Olen 27-vuotias mies ja olen alkanut ajatella, että minulla voisi olla näyttelijän kykyjä. Elokuvat kiinnostavat ja olen lempielokuvani katsonut varmaan 100 kertaa. Haluaisin itse kokeilla näyttelemistä. Aivan sama millaista roolia ja missä mittakaavassa tai muodossa.
Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? Ihan harrastelijajuttu olisi han hyvä, että voisi kokeilla, kun ei sitä varmaan suoraan teatterikouluun mennä. Eli olen realisti. En ole ikinä näytellyt varsinaisesti mitään roolia, mutta uskoisin että jotain voisin osatakin. Enkä hae mainetta ja mammonaa, vaan mielekästä tekemistä, koska monet yritykseni elämässä ovat tähän asti epäonnistuneet, en ole löytänyt omaa paikkaani/alaani.
Näytteleminen kiinnostaa
2
852
Vastaukset
- Et häviä mitään
Teatterikouluun menoa suoraan. Mitään et siinä häviä
Ihan aluksi ilmoittaudut www.roolituspalvelu.com listoille. Kokenut roolittaja Pia Pesonen koekuvaa sinut, eli valokuvat haastattelu 2-3min esittämäsi monologi kameralle. Roolituspalvelun kautta pääset parhaiten kotimaisten elokuvien koekuvauksiin. Lisäksi kannattaa olla aktiivinen ja ilmoittautua mm. harrastajateatteriin, koska siellä saat harjoiteltua näyttelemistä, joka on kummiskin erittäin vaikeaa, ja varsinkin jos kokemusta ei ole, on taitoja hyvä harjoitella. Kaikki elokuvissa avustaminen on myös plussaa, sillä se saattaa poikia mahdollisuuksia, puhun kokemuksen rintaäänellä. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017833Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455591HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042990Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki462792- 1812543
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92160- 252005
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121852Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411752Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658