Vinkki teille kyynelehtijät

Olipkaerratn

Täälä tuntuu ihmisillä itkettävän, kun on olemassa semmoinenkin pahuus kun vuokrafirmat. Vinkki teille, jotka itkette sitä kuinka ne käärivät helppoa rahaa, ajavat miljoona-autoilla, nauravat köyhille jne.. nyt tarkkana.. tässä tulee se vinkki.. www.ytj.fi -> lomakkeet -> osakeyhtiön perustamispaketti. ZÄDÄÄ! Ja näin pannaan nimeä alle, sitten vaan nostatte sitä helppoa rahaa ja elätte kuin kroisokset. Oi kuinka helposti sitä tuleekaan miljonääriksi.

Sitten ne ihmiset jotka itkevät sitä, että kuinka vuokrafirmoille ei kannata mennä töihin, kun kohtelevat kuin roskaa ja palkka on huono jne.. Oletko koskaan miettinyt MIKSI työnantajat eivät haluakkaan palkata sinua / teitä suoraan omille listoille. Kyse ei aina ole esim siitä, että halutaan helposti eroon jos siltä tuntuu, vaan esimerkiksi siitä, että vuokrafirmojen päällimmäinen tarkoitus on tarjota ns. puskurityövoimaa, jota käyttämällä yrittäjä pystyy maksimoimaan tehon. Mieti asiaa tältä kantilta. Jokainen kynä minkä rikot, jokainen kahvi minkä keität, jokainen leipä minkä viet lapsellesi - sen on maksanut sun työnantaja. Huonosta palkasta sen verran, että vuokrafirmat noudattavat TES:iä.. Monet jopa aloittavat vuokrafirmalla - siirtyvät vakituiseksi asiakasyritykseen ja luovat sitä kautta uran..

eli suomeksi lainaan sanontaa teistä työntekijät siellä kotisohvalla itkemässä "miestä ei muisteta suurista puheista, vaan käytännön teoista" .. Jos te haluutte menestyä se vaatii sisua, nöyryyttä, ja rakaa tekemistä.. Asiat ei tipu taivaasta.

Hyvää sunnuntaita.

2

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuhan totesin

      Onhan noita esimerkkejä stereotypioista paljonkin:

      Siivooja
      Vartija
      Vuokrafirman kautta VAKItöissä
      jne jne...

      Tietyt ammatit ja hommat nyt vain jotenkin ovat iskostuneet useimpien alitajuntaan ja pääosin itse kokeilematta, että ovat aivan suolesta. Valtaosalla kokemukset ovat a) kaverilta kuultuja b) netistä luettuja c) mediassa pyörivien palkkataulukoiden ja "nämä ovat huonoimmat ammatit ja hommat" perusteella luotuja mielikuvia

      Noitakin kaikkia ylläolevia niin opiskeluaikana, kuin niiden jälkeenkin tehneenä aikani, on todettava monien oletusten ja luulojen pitävän ihan paikkansakin mutta on sitä mukaviakin hommia ainakin jos liksaan vertaa. (Itse huikeasti "ylenin":) ensin siivoojasta vartijaksi ja kun työ/kohdevaihtoehdot alkoivat olla vähän huonoja niin valtaosan hommista tein vuokrafirmojen kautta muutaman vuoden. Hiukan vartiointia sivussa). Siihen kyllä yhdyttävä, että palkat hanurista ja tunnit vähissä joskus matalapalkka-aloilla, sekä työnkuvat aika...kirjavia sekä arvostus huipussaan. Mutta kun ottaa oikealla tavalla asiat ja avoimin mielin katselee, niin stereotypioitakin voi murtaa. Tietyt asiat vain säilyvät kiveenhakattuina, lähtien siitä että tiettyjen alojen palkat voivatkin olla huonot koska kaikki aloilla ovat koulun keskeyttäneitä. Ja vuokrafirmoissa ollaan siksi koska ei kyetä saamaan parempaa ja vakituista.

    • talvisota meininkiä niin..
      Jos te haluutte menestyä se vaatii sisua, nöyryyttä, ja rakaa tekemistä..
      Niin haistappa juuri se raaputtelemasi napanöyhtäpallero ja sen jälkeen niele se..

      Ainut plussa tässä touhussa on että maaorjuus on saatu poistettua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe