Kertokaapas se! Ei ainakaan netistä...ei ravintolasta...mistä sitten? Kaupan kassaltako? Lenkkipolulta?
Mistä löytyy kunnon mies?
53
1975
Vastaukset
- Suomimiesmaailmalla
Täysin samaa ajatellut naisista.
Pääkaupunkiseutulaisena on pakko todeta, että ainakin tällä suunnalla
asiat ovat täysin päin p...
Naisia on treffitsaitit pullollaan, mutta mitään kunnon NORMAALIA yhteyttä
heihin ei saa. Internet ei taida sittenkään olla mikään ihmisten "kohtaamispaikka".
No, tällä suunnalla kun avaat suusi reaalielämässä sanoaksi edes hyvää huomenta niin
sinun leimataan jo raiskaajaksi.
Jotain on pahasti tässä Suomalaisessa yhteiskunnassa! Enää ei jaksa edes kiinnostua, että mikä.
Että sellasta! Heitetään elämä hukkaan!- Suomineiti maailmalt
netissä istutaan ja tehdään pilaa toisista, kirjoitetaan alyttömyyksiä, loukkauksia jne. Mutta on täällä mukana meita ns. normaalejakin, mutta me luemme, olemme usein hiljaa, emme viitsi ottaa kantaa pöljäilyihin. Treffisaleja en tosin ole kokeillut. En varmaan jaksaisi enää lisää alyttömyyksiä. Sosiaalinen elämä voi pääkaupungissa olla aika suppeaa myös ihan kivannäköisille. Raflat ja kuppilat ei jaksa kiinnostaa, humalaisten tarkkailu väsyttää jo sekin :)
Suomalainen tapakulttuuri on kyllä aika outo, ainakin näin suurimman osan elämäänsä ulkomailla työskenneelle. Itse viihdyn aika kivasti kansainvälisissä chateissa, ihan vaan kuulumisia vaihtamassa. vaikka mahtuu niihinkin Älä vielä luovu toivosta... :)))) - 17
Pääkaupunkiseudulla nyt asiat ovatkin huonosti. Kaverini kertoi, että naapurit olivat aivan paniikissa, kun hän oli tervehtinyt heitä rappukäytävässä. Miten voi ihminen toista pelätä niin paljon? Kaupoissa ja ravintoloissa palvelu on usein tylyä mutinaa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
- mies.
Määrittele sanat "kunnon mies". Kysmykseksi on niin huonosti asetettu, ettet varmaankaan voi olla sellaista tyyppiä mitä itse etsin. Mistä muuten oletat että kukaan tietää minkälainen sinun "kunnon miehesi" on.
- Yhä ihmettelen??
Voihan voihan....Joo. Tottakai myönnän että meitä on moneksi joo. Kunnon miehellä tarkoitan miestä joka osaa puhua ja näyttää tunteensa. Arvostaa sitä omaa naistaan sekä panostaa parisuhteeseen. Olen jo haahuiluni kokenut nainen joka kasvattaa lapsiaan yksin. Jep, nyt tiedän jo seuraavan kommentin; toisten miesten lapsia ei hyväksytä. Ikävä kyllä olen myös virheideni kautta oppinut jotakin elämästä. Olen siis itse ihan tuikitavallinen nuori nainen joka etsii sitä elämänsä rakkautta. Perhe-elämää ja arkista aherrusta....romantiikkaa ja sykettä elämään. Syytä miksi jaksan aamulla nousta laittamaan perheelle aamupalaa. Iltaa jolloin voin hypähtää rakkaani kaulaan kun hän saapuu töistä kotiin.
Mutta vaikka kuinka koitan uskoa että jossakin se minunkin muruseni on....niin meinaa usko vain silti loppua. Pelkkiä pintaliitäjiä kaikki täällä. Kukaan ei katso pintaa syvemmälle. Missä aidot tunteet? Rakkaus? Toisen tukeminen? Rehellisyys? Elämisen palava halu? - WufWuf++
Yhä ihmettelen?? kirjoitti:
Voihan voihan....Joo. Tottakai myönnän että meitä on moneksi joo. Kunnon miehellä tarkoitan miestä joka osaa puhua ja näyttää tunteensa. Arvostaa sitä omaa naistaan sekä panostaa parisuhteeseen. Olen jo haahuiluni kokenut nainen joka kasvattaa lapsiaan yksin. Jep, nyt tiedän jo seuraavan kommentin; toisten miesten lapsia ei hyväksytä. Ikävä kyllä olen myös virheideni kautta oppinut jotakin elämästä. Olen siis itse ihan tuikitavallinen nuori nainen joka etsii sitä elämänsä rakkautta. Perhe-elämää ja arkista aherrusta....romantiikkaa ja sykettä elämään. Syytä miksi jaksan aamulla nousta laittamaan perheelle aamupalaa. Iltaa jolloin voin hypähtää rakkaani kaulaan kun hän saapuu töistä kotiin.
Mutta vaikka kuinka koitan uskoa että jossakin se minunkin muruseni on....niin meinaa usko vain silti loppua. Pelkkiä pintaliitäjiä kaikki täällä. Kukaan ei katso pintaa syvemmälle. Missä aidot tunteet? Rakkaus? Toisen tukeminen? Rehellisyys? Elämisen palava halu?Mitä ITSE aioit tehdä asian eteen?
Vai odotatko että joku muu tekee sen puolestasi? - Yhä ihmettelen
WufWuf++ kirjoitti:
Mitä ITSE aioit tehdä asian eteen?
Vai odotatko että joku muu tekee sen puolestasi?Nyt en ymmärtänyt mitä mahdat tarkoittaa?
Olen itse jo ainakin yrittänyt etsiä ja olla etsimättäkin muttei sellaista vain tunnu löytyvän jonka kanssa olisi yhteisiä aatoksia....
Tai sitten sellaiset ovat jo varattuja ja he saavat olla rauhassa! - Niinpä.
Yhä ihmettelen?? kirjoitti:
Mutta vaikka kuinka koitan uskoa että jossakin se minunkin muruseni on....niin meinaa usko vain silti loppua. Pelkkiä pintaliitäjiä kaikki täällä. Kukaan ei katso pintaa syvemmälle. Missä aidot tunteet? Rakkaus? Toisen tukeminen? Rehellisyys? Elämisen palava halu?". Olen jo haahuiluni kokenut nainen joka kasvattaa lapsiaan yksin"
Tässä vaiheessahan se naisilla tuppaa se "kunnon miehen" etsintä alkaa.
Vanha tarina. Ei kiinnosta. Koska etsin kunnollista lapsetonta naista. - thrungvu
Niinpä. kirjoitti:
". Olen jo haahuiluni kokenut nainen joka kasvattaa lapsiaan yksin"
Vanha tarina. Ei kiinnosta. Koska etsin kunnollista lapsetonta naista.Käytännön kokemuksena tässä leikissä, "klassisena kunnon miehenä" noin pääpiirteittäin sain todeta, että silti lopulta kaikki jotka viitsivät pitää yhteyttä paria viestiä pidempään, olivat lapsettomia. Ei kiinnostunut yksikään lapsia omaava, vaikka heillä sen miehen saamisen piti olla hankalampaa ja edustan lähtökohtaa, että pidän lapsista vaikkeivät omia olisikaan...
Että ehkä sinäkin säästit turhaa vaivaa sitäkin enemmän jättämällä ne yksinhuoltajat väliin... - näin on
Niinpä. kirjoitti:
". Olen jo haahuiluni kokenut nainen joka kasvattaa lapsiaan yksin"
Vanha tarina. Ei kiinnosta. Koska etsin kunnollista lapsetonta naista.Samat sanat. Vähän on myöhäistä, jos sitä kunnollisuutta arvostetaan vasta tuossa vaiheessa. Kunnollisuus ei sitä, että saa korjailla muiden vahinkoja ja maksaa vähemmän kunnollisten laskuja.
- teemukoo2
Olisit hyvä ihminen kysynyt aikaisemmin, tässä on kunnon mies ihan ilmielävänä. Välillä olen netissä, kaupan kassalla ja lenkkipolullakin. Ravintolassa tosin en juurikaan.
- keskisuomestapäin.
Kyllä täältä varmaan löytyisi se kunnollinen harmi vain kuin sellainen ei tosipaikassa kelpaa edes treffiseuraksi.Minulla on profiili ollut noin vuoden jossa en kehuskele itseäni liikoja kerron vain tosiasiat,eli eronnut ,lapseton,velaton todella hyvin toimeentuleva ja jopa sporttinenkin ym se tavallinen mutta totta.Myöskin totta on että en juo enkä polta ja näihin sitten kaatuu deittailut??Ja mielenkiinosta muutin kokeeksi profiiliani tupakoinnin ja juomisen osalta ja jopa tulikin deittiseuraa!!Mutta kun tuo em ei ollut totta en jatkanut deittailua ja palautin profiilin ennalleen.Että näin.
Me naiset aina vingutaan ettei ole kunnon miehiä olemassakaan ja sitten sinä et saa deittiseuraa?? Eikö juuri tuollaista miestä etsitä kaikilla keskustelupalstoilla. Naiset rakastuvat renttuihin, voiko se olla totta??! Paskoja miehiä on kyllä tarpeeksi tarjolla!
- -mees
mimmi.mottonen kirjoitti:
Me naiset aina vingutaan ettei ole kunnon miehiä olemassakaan ja sitten sinä et saa deittiseuraa?? Eikö juuri tuollaista miestä etsitä kaikilla keskustelupalstoilla. Naiset rakastuvat renttuihin, voiko se olla totta??! Paskoja miehiä on kyllä tarpeeksi tarjolla!
Niin, näinhän se monesti on :) Itsekin voisin soveltua tuohon edellä olleen miehen kuvaukseen. Vaikea täällä netissä ainakaan on saada keskusteluyhteyttä avattua naisten kanssa. Toki se aina silloin tällöin onnistuu, mutta useinmiten avausviesteihin ei saa minkäänlaista vastausta, vaikka kirjoitan asiallisesti, mutta rennosti, ja sovin antamani kuvan mukaan siihen mitä nainen on hakemassa. Eihän sitä kukaan kuitenkaan loputtomiin jaksa kirjoitella viestejä bittiavaruuteen, jos vastaanotto on mikä on. Itse panostan nykyään nettideitissä enemmänkin siihen, että odotan naisen olevan aluksi yhteydessä minuun. Ei enää oikein huvita aktiivisesti kirjoitella turhaan viestejä eri ihmisille, kun vaikuttaa olevan varsin turhaa puuhaa. Sen ajan voi kuluttaa johonkin mielekkäämpäänkin tekemiseen. Täällä 24:ssa ei ehkä tuo naisten yhteydenottaminen ole niin kovinkaan aktiivista, mutta Cityn deitti.netissä sentään niitä aktiivisempia naisiakin löytyy. Tosin osa heistäkin katsoo parhaaksi kadota ehkä jo ensimmäisen viestin jälkeen. Mutta yleisesti olen todennut, että jos nainen ottaa yhteyttä, niin tutustuminen saattaa paremmalla prosentilla edetä ainakin treffeille asti.
