Olen 27-vuotias mies ja olen alkanut ajatella, että minulla voisi olla näyttelijän kykyjä. Elokuvat kiinnostavat ja olen lempielokuvani katsonut varmaan 100 kertaa. Haluaisin itse kokeilla näyttelemistä. Aivan sama millaista roolia ja missä mittakaavassa tai muodossa.
Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? Ihan harrastelijajuttu olisi han hyvä, että voisi kokeilla, kun ei sitä varmaan suoraan teatterikouluun mennä. Eli olen realisti. En ole ikinä näytellyt varsinaisesti mitään roolia, mutta uskoisin että jotain voisin osatakin. Enkä hae mainetta ja mammonaa, vaan mielekästä tekemistä, koska monet yritykseni elämässä ovat tähän asti epäonnistuneet, en ole löytänyt omaa paikkaani/alaani.
Näytteleminen kiinnostaa
2
826
Vastaukset
- Et häviä mitään
Teatterikouluun menoa suoraan. Mitään et siinä häviä
Ihan aluksi ilmoittaudut www.roolituspalvelu.com listoille. Kokenut roolittaja Pia Pesonen koekuvaa sinut, eli valokuvat haastattelu 2-3min esittämäsi monologi kameralle. Roolituspalvelun kautta pääset parhaiten kotimaisten elokuvien koekuvauksiin. Lisäksi kannattaa olla aktiivinen ja ilmoittautua mm. harrastajateatteriin, koska siellä saat harjoiteltua näyttelemistä, joka on kummiskin erittäin vaikeaa, ja varsinkin jos kokemusta ei ole, on taitoja hyvä harjoitella. Kaikki elokuvissa avustaminen on myös plussaa, sillä se saattaa poikia mahdollisuuksia, puhun kokemuksen rintaäänellä. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946