Se on täynnä samoja ilmoituksia jopa vuoden vanhoja, sekä joitakin jobbareiden naurettavuuksia. Todellinen ostaja löytyy aina paikallisen lehti-ilmoituksen kautta. Itse myös ostan tai myyn vain lehti-ilmoituksien kautta. Netti on täysin turha auton ostoon tai myyntiin.
Nettiautosta ei osta kukaan
27
2225
Vastaukset
- Myin autoni heti
Kokeile sinäkin sivustoa www.netcar.fi
- N-A=paras paikka
Nettiauto on paras paikka toimia! Olen myynyt tänä vuonna jo usean auton sivuston kautta ja vielä nopeasti!
En edes ymmärrä miksi täällä puhutaan jostain netcarista, kävin sivustolla joka on yhtä sekameteli soppaa , missä ei ole järjen hiventäkään.
Ko sivujen keskustelupalstatkin on vuodelta 2008 tai jotain sinne päin, eiköhän tämäkin kerro jo jotain sivuston suosiosta :)
SUOSITAN NETTIAUTO.FI
- Nettiauto
En tässä mitenkään provosoidu, tai yritä saada aikaan mitään miekkataistelua.
Tuon vaan julki oman mielipiteeni.
Olen myynyt kaksi autoa ja ostanut kaksi Nettiauton kautta.
Kaikki on sujunut vaivatta. Yksityisiltä olen ostanut, jobbareita en karsasta, mutta olen etsinyt autoa joka on ollut samalla omistajalla yli viisi vuotta ja muutenkin haluan nähdä ihmisen ja hänen miljöönsä missä elää.
Niistä voi aika hyvin päätellä miten auton pitoonkin suhtaudutaan.
Mielestäni Nettiauto on hyvä paikka. Ainahan siellä niitä mätiä omenoita on, mutta ei mikään paikka missä ostetaan tai myydään ole täydellinen.
Hyvää syksyä! - Aloittaja...........
90% autonsa nettiautoon laittaneista on aivan pihalla hintapyyntönsä kanssa.
Autot on hyvin pitkälti loppuunajettuja.(yli 250tkm)
Lopuilla ei lukemisen ymmärtäminen toimi.(nettikyselyt ja tarjotaan vaihdossa vaikka betonimyllyä)
Paikallislehti on huomattavasti parempi ja halvempi vaihtoehto jos ei sitten kiinnosta tuoda autoaan ulkomailta.
Tässäkin vaihtoehdossa auto pitää hakea itse sillä tähänkään väliin ei mahdu yhtään välistävetäjää. - ..kärsivälliselle
Moottoripyöriä olen ostanut nettimotosta useita ja nykyisen autoni myös .
Suurin osa ilmoista on tosiaan ihan sellaista ylihintaista romua. Mutta kärsivällinen kyllä löytää lopulta YKSITYISEN, jonka hintapyyntö on realistinen. Ostan aina vuoden parin ikäisiä ajoneuvoja, jolloin takuu on vielä voimassa. Mitään ongelmia ei ole ollut ostamieni ajoneuvojen suhteen.
Pettääkin minua on toki yritetty. Yksi myi vähänajettua kolmivuotiasta ( 60 000 km mittarissa). Kuitenkin myyjän ammatti kaupallisella alalla mitä ilmeisimmin tuotti runsaasti työmatka-ajoa ja autolla oli myös tehty ulkomaanreissuja. Ratin ja vaihdekepin kiillottumista, ajovalojen lasien himmeydestä sun muusta pienestä päättelin oikean ajokilometrimäärän olevan ehkä 120 000 km.
Mutta kun myyjän yleinen olemus, ammatti ja ajokilometrit ovat kohdallaan ajokilometreihin nähden, nettiautosta löytää käteisostaja oikeitakin "helmiä". - Osta liikkeestä
Jokainen auton omistaja/haltija luulee nykyään olevansa suuri ja hieno autokauppias. Ilmainen ilmoitus näille köyhille on ainoa mahdollisuus, koska heiltä usein ei löydy paria kymppiä lehti-ilmoitukseen. Hehän laittavat autonsa "myyntiin" vaikka se ei ole todellisuudessa myytävänä. Kuvittelevat vain saavansa hyvän voiton tyhmyyttään.
- verotoimistosta
mene kuselle lähimetsikköön niin jos haihtuisi kusi korvienvälistä ja palaisit todellisuuteen.
- Autoilijaaaaaa
olen ostanut ja myynyt Nettiauton kautta autojani.Kun hinta/laatu vastaa niin kauppa on kohdillaan.Jobbarit erottaa aika pian tavallisista myyjistä.Ainut vika tossa ilmaisessa ilmoituksessa on kun ihmiset tuppaa laittaa hinnan aluksi niin ylös ettei mitään järkee,tää euro on sotkenut ihmisten rahan tajun.Pari autoa on lähtenyt 1000€ halvemmalla mitä pyynti kun olen sanonut maksavani sen mikä on auton ns:todellinen arvo.Milloin sait markka aikana 6000mk alennusta?Ois järkevää jos Nettiautoon tulisi edes pieni maksu ilmoituksiin ni se karsisi ne ihmiset jotka haluu tietää et meniskö se min auto tolla ylihinnalla kaupaksi.
- J0BBARI
Ihme kokemuksia sulla kyllä on. Olen myynyt siellä kymmeniä autoja ja aika monta sieltä ostanutkin.
Paikallinen lehti-ilmoitus maksaa ja tavoittaa vain oman alueen pienen ihmismäärän.
Ennen oli Hesarissa sivukaupalla autoilmoituksia, nykyään yksityisten ilmoitukset ovat harvassa.
Jos jossain lehdessä kauppaa tehdään niin se on sitten keltainen pörssi.
Tämän palstan Foliohattu on kyrpiintynyt kun nettiautossa kauppa käy vaikka hän kuinka ilmoittelee asiattomiksi muiden ilmoituksia.- kauppias67
Niin tälläkin hetkellä Nettiautossa on myytävänä n.61000 autoa joista on n. 24000 kpl yksityisten myynnissä olevia ja loput on autoliikkeiden ja pikku kauppureiden pelejä. Näistä yksityisten autoista ainakin 20000kpl on niin kalliita ettei niitä ikinä kukaan ostakaan. Näin auto kauppiaan silmin jollei se auto ole ensimmäisen 15 joukossa samanlaisista niin kyllä pihalla seisoo ja pitkään. Tuurin kaupathan on sitten asia erikseen ja ammatikseen näitä auton ropposia myyvänä ei voi oikein kovin usein siihen tuuriinkaan voi luottaa. Keltainen pörssi on sitten tänä päivänä aivan turha ilmoittelu paikka ja tuo Netcar vieläkin surkeampi paikka ilmoittaa autoja. Jos Nettiauton kautta ei saa ajoneuvoaan myytyä niin kyllä siinä joutuu peiliin katsomaan ja miettiin onkohan se auto kallis,huonot kuvat,huonot tiedot autosta,rikki, jne.. Sekin on tässä vuosien saatossa tullut huomattua ettei herätä mitään kiinnostusta likainen ja pimeässä kuvattu auto.
Itse ostin pari kuukautta sitten elämäni parhaan auton sieltä. Puoli vuotta selasin nettiä ennenkuin osui SE oikee. Tiesin mitä etsin, mutta kauan se kestikin löytää... Lopultakin tärppäs. Porvoosta löysin sen oikeen. Kiitti vaan myyjälle, jos sattuu joskus tän lukemaan. Löytöni on MB 300 TDT -87. Vanha , mutta sitäkin ihanampi.
- ax,
Olen pari viikkoa ettinyt halpaa(maks. 1000€) autoa säästääkseni työajokistani kilometrejä. Varmaankin kymmenkunta autoa joissa on ollut kohtuullinen pyynti ja joista olen ollut kiinnostunut ovat myyty vuorokaudessa. Eilenkin myöhästyin kahden auton kanssa. Tosin on ollut pari sellaistakin jotka eivät ole vastanneet tiedusteluihin, ei netin eikä tekstarin kautta. Jos myy autoa niin mielestäni olisi hyvä edes vastata. Olen kuitenkin sitä mieltä että nettiauton kautta kauppa käy melko hyvin jos hinta on realistinen.
- jos olet
ax, kirjoitti:
Olen pari viikkoa ettinyt halpaa(maks. 1000€) autoa säästääkseni työajokistani kilometrejä. Varmaankin kymmenkunta autoa joissa on ollut kohtuullinen pyynti ja joista olen ollut kiinnostunut ovat myyty vuorokaudessa. Eilenkin myöhästyin kahden auton kanssa. Tosin on ollut pari sellaistakin jotka eivät ole vastanneet tiedusteluihin, ei netin eikä tekstarin kautta. Jos myy autoa niin mielestäni olisi hyvä edes vastata. Olen kuitenkin sitä mieltä että nettiauton kautta kauppa käy melko hyvin jos hinta on realistinen.
"Eilenkin myöhästyin kahden auton kanssa. Tosin on ollut pari sellaistakin jotka eivät ole vastanneet tiedusteluihin, ei netin eikä tekstarin kautta. Jos myy autoa niin mielestäni olisi hyvä edes vastata."
ostamassa niin soita. Soittaja on voittaja. Myyjät tietävät että vain haaveilijat kyselevät sähköpostilla tai tekstarilla, turha niihin on aikaansa tuhlata.
- ladatuhatkaksisataa
nettiauto on surkea myyntipaikka.niin tai jos tykkää ns renkaanpotkijoista niin silloin hyvä! no onneksi on parempiakin
- Laatu myy
Kun ei kukaan huoli idän ihmettäsi edes ilmaiseksi
- jdsojd
Laatu myy kirjoitti:
Kun ei kukaan huoli idän ihmettäsi edes ilmaiseksi
ei ole ladaa. mutta ei onneksi kelvotonta germaaniakaan ns sen jatketta. kyllä niitä gummeja potkitaan vaikka kuinka olis laatua!
- Kiehuva Kalle
Se on muuten jännä juttu, miten auton myyjälle esitettyihin kysymyksiin ei myyjä voi antaa vastausta niin että se näkyy kaikille, vaan aina on se prkleen @@@@@. Jos esim. mittarilukema jätetty laittamatta ja kysytään, vastaus että @. On se ny saakelinmoinen valtionsalaisuus! Sama "onko ruostetta" yms. perusjuttujen kanssa jotka varmaan kiinnostas muitaki.
- kokemuss
nettimotosta on että vakuutus yhtiöt tuijottaa nettimotosta kaikkein halvimpia hintoja kun maksavat lunastus arvoa,niin kävi itellekkin pyörä meni lunastukseen kun auto tuli kolmion takaa päälle.mut lunastus arvona käytettiin vastaavaa nettimotosta löytyvää joka oli jo syys hinnoiteltu pyörä et takkiin tuli.
- kysyt tuollaista?
Miksi haluat tietää mittarilukeman?
Kysyisit mieluummin paljonko autolla on ajettu.
- Myy siellä
Se on ilmainen, ja sitä lukevat ihmiset, jotka ovat oikeasti ostamassa autoa.
- ex bmw cabriolet
ainakin omani,siis kesäautoni meni kaupaksi reilussa kuukaudessa.ei valitettavaa nettiautosta,tosin rahattomat kyselijät ja vaihtoehdokkaat riivaavat,vaikka lukee selvästi,että ei vaihtoja.ihme sakkia.