Niin, jokuhan siinä yhtälössä ei täsmää, jos kumpikin kunnollista seuraa hakeva ryhmä valittaa, ettei löydy :) -mees kirjoitti:
Niin, näinhän se monesti on :) Itsekin voisin soveltua tuohon edellä olleen miehen kuvaukseen. Vaikea täällä netissä ainakaan on saada keskusteluyhteyttä avattua naisten kanssa. Toki se aina silloin tällöin onnistuu, mutta useinmiten avausviesteihin ei saa minkäänlaista vastausta, vaikka kirjoitan asiallisesti, mutta rennosti, ja sovin antamani kuvan mukaan siihen mitä nainen on hakemassa. Eihän sitä kukaan kuitenkaan loputtomiin jaksa kirjoitella viestejä bittiavaruuteen, jos vastaanotto on mikä on. Itse panostan nykyään nettideitissä enemmänkin siihen, että odotan naisen olevan aluksi yhteydessä minuun. Ei enää oikein huvita aktiivisesti kirjoitella turhaan viestejä eri ihmisille, kun vaikuttaa olevan varsin turhaa puuhaa. Sen ajan voi kuluttaa johonkin mielekkäämpäänkin tekemiseen. Täällä 24:ssa ei ehkä tuo naisten yhteydenottaminen ole niin kovinkaan aktiivista, mutta Cityn deitti.netissä sentään niitä aktiivisempia naisiakin löytyy. Tosin osa heistäkin katsoo parhaaksi kadota ehkä jo ensimmäisen viestin jälkeen. Mutta yleisesti olen todennut, että jos nainen ottaa yhteyttä, niin tutustuminen saattaa paremmalla prosentilla edetä ainakin treffeille asti.
Niin, jokuhan siinä yhtälössä ei täsmää, jos kumpikin kunnollista seuraa hakeva ryhmä valittaa, ettei löydy :)Älä ole malttamaton!! Ei heti huomenna yleensäkään lähdetä treffeille :) Tutustu, juttele, vitsaile, elämä ei ole aina vakavaa.. Nautiskellaan.
- -mees
Älä ole malttamaton!! Ei heti huomenna yleensäkään lähdetä treffeille :) Tutustu, juttele, vitsaile, elämä ei ole aina vakavaa.. Nautiskellaan.
En minä heti huomenna ole lähdössä treffeille :) Mielelläni tutustun, juttelen ja vitsailen - silloin kun vastaavaa halukkuutta löytyy myös toiselta puolelta. Melko harvoin kun sitä löytyy. Sitä yritin vain edellä sanoa, että on hyvin vaikeaa löytää netistä sellaista ihmistä, jonka kanssa näitä asioita voisi tehdä. Olen nettideittiä kokenut sen verran kauan, että omalta osaltani kyllä tiedän mistä puhun.
- jajooj
meitä fiksuja
miehiä löytyy sullekin jos sä vain haluut
- ...
Täältä nettideitestähän niitä löytyy. Mutta jostain syystä te naiset ette huomioi kunnon miehiä.
- inkkari kanootissa
Vaikka mistä. Tässäkin on yksi ;) Jos siis kunnon miehellä tarkoitat mukavaa, kohteliasta, työssäkäyvää, koulutettua, reilua, älykästä, hyväsydämistä, savutonta, raitista, vapaata, normaalipainoista miestä.
Treffit-puolelta löytyy profiili nimimerkillä inkkari_kanootissa. Saa ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa tutustua :)- inkkari kanootissa
Vaan eipä löydy enää. Ajanhukkaa tuo nettideittailu tuntuu miehelle olevan :/
Mikähän lie motivoinut miinuksia tuohon ihmiset rämpyttelemään? - Ei saa olla koti-ikä
inkkari kanootissa kirjoitti:
Vaan eipä löydy enää. Ajanhukkaa tuo nettideittailu tuntuu miehelle olevan :/
Mikähän lie motivoinut miinuksia tuohon ihmiset rämpyttelemään?Työpaikoilla (kaupungit ja valtionlaitokset) heillä on aikaa kirjoitella ja viettää aikaa deittailemalla.
Kun ukko on kotona voi rauhassa katsella olisko sopivaa "iltapalaa" tartteehan sitä pikkujouluun ja muihin iltamenoihin. Olen seurannut vierestä kuinka se tehdään. Ei varmaan moni mies usko kuinka helposti ja nopeasti saadaan pikajuttu hoidettua! Joillakin jopa vuosia sama juttu.
Ihan samoin kun koulutuksiin mennessä, siellä on valmista sovittua jo etukäteen. Kukaan ei puhu toisistaan kun kaikki saa. Näin se vaan menee.
Oma lukunsa on sitten ruska- ja hiihtokeskusmatkat. Ne ei kestä edes yövaloa, saatikka päivänvaloa.
Olen ollut mukana siellä ja tiedän kuinka se tehdään.
- jfkgflgfl
Mistä löytyy suomalainen nainen joka ei petä/ei ole pettänyt aiemmissa suhteissa?
- mitenmeeikohdata
kuule nainen... mutta otin profiilin pois kun en näyttänyt kiinnostavan miehiä joilla olisi oikeasti halua sitoutua suhteeseen ...
- kyllästynyt50vmies
naisista.Edellinen oli ainakin sellainen misten imuri..etten ole ikinä ennen tavannut sellaista..kunnon mies on mieluummin yksin kun huonon naisen kanssa.
- kohdataanehkävai
..anna vihje miten sinut löytää.... :-)
- kyllästynyt50vmies
kohdataanehkävai kirjoitti:
..anna vihje miten sinut löytää.... :-)
kertoisitko ensin,missä päin suomea olet?
- kohdataanehkävai
kyllästynyt50vmies kirjoitti:
kertoisitko ensin,missä päin suomea olet?
Hki
- kyllästynyt50vmies
kohdataanehkävai kirjoitti:
Hki
kun olet kaukana,mä Oulussa.
Kannattaa muuttaa tuo kysymys muotoon: "Miten löytyy kunnon mies?". Kunnon miehiä löytyy sieltä, mistä huonojakin, eli suunnilleen jokapaikasta. Jos ei näe vaivaa miesten suhteen, todennäköisemmin jää kunnon mies saamatta. Esimerkiksi baarissa naisen juttusille tulee useammin pelimies tai muu onnenonkija, kunnollisemmat tapaukset jäävät ehkä näiden varjoon tai eivät edes hakeudu naisen juttusille, vaikka haluaisivat. Monet naiset ei vieläkään halua tehdä alotteita kun ajatellaan että se on miehen tehtävä. Moni kunnon mies ei epätoivoisesti etsi naista. Kärsivällisyys auttaa myös, sillä hyvä ensivaikutelma ei takaa että mies olisi pitemmän päälle kunnollinen.
- Täsmä
tässähän minä!!
- niinniinpä
kitos..mutta olet tietysti 30v ja Pohjois-Suomessa ja uskovainen.
- Netti-ikkuna
Ei mikään Adelade-naisen tyyppinen (netti-ikkunassa) nainen joka käy kuuttakymmentä ja hakee nelikymppistä. Jos laadusta tinkii, niin ikärasistille tuo käy hyvin. Hän on ottanut miehen roolin, kun hakee nuorempaa. Ehkä siinä eronnut nainen hakee perheessä taas komentajan paikkaa - ei onnistu kunnon miehen haku noin!
- 1+11
"Kertokaapas se! Ei ainakaan netistä...ei ravintolasta...mistä sitten? Kaupan kassaltako? Lenkkipolulta?"
"Ei ainakaan netistä" tulee yleensä kommenttina ihmisiltä, jotka eivät viitsi nähdä tutustumisen vaivaa, saati edes tehdä aloitteita. Nyt vielä 2000-luvulla eletään vanhanaikaisesti olettaen, että mies on aina se, joka tekee aloitteen. Kuitenkin ollaan vaatimassa muuten tasa-arvoa, etc. Ihme touhua...- diibadaaba........
Se on täysin totta, ettei netistä ainakaan löydy muuta kuin ikuisia etsijöitä, sitoutumiskammoisia, feikkejä, varattuja, seksiseuraa hakevia, tietty jos itse hakee myös noita edellä mainittuja niin mahis löytää samankaltainen on 99%, mutta jos olet tosimielellä liikkeellä, käteen ei jää muuta kuin kasa sydänsuruja.
- Olipa "yllätys"
diibadaaba........ kirjoitti:
Se on täysin totta, ettei netistä ainakaan löydy muuta kuin ikuisia etsijöitä, sitoutumiskammoisia, feikkejä, varattuja, seksiseuraa hakevia, tietty jos itse hakee myös noita edellä mainittuja niin mahis löytää samankaltainen on 99%, mutta jos olet tosimielellä liikkeellä, käteen ei jää muuta kuin kasa sydänsuruja.
Vika on aina muissa, jos juuri sinä et löydä etsimääsi ?! Ettei vain olisi niin, että sinä et osaa tai edes tiedä mitä olet hakemassa, tai odotat passiivisena, että joku tulisi kotiovelta sinut hakemaan. Mutta hei, sinähän edustat vain tyypillistä suomalaista naista.
- "kunnon mies"...
Miten asennoidut miehiin? Kun tapaan ravintolassa naisen, niin heidän suhtautumisensa minuun on jokin seuraavista ja yleensä kaikki:
1) Luuseri, joka etsii naista ravintolasta...
2) Juoppo
3) Jotain vikaa, kun ei ole saanut naista
4) Etsii yhden yön juttua
5) Hullu
6) Ei taida "isku" onnistua...- Kaikki deit-
taulijat ovat ihmissuhdevammaisia.
- peiliinkatse
...herää kysymys miltä sinä oikein näytät ja mitä sinä teet? Huumorisi ei taida upota naisiin? Mene nyt hyvä ihminen katsomaan peilin ja muta asennettasi.
- kelvotonko?
Itse olen kunnon mies,mutta jostain syystä en kelpaa kenellekään kotimaiselle. Olenkin jo miettinyt ,että pitäskö profiili laittaa uusiksi ja tehä siitä aivan päinvastainen, mitä todella olen ,sillon ehkä alkais kelvata.Sittenhän siinä taas tulee vastapuolelle pettymys, kun ei ollutkaan se renttu .
- eijärkeä
..feikkaamista kuitenkaan. Turhautuminen kannattaa purkaa muuhun toimintaan .-).
Tosin tietysti aina profiilitekstiä voi ehkä tarkentaa ja silloin voi onnistua paremmin. Toivotaan niin.
Sinä et kuitenkaan viihtyisi siinä "en ole minä-roolissa" ja mitä tekisit niillä kaikilla mahdolisilla turhilla vastauksilla? Et mitään, ja taas olisi aikaa ja energiaa kulunut hukkaan. Keksit varman parempiakin tapoja viettä aikaa, vai mitä? - mirnman
Valitettavasti vastaasi ei ole tullut naista, joka haluaisi sinut kokonaisuuteena. Varmasti sellainen vielä tulee.
Ei me naiset haluta renttua. Miksi haluttaisiin? Syy miksi nämä paljonpuhutut rentut saavat naisia, johtunee ulkoisista seikoista. Heissä on jotain charmia, vaikka eivät välttis näytäkään mister finlandeilta. Lieneekö se hyvä itsetunto tms. Se välittyy vaikka roskasäkin alta
Niinkuin aina on ollut, ihmis -ja eläinmaailmassa, ulkonäöllä kosiskellaan. Ei se ole mitään uutta, ja se on ihan synnynnäistä. Toisessa pitää olla sitä jotain. Toisissa se on sisäinen juttu, joka hehkuu ulospäin, toisilla se on näyttävä ulkokuori.
Ja yhtälailla toinen joko kaunistuu tai rumentuu, mitä enemmän oppii tuntemaan.
Tuo kun sanot, ettet kelpaa kellekään kotimaiselle, tuntuu hassulta väittämältä.. Ulkomaiselleko kelpaat? Mikäs niiden naisten agendana sitten on?
Itse haluan kunnon miehen, mutta valitettavasti kukaan (ei kunnon mies, eikä renttumies) ei ole vielä ihan täydellisesti saanut jalkoja altani. - .............
mirnman kirjoitti:
Valitettavasti vastaasi ei ole tullut naista, joka haluaisi sinut kokonaisuuteena. Varmasti sellainen vielä tulee.
Ei me naiset haluta renttua. Miksi haluttaisiin? Syy miksi nämä paljonpuhutut rentut saavat naisia, johtunee ulkoisista seikoista. Heissä on jotain charmia, vaikka eivät välttis näytäkään mister finlandeilta. Lieneekö se hyvä itsetunto tms. Se välittyy vaikka roskasäkin alta
Niinkuin aina on ollut, ihmis -ja eläinmaailmassa, ulkonäöllä kosiskellaan. Ei se ole mitään uutta, ja se on ihan synnynnäistä. Toisessa pitää olla sitä jotain. Toisissa se on sisäinen juttu, joka hehkuu ulospäin, toisilla se on näyttävä ulkokuori.
Ja yhtälailla toinen joko kaunistuu tai rumentuu, mitä enemmän oppii tuntemaan.
Tuo kun sanot, ettet kelpaa kellekään kotimaiselle, tuntuu hassulta väittämältä.. Ulkomaiselleko kelpaat? Mikäs niiden naisten agendana sitten on?
Itse haluan kunnon miehen, mutta valitettavasti kukaan (ei kunnon mies, eikä renttumies) ei ole vielä ihan täydellisesti saanut jalkoja altani."Ei me naiset haluta renttua. Miksi haluttaisiin? Syy miksi nämä paljonpuhutut rentut saavat naisia, johtunee ulkoisista seikoista. Heissä on jotain charmia, vaikka eivät välttis näytäkään mister finlandeilta. Lieneekö se hyvä itsetunto tms. Se välittyy vaikka roskasäkin alta"
Mielenkiintoista kuinka samassa kappaleessa ensin kiistät sen etteivät naiset halua renttuja ja sitten heti perään toteat että naiset haluavat renttuja. Uskottavuutesi karisi juuri. - toinen mies
............. kirjoitti:
"Ei me naiset haluta renttua. Miksi haluttaisiin? Syy miksi nämä paljonpuhutut rentut saavat naisia, johtunee ulkoisista seikoista. Heissä on jotain charmia, vaikka eivät välttis näytäkään mister finlandeilta. Lieneekö se hyvä itsetunto tms. Se välittyy vaikka roskasäkin alta"
Mielenkiintoista kuinka samassa kappaleessa ensin kiistät sen etteivät naiset halua renttuja ja sitten heti perään toteat että naiset haluavat renttuja. Uskottavuutesi karisi juuri.Mites sitten tämä:
"Tutkimus: Naiset rakastuvat renttuihin"
"Kahden tuoreen tutkimuksen mukaan naiset suosivat tunnekylmiä, itseriittoisia ja epäluotettavia miehiä. "
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806197825977_ul.shtml
Jaa-a. Täällä olisi ihan kunnon mies vapaana, mutta eipä vaan tunnu puuttuvaa puoliskoa löytyvän, mitä moni ympärilläni vähän ihmettelee. Ovat kai sitä mieltä että flaksi käy, mutta eipä vaan...
Voisin heittää vastakysymyksen - mistä löytyy kunnon nainen? Töissä kaikki kivat ovat varattuja. Nämä nettitreffit eivät ole ihan toimineet ja ravintoloissa en jaksa juosta. Pitäisi kai tähyillä enemmän ympärilleen Citymarketin pakastealtaalla ...- lavendulalatifolia
etten käy Citymarketeissa kun suosin lähikauppoja, jotta ne pysyisivät pystyssä ;-) Karhunkierros, matkustaminen, mökkeily.. tuollaista miestä hain silloin kun itselläni oli profiili, mutta yhtäkään vastausta ei tullut :-(
Hmmm.. Kelasin mielessäni yön yli elämääni elämää ja huomasin että kyllähän kumppanin voi löytää yllättävistäkin paikoista, jos on yhtään tuuria.
Seurustelin kolme vuotta naapurini kanssa. Suhde oli monilta osin hyvin toimiva, mutta emme kuitenkaan koskaan muuttaneet samaan asuntoon. Ei tosin ollut tarvettakaan.
Erääseen mukavaan naiseen tutustuin puolestaan Korkeasaaressa. Hän oli siellä lastensa kanssa ja minä omieni. Jollain aitauksella jäimme juttelemaan, ja siitä se ajatus sitten lähti. Eipä tuo juttu tosin kantanut, mutta olipahan esimerkki siitä että avoimin mielin sopivalla hetkellä kohdalle saattaa sattua toinen joka on samassa tilanteessa.
Paha vaan että koskaan ei voi tietää onko toinen vapaa vaiko varattu, oli sormusta sormessa tai ei.
Viime aikoina en ole käynyt juuri missään ja siksi täällä notkun ...
- Mr.Normal at Oulu
Kunnon miehen saamiseen vaaditaan naiselta rohkeutta tarttua tilanteeseen. Miehestä pitää napata kiinni kun sellainen on näkyvissä. Ei ehkä ihan lennosta hypätä kinttuun kiinni, vaan sopivan rauhallisen tilanteen tullen. Ei tarvitse kehua maasta taivaisiin vaan esim. pyytää apua jossain asiassa hymyn kera, kunnon mies kyllä hoksaa mistä on kyse. Pitää vaan muistaa junailla tilanne niin, ettet katoa hänen elämästään heti tilanteen jälkeen, vaan hän voi jotenkin tavoittaa tai kohdata sinut myöhemminkin.
Iskeminen vaikkapa ruokakaupassa voi kuulostaa aivan käsittämättömän vaikealta toimenpiteeltä, mutta moni miehistä olisi varmaan innoissaan sellaisesta, ainakin minä olisin. Suurin kompastuskivi onkin se, että mies on varattu. Jos mies on tiedettävästi sinkku, on lähtökohta aika hyvä iskemiselle. Jos miehellä on itselläänkin haku päällä, ja olet itse mukiinmenevän oloinen pakkaus, onnistaa aika varmasti. Jos sinkkumies kieltäytyy, hän kuitenkin ymmärtää yskäsi, sillä onhan hän tavallaan samassa veneessä.
En välttämättä ole "kunnon mies", mutta kaikenlaisia kehuja olen vuosien varrella saanut lähinnä naispuolisilta tutuilta. Minua ei ikinä löydä baareista tai kyliltä juopuneena. Minut voi tavata lähinnä koulussa, kaupassa, kotona, lenkkeilemässä, bussissa, tai sitä odottamasta. Jos joku mukava nainen tulisi bussissa istumaan viereeni, voisinpa hyvinkin viedä hänet joku päivä jonnekin missä voisimme tutustua tarkemmin.- heheh
Minä ajattelin laittaa pipooni kaiverruksen INTJ/Zn-i u, siitä tunnistaa kunnollisen miehen, kunhan lyhenteet osaa dekoodata.
- EX pinp
Katseleeko joku tosissaan lenkkipoluilta :D ?
Koita sitä ravintolaa uudestaan. Tällä kertaa menet juttelemaan niille hiljaisille miehille, jotka eivät uskalla tulla sinulle sanomaan hei, koska ovat saaneet liian monta tylytystä naisilta. Mitä hiljaisempi mies, mitä vähemmän esim tanssii, sitä suuremmalla todnäk etsii tositarkoituksella.
Ja muista: se, että mies ei baarissa uskalla avata keskustelua ei tarkoita, että hän ei muuten olisi mies isolla M:llä ja osaisi olla hurmaava ja keskustelutaitoinen. Todennäköisesti esiin kuoriutuu kunnon uros.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198