onko tuo alkometri hyvä, kun ei ole kenenkään käyttäjän kokemuksia kuullut:
http://osanetti.fi/alkometri-al7000-digital-p-3356.html vai pitäisikö sijoittaa "himen" enemmän ja ostaa tuo joka on varmasti hyvä ja luotettava promillemittari: http://osanetti.fi/drager-alcotest-3000-alkometri-10-kpl-suukappaleita-p-6379.html
Hyvä alkometri?
3
749
Vastaukset
- dräger ehdokas
Kokemusta ei ole kummastakaan, mutta itse ottaisin drägerin. Suomen poliisi käyttää, joten jos rajoilla ajelee niin pitäis olla luotettava. Itselle olis tarvetta kun ei aina olosta ole varma.
- qwertyuö
Olisi viisaampaa jättää ne viinakset vähemmälle niin ei tarvitse arvailla !?
Itse olen sitä mieltä että jos toimii esim kuljetusalalla niin täysraittius olis ehdoton vaatimus. - .
Itse ostin drägerin al 3000 mittarin ja maksoi 399 ja sain 10 kpl suukappaleita mukaan. Suukappaleita ajattelin ostaa tuhannen kappaleen laatikon keväällä.
Eka 0.5 siideri ja vartti odotusta. Tulos 0.09 promillea
Käsittääkseni samat sisukalut kuin poliisien käyttämällä mittärilla, mutta toimintoja karsittu.
Tätä ennen oli honkkarin mittari 39€ ja muutaman mittauksen toimi varsin hyvin, mutta nykyään näyttää 4 primillea kun olen juonut kolmea olutta. uutena näytti bileiden jälkeisenä aamupäivönä 0.57 ja Heti perään poliisin mittari näytti pikkusen reilu 0.6 promillea. Heitin roskiin,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893