- by nettiauto
ex bmw cabriolet kirjoitti:
ainakin omani,siis kesäautoni meni kaupaksi reilussa kuukaudessa.ei valitettavaa nettiautosta,tosin rahattomat kyselijät ja vaihtoehdokkaat riivaavat,vaikka lukee selvästi,että ei vaihtoja.ihme sakkia.
ihmiset ei ymmärrä vaikka lukee selvästi ja isolla että ei vaihtoa mihinkään.
- myin yhden
Pari viikkoa sitten lähti uudelle omistajalle n. 30000 euron käytetty auto Nettiauton ilmoituksen kautta. Ilmoitus oli palstalla vajaa kaksi viikkoa jossa ajassa tehtiin vakavaa kauppaa kolmen eri henkilön kanssa. Ihan yksityishenkilö olen eikä normaali työni liity mitenkään autoihin tai autoiluun.
Että näin.- yhtä todennäköistä.
ja nettiautossa saada auton myytyä.
- ostajia jonossa?
yhtä todennäköistä. kirjoitti:
ja nettiautossa saada auton myytyä.
Ei se auto tarvitse kuin yhden ostajan. Se riittää.....
- tte tauno
ostajia jonossa? kirjoitti:
Ei se auto tarvitse kuin yhden ostajan. Se riittää.....
3 viikkoa.mahtui ensimmäiselle sivulle,siis hintani oli melko sopiva,ei kuitenkaan halvin,vaan normaalin hintainen,kyseessä eurooppalainen 01-mallinen auto ja 160 tkm ajettu.nuo haaveilijat,joilla on aivan sikamaiset hinnat,eivät varmasti saakaan myytyä.normaalisti hinnoitellut ja halvat liikkuvat.ylihinnoittellut pelit makaavat siellä vaikka vuosia....
jostain syystä tuo-EI VAIHTOA-teksti tuntuu olevan melko tehoton,johtuneeko lukutaidottomuudesta vai kokeilunhalusta.kinasin jopa muutaman kanssa puhelimessa,kun eivät millään ymmärtäneet,että uusi auto on jo hankittuna pihassa,eikä kiinnosta sivutoimisena autokauppiaan ura.ihme hessuja.
kyllä minusta muuten nettiauto on ok. - joppari1
tte tauno kirjoitti:
3 viikkoa.mahtui ensimmäiselle sivulle,siis hintani oli melko sopiva,ei kuitenkaan halvin,vaan normaalin hintainen,kyseessä eurooppalainen 01-mallinen auto ja 160 tkm ajettu.nuo haaveilijat,joilla on aivan sikamaiset hinnat,eivät varmasti saakaan myytyä.normaalisti hinnoitellut ja halvat liikkuvat.ylihinnoittellut pelit makaavat siellä vaikka vuosia....
jostain syystä tuo-EI VAIHTOA-teksti tuntuu olevan melko tehoton,johtuneeko lukutaidottomuudesta vai kokeilunhalusta.kinasin jopa muutaman kanssa puhelimessa,kun eivät millään ymmärtäneet,että uusi auto on jo hankittuna pihassa,eikä kiinnosta sivutoimisena autokauppiaan ura.ihme hessuja.
kyllä minusta muuten nettiauto on ok.vaihdossa tyrkyttäjä on juuri sama tyyppi joka auto on ollut vuoden kaksi myynnissä siellä nettiautossa.
Eli näihin kavereihin ei kannata uhrata aikaa. Mutta kun muotoilet ilmoituksen kunnolla
ja asetatta hinnan realistikseksi, niin auto menee kaupan myös nettiautossa.
Mutta jos yksityisenä kauppaat parin vuoden ikäistä, niin sanomalehti on oikea paikka.
Sieltä tulee tosi ostajat eli noin viisikymppiset miehet, jotka yleensä etsivät noita tuon luokan autoja.
Minäkin tuolla tyylillä vaimon aton myyn yleensä pari vuoden välein pois.
Ja kun se on vaimon auto ja se uuden tilalle ostaa, niin verottajakaan ei jää
paitsi mitään. Tämä vain foliohatulle tiedoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564