoista avoimin mielin seurata elämän eri ilmiöitä ja uskoni elämään ennen kuolemaa vahvistuu päivä päivältä.
        Ja jos Jumala oikeasti olisi olemassa,nykyisellä tiedonvälityksellä hän tekisi kertaheitolla selväksi ,mikä on totuus.
        Mutta,paimentolaiskansan satujen perusteella vain pölvästit väittelee,mikä on oikein.
        Mielenkiintoista kyllä on lueskella välillä Bushmannin juttuja.Töötit ja muut näyttävät tyhmyytensä.
        Hiihtokelejä odotellessa t: Guzzimies


      • Mene sinäkin kirjoitti:

        evankelioimaan ja omalla-ajallasi keräämään vaikka sympatiaa? Ehkäpä et enää olekkaan niin kateellinen heille jotka ovat todellissa uskossa ja elävät myöskin sen mukaan, antaen vähästäänkin, niin ajastaan kuin rahastaankin.

        Sinä vaikutat itse tosi koppavalta ja itseriittoiselta, mutta ainoastaan Jeesuksen ansiosta sinäkin voit pelastua, muista se, vaikka oletkin uskostasi luopunut ja nyt haukut kateelisina heitä, jotka ovat uskossa Kristukseen ja sydämen halusta tekevät sitä minkä oikeaksi havaitsevat!

        Tuoretta 2010 johtajuutta kristillisellä humanitaarisella saralla:

        Pirjo Syväoja ... http://web.mac.com/adra.finland/Sivusto/Tulossa_on.html

        Pirkko Säilä ... http://www.patmos.fi/fi/

        Päivi Sarjasto ... http://www.ruokkikaanalkaiset.fi/


      • aloitusketjujen rumb
        Guzzimies kirjoitti:

        Kummallinen ajatus ,jos luopuu adventtihöpötuksestä,viina vie ja heti huoraamaan.Ja lapset
        samantien joutuu kärsimään.Ja piru riemuitsee.....
        Elämälle kiitos että olen päässyt irti tuollaisesta lahkosta.Uskonnottomana on mielenkiintoista avoimin mielin seurata elämän eri ilmiöitä ja uskoni elämään ennen kuolemaa vahvistuu päivä päivältä.
        Ja jos Jumala oikeasti olisi olemassa,nykyisellä tiedonvälityksellä hän tekisi kertaheitolla selväksi ,mikä on totuus.
        Mutta,paimentolaiskansan satujen perusteella vain pölvästit väittelee,mikä on oikein.
        Mielenkiintoista kyllä on lueskella välillä Bushmannin juttuja.Töötit ja muut näyttävät tyhmyytensä.
        Hiihtokelejä odotellessa t: Guzzimies

        se lukuisten ajatusten nippu, eli Guzzimies..

        Olisiko sinulle helpompi käydä jollain kallonkutistajalla, helpottaisi tuo sisäinen paine, kun Jumala ei kiinnosta.


    • Hyvin sanoit jäsenmääräkadosta:
      " Niin ja siitäkös piru riemuitsee!
      Muuten, kerro minulle se kirkko, jossa jäsenmäärät
      ovat lisääntyneet viime vuosi kymmeninä? "

      Nokia-Missio kirkko on eräs esimerkki monista jäsenmääräänsä rajusti kasvattavista kirkoista.
      Adventtiliikkeessä tulee olemaan notkahdus siitäkin syystä, että tilannetta kartoitetaan ja
      poistetaan kirjoista niitä, jotka eivät käytännössä ole enää aikoihin olleet mukana missään.
      Uskon että adventtiseurakunnat alkavat tasaisesti kasvaa, sillä ne on hyväksytty joukkoon.

      Olen havainnut että monet ovat seurakunnan SIJASTA aktivoituneet menestyviin lähetysjärjestöihin.
      Lähetystyöhän on se alue, jolla Jeesus selkeimmin on luvannut siunauksia. Nokia käy suurta sotaa pahaa vastaan.
      Markku Koiviston elossa oleminen yhä on suuri ihme jo sekin.

      http://www.nokiamissio.com/

      • Guzzimies

        Mun totuus on tämä ainutkertainen elämä ,eikä ole tarvetta käydä kallonkutistajalla..
        Eikä sisäita painetta ole kun on päässyt eroon sapatti, EG ja muista höpötyksistä.Ammattini takia kohtaan psykoottisia ihmisiä ja mielestäni monia uskovaista vaivaa paranoidinen psykoosi...paha kurkkii joka puolella.
        No,jokainen saa elää omissa harhoissaan jos ei aiheuta ongelmia muille.
        HYvää jatkoa vain harhamaailmaan..
        T:Guzzimies


    • uskon sisar

      On oikeutettua iloita siitä, että adventtikultti surkastuu.
      Tuollainen saatananpalvontalahko, mitä adventismi edustaa, kuuluukin surkastua.

      Iloitkaamme siis yhdessä näiden amerikkalaisten lahkojen katoamisesta.
      Liian kauan ovat jo saaneet mässäillä ja rellestää hyväuskoisten rahoilla ympäri maailman.
      Ovat johtaneet lukemattomia ihmisiä kadotukseen kauppaamansa väärän itsevarmuuden vuoksi.

      • piip!

        Jeesuksen seuraajia saatanapalvojiksi.. taidat itse olla menossa sinne kadotukseen.


      • Rukoileva..
        piip! kirjoitti:

        Jeesuksen seuraajia saatanapalvojiksi.. taidat itse olla menossa sinne kadotukseen.

        Busman ja Guzzimies sanovat ettei he tarvitse Jumalaa eivätkä taida uskoakkaan että Jumalaa on olemassakkaan, mitä kummaa he tekevät tällä palstalla sitten kirjoittelemassa, mutta jos sittenkin on heillä viellä pieni kaipaus siihen minkä omien sanojensa mukaan ovat heittäneet selkänsä taakse.

        Jumala rakastaa jokaista ja jopa niitäkin jotka eivät häntä enää tunnusta elämänsä Herraksi ja Pyhä Henki kuiskaa hiljaa aina silloin tällöin, tule lapseni kotiin miksi viivyttelet, elämä on niin lyhyt täällä maailmassa ja parhaimmillaakin se ei ole sitä onnea mitä luulet onneksi, TARTU KIINNI IANKAIKKISEEN ELÄMÄÄN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe